Har haft Hemfrid länge men det har blivit så dåligt. Slarvig städning, aldrig rent. När man klagar får man my städare som inte heller städar rent eller ersättningstimmar, men det hjälper inte eftersom det städas slarvigt då med. Ingen service alls.
Hemfrid Göteborg
Om företaget
Välkommen till Hemfrid Göteborg! I vår värld är det detaljerna som gör skillnaden. Oavsett om du har regelbunden hemstädning, bokar en flyttstädning eller en fönsterputs kan du lita på att vi levererar högsta möjliga kvalitet. Vårt team består av noggrant utvalda och utbildade medarbetare som är lika passionerade som de är...
538 omdömen om Hemfrid Göteborg
Sedan starten hos Reco 2018
Har haft hemfrid länge men tappat förtroende
Vi har haft varannaveckastäd från Hemfrid i många år och är extremt nöjda. Vi har haft 3 olika ordinarie hemfridare över åren och fått fin relation till alla tre. På semestrar och vid storstäd kommer vikarier eller städteam, givetvis är det svårt att få det lika bra som när våra vana ordinarie hemfridare är på plats, men det är förståeligt och det enda negativa jag kan tänka på. Det är en lyx att komma hem till ett helt rent hus, men också en bra spark i baken att plocka undan allt minst varannan vecka så att röran inte...
Fruktansvärt dåligt städat, överpris och dåligt bemötande. Missat flera städtillfällen och kommit försent men skickar en räkning på full betalning för ett hem som inte ens blivit ordentligt städat. Jätte dåligt bemötande och skulle inte rekommendera dom till någon.
Hej, Tack för din feedback, även om det är beklagligt att höra att din upplevelse med oss inte levde upp till dina förväntningar. Vi ber om ursäkt för eventuella besvär eller olägenheter som detta kan ha orsakat dig. På Hemfrid är vi alltid angelägna om att förbättra vår service och ta till oss av all feedback. Vi skulle därför gärna höra mer om dina erfarenheter och hur vi kan göra det rätt för dig. Vänligen kontakta oss direkt på 010-555 85 00 eller info@hemfrid.se så att vi kan diskutera det här vidare. Vi uppskattar...
Har nyss börjat med dom. Lyssnar inte riktigt vad jag vill !!
Tack Jenny för ditt omdöme ⭐️Jag kan inte se dina uppgifter via reco.se - men är det något specifikt du upplever inte blir som förväntat med tjänsten så önskar jag att du återkopplar till oss så att våra städhjältar får veta vad som är viktigt för just dig i ditt hem. Önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna🌺
De städade rent och fint.... De städade på 4 timmar men betalade för 5.... Priset var bra, hoppas de som städade fick betalt för den tid jag betalade Är nöjd
Tack för ditt omdöme Anders! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸
När jag använde timpotts timmar till fönsterputs så drogs 5 timmar innan jobbet ena var gjort men det tog bara 3.5 timmar för jobbet att göras och det var för en gångs skull bra gjort också. Städarna som kommer hem till en är nästan utan undantag mycket kortare tid på plats än vad jag betalar för och mer regel än undantag så är det slarv och missar i städningen, tröttsamt!
Hej Heljä! Tack för ditt omdöme⭐️ Vad tråkigt att höra om din upplevelse. Vi vill alltid att våra kunder ska vara 100% nöjda. Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men du är varmt välkommen att höra av dig till oss med din feedback så vi kan prata med berörd städhjälte. Mvh, Elin på Städarna 🌸
Härligt att kommahem till rena golv, kök och badrum. Så nöjd att jag valde Städarna (numera ingår de i Hemfrid).
Tack för ditt omdöme Kajsa! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸
Är nöjd med städningen men det är ofta som den som ska städa är sjuk och fått byta dag.
