Mariebergs Brasvärme & Solenergi Kungens Kurva

Mariebergs Brasvärme & Solenergi Kungens Kurva

mariebergs.com

Vi på Mariebergs Brasvärme & Solenergi Kungens Kurva är experter på att göra ditt hem varmare! Vi erbjuder ett stort utbud av eldstäder och brastillbehör. Hos oss får du alltid hjälp med installation och du kan även få rådgivning kring val av eldstad samt placering. Vi säljer ett flertal olika kaminer och eldstäder från välkända...

6 omdömen om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Kungens Kurva

Sedan starten hos Reco 2024

Brian C
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Kungens Kurva

Kontakt för installation av solpaneler och Emaldo batterisystem. Fantastisk produkt och trevliga kontaktpersoner från företaget. Lite krångel med installationen, men lätt att få kontakt och företaget var väldigt hjälpsam och det blev jättebra till slut. Produkten och företaget rekommenderas!

Peder N
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Kungens Kurva

Bra snabb service Kunnig säljare Snabba svar och uppdaterade offerter under säljfasen. Bra med e-signering Leverans inom utlovad tid Väldigt trevliga och kunniga hantverkare som utförde installationen. Generellt mycket nöjd med Mariebergs Brasvärme som leverantör / Peder

Siv W
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Kungens Kurva

Bra bemötande och service, ……..

Eva V
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Kungens Kurva

Professionellt och kunnigt bemötande av lätt nåbar säljpersonal. Klart bättre än några övriga leverantörer i Stockholmsområdet. Kunnig och hörsam installatör. Våra förväntningar var höga med precisa önskemål om funktion och installation. Vårt köp gällde leverans och installation av spiskassett, Contura Ci4. Utmärkt genomförd försäljning och installation.

Leif B
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Kungens Kurva

De kunde bygga spisen vi drömt och ritat. Suveränt!

Lars W
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Kungens Kurva

Proffsigt och bra hanterar vid beställning och ett väl utfört arbete. Tips på förbättringar som jag kommer att beställa.