Laddboxkillarna AB - Väst

Laddboxkillarna AB - Väst

• BadgeFourYears
2 510

Välkommen till Laddboxkillarna AB! Fixa din laddbox med oss på Laddboxkillarna AB. Vi installerar laddboxar till fast pris och som grädden på moset så får du avdrag för Grön teknik. I en tid då fossilbränsledrivna bilar ska bytas ut mot eldriva bilar krävs det smidiga helhetslösningar. Vi har lång erfarenhet inom elbilsladdning...

2510 omdömen om Laddboxkillarna AB - Väst

Sedan starten hos Reco 2021

Lars K
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

Snabb och proffsig installation av min laddstolpe. Trevligt bemötande och informativ avslutning.

Marie W
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

Jag beställde zaptec och jag blev nöjd med bemötandet och installationen.

Patrik K
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

Kom på utsatt tid och installationen car supersmidig tillsammans med bra information. Rekommenderas

Johan C
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

Trevlig kunnig montör. Tyvärr höll inte priset (ok valde till lite längre kabel 500 kr) men blev ändå lite dyrare än utlovat sen tycke vi appen är lite simpel och borde gå att göra bättre.

Michael S
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

Ringde, fick en förmiddagstid (8-12) inom en vecka, sms dagen innan med ett exakt klockslag, vilket hölls perfekt. Installationen tog drygt en timme. Inga ”extra överraskningar” gällande de priser jag sett på nätet. Killen som utförde jobbet såg till att appen laddades ner och funka korrekt. Ett smidigt och bra köp helt enkelt

Anders H

Lugn å sansad elektriker Bra information 👍

Lars F
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

Snabb leverans, mycket välorganiserad och förberedd montör gjorde att laddboxen var i drift på kort tid.

Bo H
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

Trevliga, hjälpsamma och de kom när de skulle ❗️👍

Andreas D
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

Mycket bra bemötande och inga konstigheter. Tyvärr så fungerar inte laddningen som jag önskat och nu efter att de monterat boxarna så är det inte lika intressant med mig. Hade de nu hjälpt mig att få ordning på detta, självklart egentligen, så hade det varit 5 i betyg. Tyvärr snubblar man på mållinjen här. Jag köpte två Zaptec boxar med längre installationskablar och längre laddkablar. Elbilen har tagit emot ca 4kw som mest men ligger ofta mellan 2-3. Inte bättre än min 220kabel. Strular även med att starta ibland

Leif G
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

Kunde möjligen ha informerat mera om boxen och appen annars bra

Lena A
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

Mycket bra kommunikation, kunning och trevlig personal.

Carl S
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

Smidig installation, väntar bara på elbilen så att jag kan testa boxen👍🏻

Carl K
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

Jesper från Laddboxkillarna gjorde ett ypperligt jobb. Han ringde någon timme innan han skulle komma och installationen gick snabbt. Han hjälpte mig komma igång och allt fungerade jättefint! Jag rekommenderar!

Jan A
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

Snabb respons från förfrågan till färdig installation från Laddboxkillarna AB -Väst

Jan H
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

Från första kontakten till slut leverans och uppföljning av installation har Anton och Laddboxkillarna utfört sitt uppdrag med bravur. Mkt nöjd kund, kan rekommendera Laddboxkillarnas tjänster 24/7/365. //Anders Hultén

Claes R
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

Snabb och enkelt installation. Teknikern hörde av sig i tid och bokade. Mycket bra.

Benedicta H
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

The electrician was Jesper, he was very professional and a nice guy! I had hoped for great service and they delivered! From booking the service to delivering of the service! I bought the Zaptec box and it works great.

David S
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

Smidig säljprocess och montering. Förberedelserna som jag som kund skulle göra kunde dock varit bättre.

Bengt R
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

Mycket bra bemötande och utfört arbete.

Usama A
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

Trevlig kille som var hos oss. Snabbt och smidigt

Gunnar S
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

Kunnig, noggrann och snyggt monterat. Resultat över förväntan. Trevlig kille som även gav oss bra information.

Erik R
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

Kunden i fokus och snabb installation!

Malin S
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

Kunnig montör. Snabb service. Bra pris. Helnöjda!

Agneta E
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

Trevligt bemötande, snabb och professionell installation.

Johan S
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

Leverans och installation enligt överenskommelse och inga oväntade extrakostnader. Tydligt från början vad det skulle kosta.

Bertil T

Snabb och bra service! Rekommenderas 👍

Ingelie M
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

Mycket nöjd Allt fungerade perfekt,. Killarna var trevliga, hjälpsamma,snabba. Förklarade för oss som är 80 plus.

