Mariebergs Brasvärme & Solenergi Malmö

11 omdömen om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Malmö

Sedan starten hos Reco 2024

Shannon C
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Malmö

Easy to work with, responsive and the work done was great!

Peter F
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Malmö

Mycket bra att samtala med, de ger råd och är mycket kundorienterade, kommer absolut att rekommendera dem till andra vänner. Med vänlig hälsning, Peter Fältsjö

Martin C
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Malmö

Där finns stor potential i hur de tar hand om kunden genom hela processen. Informationen och initiativförmågan från Mariebergs har varit minst sagt bristfällig något som kunnat förbättras ganska enkelt om intresse fanns. Dock har vi uppskattat Mattias Jansson, deras affärsansvarig som jag kom i kontakt med när det uppstod problem (plural).

Hdbygg A

Säljare bra. Montörer katastrof

Svar från Mariebergs Brasvärme & Solenergi Malmö

Hej, Tack för din feedback. Det var inte bra att du upplevde det så. Ta gärna kontakt med oss via malmo@mariebergs.com eller ring oss 040-6930630 så kan vi prata igenom det och förstå vad som gått snett. Vi vill självklart att du ska bli nöjd. Mvh Mariebergs malmö

Kinga I
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Malmö

Bra bemötande !! Rekommenderas varmt!

Claes F
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Malmö

Mycket bra bemötande från första kontakt med säljare - till genomfört montage av vår nya Contura braskamin! Några kompletterande åtgärder rekommenderades av sotaren vid besiktning, vilka dock genomfördes snabbt och smidigt av Mariebergs. Sammanfattningsvis är vi klart nöjda med valet av Mariebergs! ..

Björn H
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Malmö

Väldigt tillmötesgående och mkt bra service

Lars L
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Malmö

Bra och tillmötesgående Personalen har gjort ett mycket bra jobb. Deras entreprenör som utförde montaget var superbra

Sophia J
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Malmö

Vi besökte butiken och fick en prisuppgift på att installera en braskamin. När offerten kom var denna på 60 000 kr mer än vad som angetts i butiken. Säljaren visste inte om att jag redan fått prisuppgift i och skyllde på att ritning inte fanns. Denna hade vi dock skickat till honom i tidigare skede. Av någon anledning kunde han dock fortfarande komma fram till ett pris på 160 000 kr (!). Uppenbart att de försökte blåsa oss. Skulle aldrig handla här efter det.

LEIF H
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Malmö

Vi skulle byta ut en drygt 20 år gammal braskamin och besökte Mariebergs för att se vad de hade att erbjuda. Vi visste i huvudsak vad vi ville ha och fick bra tips av Sebastian som hjälpte oss att hitta det för oss bästa alternativet. Efter hembesök nästa dag fick vi en tydlig offert som omfattade både kamin och tilluftsskorsten. Joakim som kom och installerade kaminen och bytte ut skorstenen var ytterst noggrann och resultatet blev till stor belåtenhet. Han var också en mycket trevlig person som såg till att lämna allt rent och snyggt efter sig. En stor eloge till honom.

David V
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Malmö

Beställde kamin+skorsten samt installation av detta till vårt nyköpta hus. Trots att vi beställde flera veckor i förväg så fanns varken kamin eller skorsten på plats när installatören från Marieberg anlände. Någon hade gjort fel och leveransen blev försenad med tre veckor. Den planerade julledigheten framför brasan uteblev. Vi bad om kompensation för förseningen och ökade uppvärmingskostander men Mariebergs gav oss inte ens en ursäkt.