Tack Helen för ditt omdöme 🌸 Vad tråkigt att höra att du har haft så otur med medarbetarbyten. Vi strävar alltid efter att det ska vara samma medarbetare som kommer hem till dig och i perioder går det mycket sjukdom vilket då blir detta en utmaning för oss! Vårt mål är att du som kund inte ska bli så påverkad av dessa byten som ibland behöver ske eftersom kvalitén ska vara på en jämn nivå oavsett om det är er ordinarie eller en vikarie. Jag tar tacksamt emot feedbacken från dig då den är otroligt viktig för vår utveckling 🌷 Önskar dig en magisk dag! Mvh, Elin på Städarna
Bra kundupplevelse. Bryr sig och har kanon personal ute på plats på vårt kontor. Städar vårt kontor två gånger i veckan och städaren är väldigt noggrann. Rekommenderas!
Hej Matilda! Tack för ditt omdöme och de fina orden ⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna
Utför bara delar av vad som står i avtalet. Återkopplar inte när man söker dem, saknas nöjd kund-garanti i praktiken. Rekommenderar absolut inte detta städföretag.
Hej Per och tack för ditt omdöme⭐️ Vad tråkigt att tjänsten inte uppfyller era förväntningar, så ska det inte vara. Vi vill alltid att du som kund ska vara 100% nöjd med den tjänst vi levererar. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss på kontoret med din feedback - den är viktig för oss. Ha en fin dag! 🌸 Mvh, Elin på Städarna
Blev bemött på ett utmärkt och trevligt sätt. Hade goda förväntningar, eftersom jag blivit rekommenderad av en god vän. Har hittills bara haft två tillfällen. Det första var inte helt bra, men det andra (han hette Valentine) var alldeles utmärkt!! Och honom kommer jag att få, även fortsättningsvis. Har normalt städpaket för lägenhet, 1ggr/månad.
Hej Eva! Tack för ditt omdöme och de fina orden ⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna
Under vårt avtal (ca 6 månader med Städarna pga de har två månaders uppsägningstid) har vi reklamerat de flesta städningarna. Dåligt utförda, flera delar görs inte alls, andra görs slarvigt. De tappade bort vår nyckel och ställde frågan ”hur gör vi nu??” Vi lyckas inte nå företaget varken på telefon eller mail förrän efter många försök. Dålig respons. Välj ett annat, seriöst företag i stället, avråder starkt från detta.
Hej Susanna och tack för ditt omdöme⭐️ Vad tråkigt att tjänsten inte uppfyller era förväntningar, så ska det inte vara. Vi vill alltid att du som kund ska vara 100% nöjd med den tjänst vi levererar. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss på kontoret med din feedback - den är viktig för oss. Ha en fin dag! 🌸 Mvh, Elin på Städarna
Riktigt dåligt bemötande. För det första var dem sena så jag blev sen till mitt läkarbesök och då skuldbelagde de företaget som inte bistod med tillräckligt städmaterial så de var tvungna att leta på kontoret. ”Därför tog det så lång tid”.. sen så hade de 8 h 2 personer= 4h som städade 118 kvm. På dessa timmar hann de städa två toaletter och köket. De hade inte rört övervåningen och det var skit i varje hörn. Det enda positiva var att de hade städat köket någorlunda bra. Kommer ALDRIG att anställa er igen och kommer definitivt inte rekommendera er till någon. Ni var inte ens villiga att göra om det.
Hej Sandra! Vad tråkigt att du inte är nöjd med tjänsten. Angående förseningen så ber vi om ursäkt och tar tacksamt emot din feedback. Som jag förstått det har du varit i kontakt med kontoret i Göteborg och att ni har diskuterat städningen redan och som sagt är 118 kvm tyvärr för stort för att hinna med på 8 timmar, för 118 kvm behövs ca 12,5 timmar. Utöver det så var hemmet ej vad vi anser vara normalsmutsigt och då tar det längre tid. Önskar dig en fortsatt fin dag! Mvh, Elin på Städarna 💧
Personal dåliga på Engelska, Dom vet inte vad dom skall städa när dom kommer Arbets tiden stämmer inte med faktuering Slarvigt städat
Tack för ditt omdöme Mikael! ⭐️ Kommunikationen är såklart jätteviktig, det finns många olika sätt att kommunicera på. Vi är väldigt glada över att kunna erbjuda alla ett jobb oavsett språk, för att kunna städa spelar det ingen roll vilket språk man pratar men man får testa lite olika sätt att kommunicera ibland. Är det något som är extra klurigt att förklara hjälper vi dig mer än gärna, du är varmt välkommen att höra av dig till oss på kontoret med resten av din feedback också 🚀 Ha en fin dag! Mvh, Elin på Städarna
Kvinnan var slarvigt, dammsög inte ordentligt, Näste gång var en herre med mycket någa och trevlig fick sluta da det blev for dyrt för delvis dåligt arbete
Hej Ingrid! Tack för din feedback - den är viktig för oss. Vi vill alltid att du som kund ska känna dig 100% nöjd med tjänsten. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss med dina önskemål så kan vi hjälpa till. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🚀
Jag köpte storstädning av köket och beskrev tydligt att jag ville att de som städade skulle tömma skåpen, städa dem och sätta tillbaka grejerna. De som kom hem till mig hade uppenbarligen inte blivit informerade om vad jag beställt och suckade över att det var mycket att göra. Inte så kul för varken mig eller dem.
