Köp inte tjänster från Hitta!!! Vi är en liten redovisningsbyrå och Hitta ringer och lovar mer än 10 kundkontakter om vi syns hos dem. Samtidigt säger Hitta att liknande bolag har haft 8 kundkontakter per månad. Och jag frågar vad betyder kundkontakter? Och han säger att en kundkontakt betyder att när nån ringer för att fråga om våra tjänster så är det en kundkontakt, dvs de hjälper med kunder och jag måste övertyga kunden. Och då tänker jag att det låter rimligt och köper deras tjänst för 5000kr i 6 månader. Det har...
hitta.se
Om företaget
Hos oss är det lätt att söka och hitta privatpersoner, telefonnummer och lokala företag över hela landet. På hitta.se tar du snabbt reda på vem som ringde genom vår söktjänst, när din granne fyller år, letar upp årsredovisningen för ett visst företag eller hittar förslag på lokala företag som kan hjälpa dig med din kommande...
67 omdömen om hitta.se
Sedan starten hos Reco 2023
Hej! Tack för din feedback och för att du delar din upplevelse. Jag beklagar verkligen att tjänsten inte har mött dina förväntningar och att det uppstått missförstånd kring vad som avses med "kundkontakter". Detta ska vi naturligtvis klargöra och du dessutom får en genomgång så att du får ta del av vad din annonsering har konverterat. Jag skulle uppskatta om du vill kontakta oss direkt (via meddelande eller direkt till vår kundservice) via din e-post eller ditt nummer så att vi kan gå igenom ärendet och hitta en lösning....
🚩🚩🚩 varnar alla som vi gå med i deras tjänst helt bluff sida 🚩🚩🚩 Dem lurar företagare och bara tar eran pengar utan att nåt ge er Ville varana alla andra att tro inte på dem 👍
Hej Daniyal och tack för att du delar med dig av din upplevelse! Vi beklagar verkligen om vår tjänst inte levde upp till dina förväntningar och att du känner dig besviken. Det är viktigt för oss att våra kunder känner sig trygga och nöjda, och vi tar din feedback på stort allvar. För att kunna förbättra oss skulle vi uppskatta om du vill kontakta oss direkt, så vi kan gå igenom vad som gått fel och hitta en lösning. Vi är här för att hjälpa och rätta till eventuella missförstånd. Tack för din förståelse, och vi hoppas...
Säljare lovar saker via telefon som sedan inte efterlevs bl.a att de ska ta en kontakt efter 6 månader för uppföljning, missar du samtalet så tycker de att de uppfyllt det iaf, säljaren lovade att avtalet var på ett år sedan avslutas det automatiskt men så står det inte i avtalet. Alltså ljuger de för att få iväg sitt sälj och sedan hoppas på att kunden inte gör något så avtalet löper på. Ful business och de bryr sig inte om sina kunder därav sämsta betyg!
Hej Eric. Tack för din feedback. Vi beklagar verkligen att din upplevelse inte har motsvarat dina förväntningar. Det är vår ambition att vara tydliga och ärliga i vår kommunikation, och vi vill alltid säkerställa att våra kunder känner sig trygga och informerade genom hela processen. Vi är ledsna om det har skett några missförstånd kring avtalsvillkoren och uppföljningsprocessen, vid en uppföljningssamtal och man inte kan svara så går det alltid ut et mejl för möjlighet att boka in en tid för uppföljning. Dina synpunkter...
Jag har valt att ta bort mina personuppgifter från hitta.se. När jag googlar mitt namn kommer ändå min adress fram på er sida. Det är först när man klickar på sidan som uppgifterna är borta men då har de redan varit synliga för alla. Inte ok alls!
