Hard Working Ranger AB

8 omdömen om Hard Working Ranger AB

Sedan starten hos Reco 2024

Jouko Tapio T
Skrev om Hard Working Ranger AB

Han (Jocke) kom o tittade på jobbet på utsatt tid. Kom och gjorde jobbet helt enl överenskommelse och till vår fulla belåtenhet. Jobbade säkert och hade det rent runt sig. Kan rekommenderas.

Tommy D
Skrev om Hard Working Ranger AB

Gjutning av grundplatta samt montage av byggsats (komplementbyggnad, Attefall) från Lundqvist AB. Arbetet utfördes på ett bra och snabbt sätt enligt min förväntan. Bra och snabb kommunikation. Lyhörd för synpunkter.

Fredrik L
Skrev om Hard Working Ranger AB

Hard Working Ranger var Snabb, trevlig och prisvärd!

Lotta L
Skrev om Hard Working Ranger AB

HWR AB har byggt ett förråd åt oss samt målat hus och garage. Bra genomgång innan start samt goda råd/förslag. Säker prisuppgift och bra tidsplan som följts. Vi är mycket nöjda med de arbeten som utförts och kan varmt rekommendera HWR AB till andra.

Erik W
Skrev om Hard Working Ranger AB

Inga som helst problem. Bra kommunikation rakt igenom, flexibel. Vi blev supernöjda med resultatet.

Carolin E
Skrev om Hard Working Ranger AB

Proffsigt och trevligt bemötande Kunnig med bra ideér och lösningar Rent och städat löpande under arbetsperioden Väl genomfört arbete rakt igenom och tidseffektivt. Vi behövde renovera ett garagetak där det läckt in vatten. Vi bytte även taket över vedförrådet och fick insidan av garaget isolerat ordentligt. Inget onödigt slöseri av material och väl hanterade sopor som direkt sorterats i fraktioner. Vi är jättenöjda med slutresultatet!

Ann-Charlotte E
Skrev om Hard Working Ranger AB

Vi har byggt nytt kök. Har fått ett mycket bra,trevligt och proffsigt bemötande. De har lyssnat på våra önskemål. De var mycket noggranna med att städa efter varje arbetspass. Åtgärdade saker vi ville ändra på, lyhörda för våra önskemål. Vi är mycket nöjda med vårat nya kök !

Sofie T
Skrev om Hard Working Ranger AB

Hard Working Ranger AB (HWR) hjälpte oss att renovera vårt hus från grunden. Huset är från tidigt 1900 tal och tillsammans med HWR blev slutresultatet en utbyggnad på 60 kvm och invändigt totalrenoverat i en stil som passade huset väldigt väl. Alltid ett trevligt bemötande från HWR, alltid i tid och håller vad dem lovar. Vår okunskap om byggbranschen gjorde att vi valde en mindre firma som var mer personlig vilket visade sig vara ett lyckat koncept. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda och kan varmt rekommendera HWR till den som går i byggtankar, litet som smått.

Svar från Hard Working Ranger AB

Hej Sofie. tack så himla mycket för dessa ord, så kul att jag fick möjligheten att få bygga erat dröm hus. Alla gamla balkar och den gamla timmerväggen som smälte in så snyggt. mvh Jocke