Hej Karolina! Tack för din feedback - den är viktig för oss. Vi vill alltid att du som kund ska känna dig 100% nöjd med tjänsten. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss med dina önskemål så kan vi hjälpa till. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🚀
Vill inte ha olika städare varje gång
Tack Lisbeth för ditt omdöme 🌸 Vad tråkigt att höra att du har haft så otur med medarbetarbyten. Vi strävar alltid efter att det ska vara samma medarbetare som kommer hem till dig och i perioder går det mycket sjukdom vilket då blir detta en utmaning för oss! Vårt mål är att du som kund inte ska bli så påverkad av dessa byten som ibland behöver ske eftersom kvalitén ska vara på en jämn nivå oavsett om det är er ordinarie eller en vikarie. Jag tar tacksamt emot feedbacken från dig då den är otroligt viktig för vår utveckling 🌷 Önskar dig en magisk dag! Mvh, Alva på Städarna
Jag köpte grovstäd av cirka 20 kvm allmänyta inkl kök samt toalett/badrum och fönsterputs. Städaren som kom var mycket noggrann, lade nog 1 timma mer än beskrivet. Det var det enda minuset, logistiken att hen skulle jobba ostört så jag var iväg under tiden. Men egentligen inget att vara missnöjd för, det blev ju desto renare. Städaren var jättertrevlig och jag är supernöjd. Jag tänker ta samma omgång igen om en månad troligen.
Hej Reine! Tack för ditt omdöme och de fina orden ⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna
Jag är jättenöjd med städningen och hon som städar
Tack för ditt omdöme Marita! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸
Blandat, beror mycket på vem som kommer och städar.
Hej Anna-Karin! Tack för ditt omdöme⭐️ Vad tråkigt att höra att städningen inte uppfyller era förväntningar. Vi vill alltid att våra kunder ska vara 100% nöjda. Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men du är varmt välkommen att höra av dig till oss med din feedback så vi kan prata med berörda städhjältar. Mvh, Elin på Städarna 🌸
Vi köpte hemstäd och är nöjda de allra flesta gångerna. Ibland är det lite missar och känslan är då att personen känt sig stressad. När man betalar för denna tjänst förväntar man sig ett riktigt bra resultat. Om jag vill ha det gjort halvdant, kan jag ju vara det själv.
Hej Gerda! Tack för ditt omdöme⭐️ Vad tråkigt att höra att städningen inte uppfyller era förväntningar. Vi vill alltid att våra kunder ska vara 100% nöjda. Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men du är varmt välkommen att höra av dig till oss med din feedback så vi kan prata med berörd städhjälte. Mvh, Elin på Städarna 🌸
Hemstädningen var ganska basic, men ändå bra! Hade gärna sett att dem tog noggrannare på lister i badrum och skrubbade kaklet i duschen mer nogrannt!
Hej Anriette! Tack för ditt omdöme ⭐️ Vad tråkigt att höra att städningen inte uppfyller era förväntningar. Vi vill alltid att våra kunder ska vara 100% nöjda. Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men du är varmt välkommen att höra av dig till oss med din feedback så vi kan prata med berörd städhjälte. Mvh, Alva på Städarna 🌸
Flexibla i att få ihop våran kalender och alltid utfört uppdragen på bästa sätt.