Uppföljning 30/10: Tack för trevligt samtal, nu har vi kunnat identifiera länken och ärendet är skickat vidare för att få bort den önskade länken på Google. Tack för trevligt bemötande och förståelse. Hej Apostolia T. Tack för din feedback och omdöme, vi kan absolut hjälpa dig med detta. Eftersom Google äger sina sökresultat och länkar behöver vi skicka en specifik förfrågan till Google för att ta bort dem. Kontakta vår kundservice och ge oss detaljer om vad det är som du vill ta bort från Google. Då kan vi vidarebefordra...
this is a common scam, don't let yourself be fooled. I am a customer and I know how they cheat
Hej Miroslaw. Tack för din feedback och tack för att du delar din situation med oss. Vi förstår att du känner dig missnöjd med resultatet av annonseringen, och vi beklagar att det inte levde upp till dina förväntningar. Som vi tidigare diskuterat har vi gått igenom avtalet och de tjänster vi har levererat enligt överenskommelsen. Vår statistik visar att din annonsering har genererat visningar och trafik till din verksamhet enligt de villkor som presenterades vid avtalets tecknande. Skulle du vilja gå igenom resultatet...
Jag tecknade ett avtal med hitta.se för marknadsföring åt mitt företag som ska börja gälla 1a december. Dvs 2 och en halv månad från och med nu. Men jag ändrade mig och ville häva köpet. Då berättar dom att jag tecknat ett avtal som är bundet i ett helt år för över 20 tusen kronor! Det var inget som försäljaren berättade över telefon att det är bundet i ett helt år och dessutom att man inte har någon ångerrätt! Jag vill varna alla företagare att absolut inte ingå något avtal med hitta.se! Sjukt oseriöst att inte låta folk ångra sitt köp. Känner mig grundlurad!
Hej Walle. Tack för din feedback och för att du delar dina tankar. Vi är mycket ledsna att du har upplevt denna situation och att du känt dig missnöjd. Tack för att du tog dig tid att ta komma i kontakt med oss för att komma fram till en ny lösning som båda parter är nöjda med. Vår ambition är alltid att ge våra kunder en bra och rättvis upplevelse, och vi uppskattar din förståelse i det här fallet. Om det är något mer vi kan hjälpa dig med framöver, tveka inte att höra av dig. Vänliga hälsningar, Teamet på hitta.se 💙️
Ett ohederligt och oseriöst företag som gör det omöjligt att säga upp sitt avtal. En riktig och krånglig och utdragen process och säljaren undanhåller viktigt information om vad det innebär med förnyelse av avtal och att det är så gott som omöjligt av att avsluta ett avtal. Hitta behöver förbättra sig rejält // Åsa
Hej Åsa. Vad tråkigt att läsa din beskrivning ovan, vi vill självklart inte att det ska finnas ett missnöje i din kundupplevelse och den support som finns tillgänglig för att hjälpa dig under avtalets period. Som kund har du rätt att säga upp din annonsering och villkoren har du hänvisade i orderbekräftelsen. Vi hade velat utreda vad du menar med att göra det omöjligt att säga upp så att vi kan hjälpa dig vidare. Skriv gärna ett direkt meddelande till oss via Reco eller till vår kundservice och bifoga ditt kundnummer då...
Riktigt uselt kundbemötande. Handläggaren på "Customer Success" säger en sak över telefon och skriver raka motsatsen över mejl. Jag var tydlig med att jag INTE ville förlänga avtalet innan jag fick se statistiken för det gångna året. Istället fick jag bekräftelse om att mitt avtal förlängdes tillsammans med en ny faktura - och ingen statistik. När jag påpekade detta och statistiken sedan kom, låg den på drygt 700 (?!) visningar på hela året - alltså NOLL värde för pengarna! Utöver det skickar de förnyelsefakturan ett par...
Hej Aladin. Tack för trevligt samtal. Vi är glada att vi kunde reda ut den situation du har beskrivet ovan och din feedback är vi tacksamma för att du dela med dig till oss. Som vi kom överens om har vi nu lagt upp en plan framåt och lagt till produkter som ska matcha dina förväntningar. Tack för ditt bemötande och tålamod, vi se fram emot att förbättra din kundupplevelsen på hitta.se, allt gott Teamet på hitta.se 💙
Något för betalande företag att klaga på : Om man i sin telefon söker upp ett företag och vill se vart det ligger i hitta.ses karta så ser man inget pga en stor jäkla annonsruta som täcker halva skärmen. Och inte går det att stänga ner den rär reklamrutan heller. Tur att man kan söka efter företag i google maps också. Bye bye hitta.se.
