Hjälpande Händer Västernorrland AB

11 omdömen om Hjälpande Händer Västernorrland AB

Sedan starten hos Reco 2024

Aina E
Skrev om Hjälpande Händer Västernorrland AB

Duktiga och trevliga att ha göra med.

Svar från Hjälpande Händer Västernorrland AB

Hej Aina, tack för du tog det tid för att skriva ett omdöme :-) mvh

Kajsa S

De var extremt noga vid fönsterputsningen. Kan bara ge högsta betyg Tack 🙏

Svar från Hjälpande Händer Västernorrland AB

Tack själv Kajsa! Snällt av dig att du tog dig tid att göra ett omdöme :-) Hälsning Patrick

Trehörningsjö I
Skrev om Hjälpande Händer Västernorrland AB

Tresjö Fritid har nu anlitat Hjälpande Händer för att klippa gräset nere vid vår badstrand.under flera år, och de gör ett fantastiskt jobb och ingenting verkar omöjligt.

Svar från Hjälpande Händer Västernorrland AB

Hallå! Tack så mycket att ni anlitar oss för att sköta klippningen vid badstranden. Och tack att ni tog er tid att skriva ett omdöme :-)

Agneta S
Skrev om Hjälpande Händer Västernorrland AB

Snabb hjälp med säsongsgräsklippning. Kan varmt rekommendera detta företag till andra.

Svar från Hjälpande Händer Västernorrland AB

Hej Agneta, tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme :-) Hälsa från oss till er!

Johan J
Skrev om Hjälpande Händer Västernorrland AB

Alltid ställt upp och hjälpt oss med kort varsel.

Svar från Hjälpande Händer Västernorrland AB

Hej! Vad roligt att du är nöjd med oss. Vi tackar att du tog dig tid för att skriva ett omdöme.

Malin J
Skrev om Hjälpande Händer Västernorrland AB

Snabb kommunikation. Bra utfört arbete. Bra priser.

Svar från Hjälpande Händer Västernorrland AB

Hej Malin! Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva ett omdöme.

Kerstin I
Skrev om Hjälpande Händer Västernorrland AB

Blev missförstånd först, men ordnade sig till slut.

Svar från Hjälpande Händer Västernorrland AB

Hej! Jag det var lite otur att vi klippte först grannens tomt. Men som du skrev, andra gången klippte vi på rätt ställe :-) Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme! Hälsningar

Margareta A
Skrev om Hjälpande Händer Västernorrland AB

Antar att ni vänder er till Margareta som anlitat er för gräsklippning och fönsterputsning under sommaren 2024. Jag är mycket nöjd med er insats och hoppas jag får engagera er nästa sommar också. Tack

Svar från Hjälpande Händer Västernorrland AB

Hej Margareta! Tack för du har tagit tiden för att lämna ett omdöme:-) Vi längtar till nästa säsong då vi får fortsätta klippa och putsa fönster hos dig! Det är så otrolig fint ställe! Hälsa från hela teamet.

Lillian S
Skrev om Hjälpande Händer Västernorrland AB

Jag har anlitat Hjälpande händer för att fälla en stor björk på min tomt. Det gjordes snabbt och smidigt på utlovad dag. Har också anlitat dem för att forsla bort en stor mängd grenar från ett annat träd. Också det gick snabbt och smidigt. Även en del snöröjning har utförts hos mig av Hjälpande händer. Allt till belåtenhet! Lillian S

Patrick Michel H gillar detta
Svar från Hjälpande Händer Västernorrland AB

Tack Lillian! Alltid trevlig att få jobba hos/för dig :-)

Lars J
Skrev om Hjälpande Händer Västernorrland AB

Har anlitat Hjälpande händer i flera år med diverse arbetsuppgifter; målning, gräsklippning, vedklyvning och snickeriarbeten etc. Företaget utför uppdragen ypperligt. De är noggranna och och pålitliga i alla avseenden. I tillägg alltid ett trevligt bemötande. Kan å de varmaste rekommendera detta företag! / Lars Johnsson

Patrick Michel H gillar detta
Svar från Hjälpande Händer Västernorrland AB

Tack så mycket. :-) Otroligt fint ställe att jobba på!

Nadine H
Skrev om Hjälpande Händer Västernorrland AB

Hjälpande Händer utförde båda trädgårdsarbete samt putsa fönster mm hos mig. Mycket snabbt och kunnig personal.. helt nöjd med resultaten! Bli flera jobb från min sida iaf.. bara att rekommendera ;0)

Svar från Hjälpande Händer Västernorrland AB

Tack, vi är glad att ni har blivit nöjd och ser fram emot fler uppdrag :-)