Hej Bengt! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med städningen ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧
Kan inte rekommendera detta bolaget finns andra bolag som ni kommer vara nöjdare med.
Hej Joel! Tack för ditt omdöme! Vad tråkigt att höra att utförandet inte uppfyllde förväntningarna. Vi vill alltid att våra kunder ska vara 100% nöjda. Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men du är varmt välkommen att höra av dig till oss med din feedback. Mvh, Alva på Städarna 🌸
Bra bemötande Väl genomförda stämningar
Tack för ditt omdöme Dan! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸
Ofta sjukfrånvaro. Vikarier kan väldigt lite. Senast flyttade vikarien bort möbler men skulle gå utan att flytta tillbaka dem. Detta kan inte Aina göra själv.
Hej Aina! Tack för din feedback - den är viktig för oss. Vi vill alltid att du som kund ska känna dig 100% nöjd med tjänsten. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss med dina önskemål så kan vi hjälpa till. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🚀
Noggranna punktliga trevliga min kontaktperson är alltid positiv!
Hej Ann! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna
Städningen är helt ok. Har blivit bättre med att inte ställa in städningen. Riktigt dåligt att ni höjer priserna hela tiden utan att informera.
Hej Robert! Tack för ditt omdöme ⭐️ Gällande din feedback kring prishöjningen så finns det alltid med information om detta på varje faktura till kund men jag tar med feedbacken att förtydliga detta - din feedback är viktig för oss. Ha en fortsatt fin vecka! Mvh, Alva på Städarna🌸
Alltid nöjd med städningen. Oftast samma personal som kom, vilket känns tryggt. Tyvärr ofta försenade.
Tack för ditt omdöme Anki! Vad roligt att ni är 100% nöjda med tjänsten⭐️ Gällande din feedback kring förseningar så tar jag med mig den - den är viktig för oss. Ha en fortsatt fin vecka! Mvh, Elin på Städarna🌸
Jag har tidigare varit mycket nöjd med den städtjänst som jag har varannan vecka. Tidigare kom ofta en och samma person som visste precis vad som ingick och på vilka våningsplan. Så är det tyvärr inte längre där personen som kommer inte vet vad som ska städas och vilka våningar som ingår. Allt är inte gjort och någon checklista finns inte ifylld på vad som är gjort heller. Så här har det varit de senaste fem gångerna och sker ingen förbättring så kommer jag naturligtvis att kontakta er.
Tack Catharina för ditt omdöme🌸 Vad tråkigt att höra att du har haft så otur med medarbetarbyten. Vi strävar alltid efter att det ska vara samma medarbetare som kommer hem till dig - men i perioder går det mycket sjukdom och då blir detta en utmaning för oss! Vårt mål är att du som kund inte ska bli så påverkad av dessa byten som ibland behöver ske - men det är en tuff utmaning då man blir fäst vid sitt ordinarie team som lär sig ditt hem på ett bra sätt! Jag tar tacksamt emot feedbacken från dig då den är otroligt viktig för vår utveckling🌷 Önskar dig en magisk dag! Mvh, Elin på Städarna
Har städning varje vecka. Är så skönt att komma hem när det är nystädat! Det är lika fint städat varje gång!
Tack för ditt omdöme Linda! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸
Tjänsten vi köpt har varit städning, 4 timmar varannan vecka. Har blivit bra bemött av personalen på kontoret när man behövt ha kontakt med dem. Det dåliga är att man behövt ha kontakt med personalen på kontoret. Vi har haft tjänsten underflera år och från början fungerade det aldeles utmärkt men har under de sensrter 12- 18 månaderna blivit klart sämre. Problemen har handlat om: - Svårighet att få samma personal vid varje städtillfälle. - Mycket av-/ombokningar, många gånger samma dag - Personal som inte respekterar...