Hej Maria. Tack för din feedback, den är jätteviktig för oss då vi ständigt jobbar för att förbättra användarupplevelsen. Stående annonseringar i kartfunktionen går att ta bort via krysset i högra hörnet har du problem med att stänga ner rutan får du gärna skriva ett direkt meddelande till oss via Reco eller till vår kundservice med skärmdump på vad som ej går att ta bort då vi inte kan identifiera ditt ärende utifrån den uppgiften som står i omdömet. Allt gott, Teamet på hitta.se 💙️
Värsta bolaget som finns, teckna inte ett abonnemang hos dom, dom blåser dig och tvingar dig betala avgift på avgift för en tjänst som ej går att säga upp.. hade ni lagt ner hälften av beloppet på google ads hade ni tjänat in kraftigt med kunder.. gå inte på deras skitsnack
Hej Josefine. Vad tråkigt att läsa din beskrivning ovan, vi vill självklart inte att det ska finnas ett missnöje i din kundupplevelse och den support som finns tillgänglig för att hjälpa dig under avtalets period. Som kund har du rätt att säga upp din annonsering och villkoren har du hänvisade i orderbekräftelsen. Vi hade velat utreda vad du menar med att ej går att säga upp så kan vi hjälpa dig vidare. Skriv gärna ett direkt meddelande till oss via Reco eller till vår kundservice och bifoga ditt kundnummer då vi inte kan...
Största lurendrejeri, Lovar guld och gröna skogar för företag som tecknar en tjänst med dem, håller inget vad dem lovar och generar absolut inga jobb eller avtal, säljare slutar svara såfort avtal skrivits och kundtjänsten värdelös. GÖR EJ AFFÄR MED DESSA SOM FÖRETAGARE
Hej Felix. Tack för din feedback, vi vill självklart inte att det ska finnas ett missnöje i din kundupplevelse och den support som finns tillgänglig för att hjälpa dig under avtalets period. Skriv gärna ett direkt meddelande till oss via Reco eller till vår kundservice och bifoga ditt kundnummer då vi inte kan identifiera ditt ärende utifrån den uppgiften som står i omdömet. Allt gott, Teamet på hitta.se 💙️
Varför går det inte att få kontakt med Hitta.se?????? Ingen mailadress, inget telefonnummer!!!!!!! Bara hänvisning till artiklar! För att ändra information för privatperson skall man logga in med MobiltBankID. Den qr-kod som kommer upp går till en webbsida som inte finns!!!!!
Hej Lena. Tack för att du hör av dig till oss, tyvärr kan jag inte identifiera dina uppgifter utefter den information du har delat med dig av annars hade vi ringt upp dig för att hjälpa dig vidare. Vi har en bemannad teknisk kundtjänst måndag - fredag mellan kl 8.00-17.00 som ger dig personlig hjälp vid ändringar och frågor. För att komma kontakt med oss via mejl eller chat hänvisar jag länk här nedan. https://hitta.zendesk.com/hc/sv/requests/new Artiklar finns för att du ska få snabb förståelse i hur du kan få hjälp med...
Katastrof dåligt bemötande mot oss som betalade kund, Säljaren som hade kontakt med oss senast var helt dum i huvudet och lyssnade inte på uppsägningen utan försökte tvinga oss att betala ytterligare en period fast vi inte ville, helt enkelt ett riktigt bottennapp till representant från er. Skärpning.
