Sandra Apelqvist

Sandra Apelqvist

Sandra Apelqvist är mäklare på HusmanHagberg Gällivare

Sandra Apelqvist har varit registrerad mäklare sedan 2012-03. Sandra Apelqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-12 och har fått 217 omdömen med ett betyg på 4.8. Sandra Apelqvist har haft 83 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

217 omdömen om Sandra Apelqvist

Tobias J
Köpte sitt hus med hjälp av Sandra Apelqvist en del av HusmanHagberg Gällivare
Heden

Engagerad och väldigt duktig på återkoppling.

Svar från Sandra Apelqvist

Tack Tobias för att du tog dig tid att skriva denna reco! Det ska bli så kul att följa ert projekt med detta fantastiska hus. Stort lycka till vi ses på tillträdet! /Sandra

William J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Apelqvist en del av HusmanHagberg Gällivare
Fjällnäs

Väldigt bra mäklare! Levde verkligen upp till förväntningarna. Är supernöjd!

Svar från Sandra Apelqvist

Tack William för ditt omdöme:) Det har varit så roligt att följa ditt letande efter bostad, äntligen har du hittat hem! /Sandra

Johan F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Apelqvist en del av HusmanHagberg Gällivare
Fjällnäs

Superbra mäklare. Allt har fungerat klockrent.

Svar från Sandra Apelqvist

Tack för din reco Johan! Så roligt att du är nöjd och jag är så glad att allt gick så smidigt för dig då det varit en lång väntan innan. Hoppas du njuter av en fin helg så ses vi till tillträdet. /Sandra

Susanne Christina L
Repisvaara

Mycket trevlig & kunnig mäklare. Var tillmötesgående & hjälpsam kring de frågor som dök upp. Ordnade smidigt affären, toppen.

Svar från Sandra Apelqvist

Tack för att du tog dig tid att skriva denna fina reco. Jag vill också säga tack för att våra vägar korsades ännu en gång. Det är med stor glädje jag säger välkommen tillbaka till Gällivare om än på deltid :) /Sandra

Alexander W
Sålde sin stuga med hjälp av Sandra Apelqvist en del av HusmanHagberg Gällivare
Leipojärvi

Mycket trevlig och duktig mäklare

Svar från Sandra Apelqvist

Tack för din reco Alex! Njut av nya stugan och hoppas att ni känner er glada över bytet. Vi ses snart :)

Monika Lis Marie S
Repisvaara

Proffsig! Bra bemötande och lätt att nå. Uppfyllde förväntningarna över förväntan.

Svar från Sandra Apelqvist

Tack Monika för att jag fått vara en del av hela detta bygge, från byggstart och värderingar til nu en lyckad försäljning. Tack för alla samtal och fina stunder. Jag hoppas att vi ses snart igen på en ny visning:) /Sandra

Adnan V
Repisvaara

Sandra är en fantastisk och professionell mäklare som levererar 100% . Rekommenderar Sandra

Svar från Sandra Apelqvist

Tack Adnan! Hoppas allt går bra med bebis och livet i söder. Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen. All lycka till framöver! /Sandra

Kjell Åke A
Nattavaara

Mycket bra och seriöst bemötande. Snabb handläggning och det blev också en snabb affär.

Svar från Sandra Apelqvist

Tack för din reco Kejll Åke! Tack för en trevlig affär. Hoppas att resan hem gick bättre än resan till Gällivare. Vi ses till överlämningen av nycklarna. /Sandra

Emma W
Köpte sitt hus med hjälp av Sandra Apelqvist en del av HusmanHagberg Gällivare
Apelqvistheden

Proffsig och kunnig i sitt yrke. Ger en trygg känsla för mig som köpare med kanske livets största investering.

Svar från Sandra Apelqvist

Tack Emma! Så kul att jag fick vara en del av ditt hus köp. Är så kul att få höra ditt glädjehopp. Vi ses till trädet /Sandra

Bengt Marcus B
Koskullskulle

Finns inte så mycket att säga förutom att hon är helt fantastisk

Svar från Sandra Apelqvist

Tack Markus för din reco! Tack för att jag fick hjälpa dig med både försäljningen och köpet at husen, vi ses till tillträdet! /Sandra