Hej Tony! Tack för ditt omdöme⭐️ Vad tråkigt att höra att städningen inte uppfyller era förväntningar. Vi vill alltid att våra kunder ska vara 100% nöjda. Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men du är varmt välkommen att höra av dig till oss med din feedback så vi kan prata med berörd städhjälte. Mvh, Elin på Städarna 🌸
Vi har varit trygga och nöjda med den tjänst vi köpt. Vi har haft en som alltid kommit ihop med olika vilket varit en fördel då vi har hundar o katter.
Tack för ditt omdöme Helena! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸
Tycker att de är tillmötesgående på mina krav. Det enda som jag har påpekat tidigare är att jag vill ha en städare som kan någotsånär svenska. Men nu de 2 sista ggr har jag fått en tjej som är till belåtenhet.
Tack för ditt omdöme Birgitta! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸
Sämsta städservice jag har provat, hade 3 besök och 3 reklamationer som hade missat på samma ställen i det mest grundläggande.
Hej Marcus och tack för ditt omdöme ⭐️ Vad tråkigt att tjänsten inte uppfyller era förväntningar, så ska det såklart inte vara. Vi vill alltid att du som kund ska vara nöjd med den tjänst vi levererar. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss på kontoret med din feedback - den är viktig för oss. Ha en fin dag! ❄️ Mvh, Alva på Städarna
Väl bemött Rent Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Tack för ditt omdöme Kaj! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸
Jag köpte städning av huset och när vi får samma person som städar och känner till huset fungerar det väldigt bra och jag är nöjd. Det kan skilja i kvalitet på det arbete som utförs av olika städare. Jag förväntar mig att jag får den tjänst som jag har beställt utförd på ett professionellt sätt. Det fick jag vid senare tillfället eftersom det var den person som brukar städa hos oss. När jag ibland har reklamerat får jag alltid bra bemötande och även vid frågor eller ombokningar.
Tack för ditt omdöme Katarina! ⭐️ Vi strävar alltid efter att det kommer samma städhjälte varje tillfälle vilket har varit och är en utmaning. Vi vill alltid att ni som kund ska känna er 100% nöjda med den tjänst vi levererar och är det något ni funderar över är ni varmt välkomna att höra av er till oss på kontoret. Självklart tar vi med oss din feedback - den är viktig för oss. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸
Jättebra kontakt med kundservice! Städarna hade kunnat vara bättre.
Tack för ditt omdöme Micke! Vad roligt att ni är nöjda med oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸
Jag är nöjd med städningen, men de klarar inte bemanningen så nu får vi ta bågen stöd före jul.
Tack för ditt omdöme Susanne! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸
De har en fantastiskt trevlig tjej i kundtjänsten, men jag upplever att städarna som är hemma hos mig bara är okej, inte mer. Jag har papperskorgar på toaletterna som de inte tömmer. Soporna slängs i fel fraktion i soptunnan, de kan väl inte läsa svenska. Sagt att de ska vara 2,5 timmar hos mig, det är de inte. Ska utvärdera om ett tag om de ska vara kvar hos mig.
Hej Agneta! Tack för ditt omdöme⭐️ Vad tråkigt att höra att städningen inte uppfyller era förväntningar. Vi vill alltid att våra kunder ska vara 100% nöjda. Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men du är varmt välkommen att höra av dig till oss med din feedback så vi kan prata med berörd städhjälte. Mvh, Elin på Städarna 🌸
Grymt bolag, snabba, ordentliga och trevliga!
Hej Peter! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna
Merci, helt enkelt! Det underlättar för mig!
Tack för ditt omdöme Marie-Rose! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸
HAr haft städningen 3 ggr nu Stör mig på att det är nytt folk varje gång o inte kan svenska. Fönsterputsen gjordes bra men sista städningen kändes inte ren när man går barfota på golvet. inte bra resultat.
Tack Per-Ove för ditt omdöme ⭐️Jag kan inte se dina uppgifter via reco.se - men är det något specifikt du upplever inte blir som förväntat med tjänsten så önskar jag att du återkopplar till oss så att våra städhjältar får veta vad som är viktigt för just dig i ditt hem. Önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna🌺
Blev tyvärr platt fall. Fick ut städare som nye kunde städa alls. Dem fick en chans till men lyckades ändå inte städa. Dem gillar inte att dammsuga golven, vilket jag tycker är ett måste.
