GR8 Experience Company AB

GR8 Experience Company AB

Ring 4677-14 07 070
Omdömen totalt
6
Snittbetyg
1.0
Skriv ett omdöme

6 omdömen om GR8 Experience Company AB

Visar 6 omdömen med 1.0 i snittbetyg
Jari Markus Tapio K
Skrev om GR8 Experience Company AB

Jag har ett presentkort som blivit förläng på grund av inställd bilkörning sommaren 2023. Nu går det inte komma in på hemsidan, via telefon får jag beskedet att kundtrycket är högt och blir sen bortkopplad. Antar att bolaget är bluff, ser ju på allabolag.se att det finns och att de tjänar pengar, smart affärsidé, sälja presentkort utan att leverera upplevelsen... BLUFF Hur ska man gå tillväga för o få tillbaka sina pengar?

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Mikael S
Skrev om GR8 Experience Company AB

Jag har ett presentkort som blivit förläng på grund av inställd bilkörning sommaren 2023. Nu går det inte komma in på hemsidan, via telefon får jag beskedet att kundtrycket är högt och blir sen bortkopplad. Antar att bolaget är bluff, ser ju på allabolag.se att det finns och att de tjänar pengar, smart affärsidé, sälja presentkort utan att leverera upplevelsen... BLUFF

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
René S
Skrev om GR8 Experience Company AB

Har också ett presentkort jag fått som varit förlängt.Nu tänkte jag använda det denna sommaren 2024 men har slutat få svar på mejl och hittar ingen kontakt till företaget längre.Vad är det för företag som gör så? Inte alls ok? Så svar på mejl och få en tid eller pengar tillbaka är väl det som är mest rimligt och korrekt tänker jag?Och säkert många med mig.

Anders E
Skrev om GR8 Experience Company AB

Bedrövligt. Har ett presentkort som går ut nu i maj men hela företaget har gått under jorden efter att ha avbokat den upplevelse jag hade bokat i höstas.

Jasmin sandra M
Skrev om GR8 Experience Company AB

Hej, Om ni inte kan erbjuda de tjänster ni har sålt bör ni lämna tillbaka pengarna. Vi har också en presentkort som går ut i maj och får inte tag på er någonstans. Konsumentverket nästa.

Rasha nouri M
Skrev om GR8 Experience Company AB

jag har ett presentkort som har köpt från er för mer än 2 år sedan som ska gå ut den 1 maj 2024. jag behöver boka tid för att kunna använda det men verkar att det omöjligt och nå er varken via mejl eller telefonnumret som står på hemsidan här. skicka gärna till mig via mejl konkreta kontakt uppgifter för att kunna nå er. tack i förhand

Filtrera omdömen