Hej Jakob, Tack för trevligt samtal. Vi beklagar den kundupplevelse du beskriver ha fått uppleva, jag kommer ta din feedback vidare då vi alltid vill att kundkontakter ska upplevas bra och kommunikativt. Som jag bekräftade har du en registrerad uppsägning och din annonsering kommer inte förnyas en ny period. Jag önskar dig en fin dag och Glad påsk! Mvh Josefin, Teamet på hitta.se 💙️
Jag har varit med om det som många andra att mitt avtal förlängdes på ett år utan att jag visste om det. Jag har bestridit fakturan och igår skrev jag så här till Hitta: "Jag bestrider faktura med nummer XXXXXXX, se bifogad fil. Jag skickar detta till Svensk handel också för jag menar att det ska varnas för er. Jag kan se på nätet att jag är långt ifrån ensam om att erfara samma sak utan vi är många som inte förstått vad vi undertecknat såsom ni säger att vi gjort. Jag bestrider fakturan pga av att det i avtalsinformationen...
Hej Lena! Beklagar att du fått uppleva det du beskriver ovan, vi är tacksam för det samtal du hade med en av våra handläggare så att du fick hjälp med det missnöje och att vi kunde hitta en lösning. Vi strävar alltid att skapa en så bra kundupplevelse som möjligt och din feedback och de du gick igenom med handläggaren på telefon är viktig för att vi ska kunna förbättras och att du ska känna dig nöjd. Vi vill aldrig vilseleda någon eller missvisa därav har vi alltid avtal med överenskommelsen på de tjänster som är köpta....
Se upp!! Riktigt blufföretag. Har tidigare vart kund många år och det har fungerat bra. Har haft ett uppehåll på några år men blev kontaktad av en bra säljare och tänkte jag kunde prova igen. Har inte märkt så mycket resultat men i år skickade plötsligt ut en påminnelse med påminnelseavgift på 450kr direkt utan att ha skickat någon faktura. De säger att de skickat den till rätt faktura adress men det är inte så svårt att hitta ett mail och den har inte mottagits. Bad att få se bekräftelsemailet på att den är mottagen men...
Hej Mikael. Tack för din feedback, den är viktig för oss då vi ständigt jobbar att förbättra oss. Vi vill naturligtvis att allt ska fungera bra som du beskriver har gjort tidigare år. Jag har fått bekräftat av min kollega att du har bokad tid att prata med en av våra handläggare för att du ska få hjälp med ditt ärende. Ha en fortsatt fin dag, önskar Teamet på Hitta.se 💙️
Hej! Har försökt få våra företagsuppgifter åtgärdade i över ett års tid, men det är fortfarande inte löst trots flertalet mailkonversationer med bekräftelse på att det ska lösas. Omöjligt att hitta en väg in till att få prata med någon som kan se till att det blir löst. Tacksam för kontakt!
Hej Anna, jag beklagar din upplevelse du beskriver i din feedback, detta ska vi naturligtvis hjälpa dig med då det är självklart möjligt att ändra på ens företagsuppgifter om något ändras. Baserat på den information du lämnat kan jag tyvärr inte se vilket företag det ska uppdateras uppgifter på. Kontakta gärna vår kundservice som ger dig personlig hjälp antingen på mejl eller via telefon, vi har svarstid på 24 timmar. Jag bifogar länk nedan, https://hitta.zendesk.com/hc/sv/articles/4406243229586-%C3%84ndra-Uppgifter-F%C3%B6retagskund...
Har varit kund några år. har alltid varit ringd av säljare inför ny period.. Missade tyvärr att säga upp tjänsten i tid och blev därmed bunden ett år till till dubbla priset mot avtalat pris. Att binda kunder med löpande avtal med stora prisökningar. är det ingen framtid i. Har nu sagt upp tjänsten
Hej Peter! Tack för din feedback, vi värdesätter dina år som kund hos oss på hitta.se och vill naturligtvis hjälpa dig vidare med detta. Jag hade vart glad om vi kunde komma i kontakt för att gå igenom annonseringens villkor som ingår i ditt avtal och en gemensam lösning framåt. Vi vill matcha dina förväntningar så att du får ut vad du investerar i din annonsering. Kontakta gärna vår kundservice och hänvisa dig till Josefin så ska jag hjälpa dig vidare. Allt gott, Josefin teamet på hitta.se 💙️
Har varit kund i ett år. Missade tyvärr att säga upp tjänsten i tid och blev därmed bunden ett år till. Under året har vi inte fått någon statistik, ingen uppföljning och ingen kontakt i samband med förlängningen. Att binda kunder med långa uppsägningstider tyder på att de själva vet att de har en usel tjänst. Har nu sagt upp tjänsten och hoppas slippa den negativa energin från dem så snart som möjligt.