Hej Maja och tack för ditt omdöme⭐️ Vad tråkigt att tjänsten inte uppfyller era förväntningar, så ska det inte vara. Vi vill alltid att du som kund ska vara 100% nöjd med den tjänst vi levererar. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss på kontoret med din feedback - den är viktig för oss. Ha en fin dag! ❄️ Mvh, Elin på Städarna
Jag hade bokat en storstädning och jag känner mig supernöjd. Så skönt att komma hem efter en lång dag och uppleva ett skinande rent hem.
Hej Karin! Tack för ditt omdöme ⭐️ Vad roligt att du är 100% nöjd med storstädningen, ett skinande rent hem är en härligt känsla. Ha en fortsatt fin torsdag! Mvh Julia på Städarna 🍁
Hej på er. Svårt för Bosse att delta i er enkät, då han är död sedan över en månad. Ni bör således kolla era uppdrag, beställare, äldreboende. e.t.c. Se över era system, inför ödmjukhet, betänksamhet i systemet. Kvalitetsystemet bör också innehålla Etik! Hur som helst så är städningen godkänt av boende!. Beställare samt den avlides bror Lars Forsström
Hej Lars, Tack för ditt omdöme🌸 Ber om ursäkt om detta rört upp känslor, det var verkligen inte vår mening. Beklagar verkligen! Vi skickar dessa förfrågningar via en extern part och kan tyvärr inte sålla mellan vilka som får våra förfrågningar. Vi har god kommunikation med Reco och jag tar med mig detta i arbetet med att utveckla hur våra förfrågningar skickas ut. Beklagar återigen om vi har upprört dig🌷Önskar dig en fin vecka! Mvh, Jenny på Städarna
Köpte flyttstäd, Blev bra bemöt av företaget på.telefon Hade stora förväntningar på städet då företaget var ett av de dyrare alternativen. Tyvärr levvererade inte företaget upp till den standarden vi hade önskat.
Hej Johanna, Tack för ditt omdöme🌸 Vi har alltid nöjd-kund-garanti. Upplever ni brister så åtgärdar vi det! Jag hoppas att ni har varit i kontakt med mina kollegor i Göteborg gällande detta🌟 Lycka till med flytt och ha en fin dag! Mvh, Jenny på Städarna
Vi hade tänkt oss ha hemstädning varannan vecka och började med en storstädning där 2 personer skulle städa grundligt. Bara en dök upp (Den andra var försenad). Jag gick runt och visade henne lägenheten. Hon uttryckte att allting såg fräscht ut och att hon skulle ha klarat storstädningen själv, utan bekymmer. Tyvärr så blev det ju ändå 2 personer som gjorde stäningen och det tog den tid som de hade sagt från början. Städningen blev inte alls bra så, vi sa upp tjänsten med detsamma.
Hej Miguel, Tack för ditt omdöme🌸 Väldigt tråkigt att höra! Alla våra medarbetare utbildas hos oss och går i början med våra fantastiska mentorer för att lära sig städa på ett professionellt sätt. Vi vill ständigt utveckla våra medarbetare och jag hoppas därför att du har varit i kontakt med mina kollegor i Göteborg så att de har kunnat se vad som blev tokigt för städhjältarna som var på plats hos er! Önskar dig en toppendag☀️ Mvh, Jenny på Städarna
Känns lite nonchalant. Ingen information om att städkit skulle levereras via bud inför första städtillfället Ändrad tid utan föregående information. En namngiven städare sades vara min städare i fortsättningen. Han har varit här en gång!
Hej Aina, Tack för ditt omdöme🌷 Våra städkit informerar vi om vid det första samtalet med er och informationen står även i informationen i bokningsbekräftelse som vi rekommenderar alla våra kunder att ta del av! Jag tar med mig detta för att undersöka om vi behöver bli tydligare i vår kommunikation🌟 Vi strävar alltid efter att samma medarbetare återkommer till dig som kund - både för din skulle men även medarbetarens! Dock bidrar både sjukdom och ledigheter till att vi behöver justera i dessa scheman. Men alla våra medarbetare...