Stig Anders Roger L
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

De var snabba, trevliga, tydliga i kommunikationen och gjorde en riktigt bra installation.

Martin B
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

Snabb installation, strul hos tjänsteleverantören Zaptec och förvirring så löste Laddboxkillarna allt utan diskussion och med fantastisk kommunikation och energi. Rekommenderas!

Martin R
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

Beställde en 22kw laddare med liknande installation. När elektrikern sedaners på plats så gjordes en installation på 11kw trots att jag vid genomgången endast pratade om 22kw. Vad i kontakt med de senare och de vägrar att kompromissa. Använd de gärna men se till att var supertydlig i kommunikationen då de internt inte har koll.

Per E
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

Enkelt, svarade snabbt och löste det som behövdes

Göran P
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

Jag vill svara men orkar inte skriva.

Filip R

Strålande service och bemötande

Per N
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

Det var lätt att boka och det var en supertrevlig installatör. Jag fick en snabb genomgång av hur hag skulle ladda och vilka appar jag skulle ladda upp. Jag hade förberett mig med de som ni har i ert att göra lista, men det var en app till som behövdes vid lastbalansering som behövdes. Men inga problem med den heller Det enda som kunde utföras lite bättre var att plocka upp efter sig.

Maria L
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

Blev väl bemött. Vid bokning bra råd och tydlig information, snabb handläggning. Installationen gjordes av en ung kille. Trevlig men gav bara svar på mina frågor. Inte så mycket spontan information eller förtydliganden om ex appen Enegic. Tänker att för honom var allt tydligt med den förkunskap han hade, men tillmötesgående och trevlig. Köpte installation av laddbox Zaptic

Peter S
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

Den centrala funktionen för beställning och fakturafrågor var värd 5 stjärnor. Det som drog ner betyget var installatörens bristande engagemang.

John G
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

Snabbt, smidigt, enkelt. Trevliga killar kom och installerade på utsatt tid. Kändes proffsigt, bra bemötande, god kommunikation innan de kom etc.

Ingo S
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

Mkt bra, trevliga. Lite forcerade med och lägga på tillbehör etc. plockar ju på i kostnad!

Ingrid W
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

Trevligt och proffsigt bemötande.

Prasad B
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

The whole process was very smooth. I was provided with all the information, Technician called me before he reached our place and He was very efficient and knowledgable. Made me aware of all possibilities and recommendations. Overall I have very pleasant experience with Laddboxkillarna . Thank you

Jan O
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

Trevligt bemötande, kom i tid och gjorde det som var överenskommet.

Mats L
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

Laddboxkillarna-supporten svarade tålmodigt på alla mina mejlfrågor som jag hade, för att förbereda så bra jag kunde innan monteringsdagen. Två trevliga killar dök upp och monterade det de skulle och lite till. Jag hade sett bra betyg och valde Laddboxkillarna AB utifrån det. Det jag köpte var 22kW Zaptec Go laddbox med Enegic lastbalancering samt 20m extra kabel och en 7m laddkabel istället för den 3m som ingick.

Joakim M
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

Hade en trevlig kille hos mig. Hjälpte mig lite extra när röret inte gick riktigt fram. Slutade med att vi fick boka en ny tid. Killen var väldigt lätt att få tag i när man ringde och bad och vissa råd. Väldigt enkelt!

Bertil T

Hej Väl bemött från dag 1, installation och support toppen. // Bertil

Joakim W
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

Enkel och tydlig kontakt. Snabb återkoppling med offert. Pris och installation motsvarade förväntningarna

Jonas A
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

Allt blev som tänkt och när jag efteråt hade en fundering fick jag blixt-snabb respons.

Karl-Gustav N
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

Proffsigt, snabbt och noggrant utfört arbete.

Fredrik Å
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

Fyllde i intresse om laddbox på deras sida och blev dagen efter kontaktad och fick ett pris efter mina förutsättningar för installation. Dom dök upp på bokad tid och gjorde ett snyggt och snabbt jobb. Priset blev enligt beräknat också.

Henrik L
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

Snabb, proffsig och snygg installation.

Linus B
Skrev om Laddboxkillarna AB - Väst

Fick snabbt kontakt när jag skickade in en fråga, och med tanke på den service och det pris dom har så var det bara att beställa direkt. Montören ringde dagen innan besök för att kolla läget med mig, när det var dags för installation så dyker en toppen kille upp och fixar ett perfekt jobb. Inga dolda kostnader eller plötsliga tillägg. Kan verkligen rekommendera detta företag!