Hej Jonny! Tack för din feedback, hoppas du uppskattade genomgången av statistik och villkoren för att annonsera på hitta.se, som du fick av vår handläggare i förra veckan. Tveka inte på att kontakta handläggaren igen om du har några frågor eller funderingar. Jag tar vidare din feedback då vi ständigt jobbar att förbättra oss! Ha en fortsatt fin dag, Teamet på hitta.se 💙️
Bra, Trevligt och kunnigt bemötande av personalen! Företaget levde helt och hållet upp till mina förväntningar Jag fick hjälp och tips för hur jag kan bemöta ett bluff-företag som tydligen refererar till Hitta. Sammantaget är personalen på Hitta mycket bra att ha att göra med!
Hej Kerstin, tack för dessa år av fantastiskt samarbete! Härligt att höra att du har fått rätt rådgivning och hjälp av våra handläggare. tack för din rekommendation, allt gott önskar Teamet på hitta.se 💙️
allt är bra och i framtiden må det bli bra
Hej Latif! Tack för din fina rekommendation, vad glada vi blir att du uppskattar hitta.se funktioner! Allt gott, önskar Teamet på hitta.se 💙️
Väldigt trevlig kille som ringde och kollade så allt fungerade enligt förväntningar
Hej Viktor! Vad kul att höra, härligt att du uppskattar våra uppföljningar då vårt mål är att matcha dina förväntningar och att du som kund får hjälp med att maximera din marknadsföring. Tack för din rekommendation! Allt gott, önskar Teamet på hitta.se 💙️
Reco.se är utmärkta när det har lyhörd och empatisk personal, som verkligen lyssnar och respekterar kunden.
Hej Charlotta! Vi håller helt med, tack för att du delar med dig och vi är glada och stolta över vårt fortsatt samarbete. Ha en jättefin dag, önskar Teamet på Hitta.se 💙️
Bra bemötande, enkelt att få tag på.
Hej Astrid! Glada vi blir att du bemöts väl av våra handläggare. Tack för din rekommendation! Allt gott, Teamet på hitta.se 💙️
Använder Hitta.se endast tycker den är kanon 👌
Hej! Vad glada vi blir av din feedback, tack för din rekommendation och för att du väljer hitta.se. Varma hälsningar, önskar Teamet på hitta.se 💙️
Bra att kunna se årsredovisningar och företagsuppgifter
Hej Ann-Christine! Vi blir glada att du uppskattar att hitta företagsuppgifter och årsredovisningar på våra digitala kanaler. Tack för rekommendationen, önskar Teamet på hitta.se 💙️
snabb response och korrigeringen av stavfel
Hej Guntar! Tack för din rekommendation, det glädjer oss att du får snabb hjälp och korrigering så att uppgifter och information är korrekta. Tack för fint samarbete önskar Teamet på hitta.se 💙️
Funkar mycket bra! Smidigt att använda och bra anpassat att använda i arbete och privat
Hej Ola, tack för din fina rekommendation, vi på hitta.se blir jätteglada att du delar med dig av hur du smidigt kan använda våra funktioner både på arbete och privat. Varma hälsningar, Teamet på hitta.se 💙️
Värdefullt att det finns information om mitt företag på ett så lättillgängligt sätt.
Hej Stefan, vad glada vi blir att du ser värdet av våra produkter och funktioner. Tack för din rekommendation och vi ser fram emot fortsatta kunna hjälpa er med marknadsförings-lösningar för ditt företag. Allt gott, önskar Teamet på hitta.se 💙️
Vi tycker att det är bra men frågan är hur många som använder sidan.
