Kreatum Bygg Och Snickeri

9 omdömen om Kreatum Bygg Och Snickeri

Sedan starten hos Reco 2024

Eva Carina A
Skrev om Kreatum Bygg Och Snickeri

Simon bytte fasad på vårat hus. Vi är mycket nöjda med hans arbete. Jobbade effektivt, mycket noggrann, inget slarv där inte! Bra priser, tydlig offert! Kan varmt rekommendera Kreatum bygg. Vi kommer definitivt att anlita honom nästa gång vi behöver bygghjälp! Trevligt bemötande också! /Carina

Lennart N
Skrev om Kreatum Bygg Och Snickeri

Vi är väldigt nöjda med hela din insats från början till slut. Bra hemsida , trevligt bemötande, tider som hölls, ordning på arbetsplatsen, dina lösningar på vissa moment som avlastade oss arbeta, snyggt utförande, vi är väldigt nöjda med resultatet, anlitar dig gärna igen och rekommenderar dig för våra vänner.

Niklas L
Skrev om Kreatum Bygg Och Snickeri

Vi satte in en ny altandörr och mitt intryck är att det var väl utfört arbete, bra pris och inga konstigheter i övrigt. Dom var väldigt professionella.

Bjarne B
Skrev om Kreatum Bygg Och Snickeri

Fantastiskt utfört arbete mer än en snickare slöjdare finsnickeri på högsta nivå bara på en enkel sjöbod ser numera ut som den finaste efter kusten En känsla för material och utförande kan varmt rekommendera Simon till andra Han är en avundsvärd person inlyssnande och karismatisk

Eva-theres Maria S
Skrev om Kreatum Bygg Och Snickeri

Anlitade denna snickare för att flytta köksskåp och bygga ett skafferi. Jättenöjda med arbetet. Blev bättre än vi tänkte oss. Mycket tillförlitlig, lyssnade noggrannt hur vi ville ha det och gjorde inga egna utsvävningar. Otrolig noggrannhet i snickerikonsten och dessutom väldigt trevlig och lätt att ha och göra med! Rekommenderas varmt.

Rebecca Aurora J
Skrev om Kreatum Bygg Och Snickeri

Fint och lyhört bemötande! Mycket nöjd med resultatet!

Else-marie Elisabeth F
Skrev om Kreatum Bygg Och Snickeri

Sätta upp en stor vägghylla. Jag blev så nöjd och imponerad av hur Kreatum löste detta, som varit ett problem, på ett mycket proffsigt sätt. Kan varmt rekommendera detta företag.

Sabina Marie Caroline P
Skrev om Kreatum Bygg Och Snickeri

Professionellt bemötande från start och resultatet överträffade våra förväntningar! En ny fasad och huset känns som nytt tack vare Kreatum bygg och snickeri. Kan verkligen rekommenderas!

Hampus Andreas P
Skrev om Kreatum Bygg Och Snickeri

Proffsig från första kontakt. Kom med egna idéer och förslag vilket gjorde att altanen blev mycket bättre än vad vi hade tänkt oss!