J2-Center Vvs AB

14 omdömen om J2-Center Vvs AB

Sedan starten hos Reco 2024

Per H
Skrev om J2-Center Vvs AB

Väldigt bra bemötande som förstod vårt behov. Gedigen kunskap för att kunna välja rätt värmesystem. Vi är väldigt nöjda.

Johan M
Skrev om J2-Center Vvs AB

Bra och trevligt bemötande, Beställde och installerade snabbt och effektivt. Inget att anmärka på.. Vi är mycket nöjda.

Michael S
Skrev om J2-Center Vvs AB

Positivt. Alltid trevligt bemötande och lösningsorientade vid frågor eller problem. Jag har köpt och fått installerat ny värmepump (luft/vatten).

Bole A
Skrev om J2-Center Vvs AB

Mycket bra bemötande och professionellt åtaganden

Svar från J2-Center Vvs AB

Tack Bole! Hoppas du är nöjd med din värmepump! Hör av dig igen om du har VVS problem ! 😊

Richard T
Skrev om J2-Center Vvs AB

Installation av komplett värmesystem, luft/vatten. Trevlig och rak kommunikation, snabb och noggrann. Allt fungerar felfritt. Jag är mycket nöjd!

Rickard B
Skrev om J2-Center Vvs AB

Fått hjälp med lite olika VVS arbeten och allt har varit snabbt, smidigt och väldigt proffsigt.

Svar från J2-Center Vvs AB

Tack Richard, och tack för kaffet och kakan :)

Ben K
Skrev om J2-Center Vvs AB

Mycket bra kommunikation och personlig service. Bra förslag och tips från ett företag med mycket erfarenhet, som hjälpte till att hitta den bästa lösningen.

Svar från J2-Center Vvs AB

Tack Ben! för ditt fina omdöme! Hör av er igen om ni behöver hjälp :)

Patrick Emil B
Skrev om J2-Center Vvs AB

Toppen, bra kundbemötande och proffsigt gjort! Rekomenderas varmt

Stefan J
Skrev om J2-Center Vvs AB

Kom när de hade bestämt :-) Och var klara snabbt :-) Har även varit behjäpliga när jag behövt fråga.

Anders K
Skrev om J2-Center Vvs AB

Bra bemötande, arbetet utfördes enligt överenskommelsen. Arbetet gällde installation av värmepump, luft- vatten.

Stefan F
Skrev om J2-Center Vvs AB

Rickard på J2 center är en kanonkille. Löser allt snabbt och smidigt! Kanonservice m! J2center levde verkligen upp till mina förväntningar över att göra ett bra jobb! Kan varmt rekommendera Rickard på J2center!!!

Svar från J2-Center Vvs AB

Tack Stefen! Alltid kul hjälpa dig!

Stefan S
Skrev om J2-Center Vvs AB

Profsig problemlösare prisvärd och punktlig

Mikael T
Skrev om J2-Center Vvs AB

Skickade ut identisk förfrågan till flera leverantörer och fick det mest seriösa svaret av Richard. Även nästa steg i processen sköttes väldigt proffsigt och resulterade i en offert som förvisso inte var billigast men ändå kändes mest rätt. Installation och efterservice fungerade perfekt och bekräftade att valet av leverantör var helt rätt. Kan därför ge de bästa rekommendationer till Richard och J2 Center.

Bo R
Skrev om J2-Center Vvs AB

Fick hjälp med ett akut ärende och inställelsetiden var världsklass. Mycket trevligt bemötande och Richard var mycket trevlig och kunnig.

Andreas M
Skrev om J2-Center Vvs AB

Mitsubishi värmeväxlare. Mycket bra installation, punktligt, allt enligt överenskommelse. Richard är en bra partner, vägleder vid behov. Tyvärr uppstod ett fel på produkten i somras, men Richard avhjäpte felet snabbt. Nu fungerar Mitsubishi perfekt igen. Bra köp!!! Andras Merö

Bosse R
Skrev om J2-Center Vvs AB

Snabb återkoppling och info inför köpet. Smidig installation och bra info om funktion samt drift. Köpte en luft/vatten värmepump.

Lena M
Skrev om J2-Center Vvs AB

Är mycket nöjd med installationen av min värmepump och innerdel. Hade tagit en hel semesterdag men jobbet var klart på en förmiddag. Snyggt jobbat. Inget att klaga på. Har efter installationen tagit kontakt, fick snabbt hjälp. Mycket bra bemötande.

Daniel A
Skrev om J2-Center Vvs AB

Noggrant och professionellt bemötande och utförande.