Hej Viola! Tack för din rekommendation, vi gör uppföljningar under året du har din annonsering så när du pratar med en av våra handläggare kommer du få möjligheten att gå igenom er exponering. Ha en jättefin dag, önskar Teamet på hitta.se 💙️
Driver en del trafik till sidan som är helt ok.
Hej Niklas. tack för din rekommendation och att du delar med dig av varför du vill vara kund hos oss på hitta.se, vi är glada över det fina samarbetet. Ha en jättefin dag, önskar Teamet på hitta.se 💙️
Bra och proffsiga håller vad dem lovar!
Hej Kenneth, tack för din fina rekommendation och för ett fint samarbete under dessa år. Vi är glada att vi kan hjälpa dig med dina behov. Vi önskar dig en fin dag, Teamet på hitta.se 💙️
Mycket bra söktjänst. Rekommenderas!
Hej Conny! Vad roligt att du är nöjd med hitta.se söktjänst. Tack för din rekommendation! Ha en fortsatt fin dag önskar Teamet på hitta.se 💙️
Väldigt påstridig säljare som skickar räkning på något jag inte beställt! Under all kritok!
Hej Per, tack för att du hör av dig till oss. Jag försökte ringa upp för att utreda vad som är sagts i samtalet du beskriver ovan. Ser fram emot din återkoppling så att vi kan reda ut det som hänt. Ha en fortsatt fin dag! Mvh, Josefin Teamet på hitta.se 💙️
Båg, bluff, passa er....... Hade det gått att sätta minus så hade de fått det. Som företagare som betalar för införande så är detta riktigt illa. Säljare ringer och säger att det gäller årets införande och det är på 1.000,- månad. Jag vet att vi betalar ca 500,- då säger han att. Ja, jag ser att ni har det på löpande avtal, du får det priset. Jag får ett underlag/bekräftelse och tycker att jag vill ha ett billigare alternativ då vi som de flesta är drabbade av konjunkturen. Men då påstås det att avtalet är löpande och ska...
Hej Håkan, tack för samtalet. Jag beklagar det du beskriver har upplevt. Avtal kan inte löpa vidare om det inte finns ett signerat löpande avtal då alla våra samarbeten styrs av det avtal som är överenskommet och signerat. Din feedback om hur du upplevde samtalet är viktig för oss att ta del av och jag kommer ta detta vidare. Din annonsering kommer inte innebära en prishöjning utan din annonsering följer det avtal som är överenskommet. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Josefin Teamet på hitta.se 💙️
enkelt och smidigt att söka bra med information
Hej Anders, vad glada vi blir att du är nöjd med våra funktioner. Tack för ditt omdöme och för ett fint samarbete under alla dessa år! Allt gott, önskar Teamet på hitta.se 💙️
Proffesionellt företag. De är inte kåta på att sälja som många företag nu för tiden. 👍
Hej Michal! Tack för ditt omdöme, härligt att höra att vi kan matcha din marknadsföring så som du vill ha den. Ha en fortsatt fin dag, önskar Teamet på hitta.se 💙️
Trevligt bemötande . Eftersom mitt företag var nystartat så fick jag fin hjälp .
Tack Isabelle för din rekommendation, härligt att höra att du fick bra bemötande och hjälp i uppstarten av ditt egna företag. Vi ser fram emot fortsatt samarbete. Allt gott, hälsningar Teamet på Hitts.se 💙️
Den hemsidan är väldigt bra att lösa snabbt frågor om man har angående ett namn eller adress,
Vad roligt att höra. Tack för din fina rekommendation vi blir så glada när vi snabbt kan hjälpa till, varma hälsningar önskar Teamet på Hitta.se! 💙️
Jag har blivit bra bemött av Hitta.se
Hej Henrik, tack för din rekommendation, vi värdesätter våra samarbeten och att du som kund ska bli väl bemött. Tack ska vi säga, varma hälsningar önskar Teamet på Hitta.se! 💙️
Jag är supernöjd med hitta.se.
Hej Jonas, vad roligt att läsa om att du är så nöjd! Vi är stolta och glada över vårt samarbete under dessa år. Vi vill tacka dig! Varma hälsningar, Teamet på Hitta.se 💙️
Mio Lidgren på Hitta.se är suverän!
Hej Gunnar, tack för din rekommendation och tack för de fina orden om vår fantastiska medarbetare! Vi är så glada och stolta över de åren vi har samarbetat och ser fram emot många år till! Ha en fortsatt fin dag! Mvh Teamet på Hitta.se
Bra service och om du syns du finns
Hej Maher, tack för din rekommendation. Härligt att höra att vi ger rätt service och synlighet. Vi ser fram emot vår fortsatta samarbete framöver. :) Mvh Josefin
Som företagare har jag fått riktigt bra info o service från företaget. Snabb hjälp om det är något man undrar över.
Hej Kristina, tack för din feedback och ditt fina omdöme. Vad roligt att höra hur du beskriver din upplevelse, vi på hitta.se blir båda glada och stolta över vårt samarbete. :) Allt gott, Josefin
Jag blir alltid väl mött av Hitta.se Mina förväntningar blev som jag ville ha dem.
Hej Cathrine. Tack för din rekommendation, vi är så glada över vårt samarbete och att dina förväntningar matchar med utfallet. :) Mvh Josefin
hitta är verkligen toppen service aldrig några bekymmer mkt bra vad man än vill ha hjälp med
Hej, tack för er rekommendation och vi är glada att vi kan hjälpa er. Vi vill även tacka er för fint samarbete som vi ser fram emot att fortsätta med framöver. Ha en jättefin dag! Mvh Josefin
Alltid trevlig vid kontakt, svarar snabbt, de är såååå duktiga. Har varit kund hos de i 14 år. Rekommenderas varmt!
Hej Urim, tack för ett långt och bra samarbete under dessa år. Vi ska tacka för att du alltid ger ett så varmt och fint bemötande. Tack för din rekommendation. Jag önskar dig en jättefin dag! Mvh Josefin
Enkelt och bra för mig som företagare
Hej Anders, tack för din rekommendation. Det är vi som ska tacka för ett fint samarbete, vi är glada att vi kan hjälpa dig att förenkla din vardag som företagare! Mvh Josefin
De har höjt priset med 100% efter att "uppgaderat" mig till sk premiumkund. Får man verkligen göra så här. Skitföretag!
Hej Ingela, tack för att du hör av dig till oss. Hitta.se gör nu en uppgradering på sina produkter för att skapa fler funktioner och synlighet för alla kunder. Innan uppgarderingen genomförs skickas det ut information om vad produkten och priset innebär. Har du ytterligare frågor kring uppgraderingen är du välkommen att kontakta vår kundservice, där du får personlig hjälp och rådgivning. Ha en fortsatt fin dag. Mvh Josefin
Det var ganska bra, men det är ofta för dyrt och svårt att kontrollera om det funkar som dom säger med alla som väljer att höra av sig till oss efter sökning hos hitta. Upplever även att det är svårt att finna ett telefonnummer/namn när man söker på ett nummer.
Hej Eva, tack för din feedback då den är jätteviktig för oss eftersom att vi ständigt jobbar för att förbättra våra tjänster och funktioner. Just nu jobbas det på att uppgradera hemsidan och appen för att just skapa en förenklad sökning vid användning, detta ser vi jättemycket fram emot. :) Jag önskar dig en fin dag! Mvh Josefin
Mycket bra bemötande. Vi förväntar oss många sökningar som passar våra orter. Vi köper sökord på olika orter i Norr och Västerbotten.
Hej Svein, det är vi som ska tacka för ett fint samarbete, härligt att höra att era produkter matchar er marknadsföringsplan. Ni vet att ni alltid kan återkomma till oss om det skulle dyka upp frågor eller funderingar. Ha en jättefin dag! Mvh Josefin