Moa'z Tvätt & Fönster AB

Moa'z Tvätt & Fönster AB

• Badge2024

Moa'z Tvätt & Fönster AB är det främsta valet när det kommer till strålande rena fönster i hela Storstockholm. Vi arbetar noggrant och effektivt både i privata bostäder och företagslokaler. Vi jobbar i alla villor, lägenheter och butiker. Även höga fönster och stora skyltfönster blir skinande rena. Tidigare har vi jobbat i...

43 omdömen om Moa'z Tvätt & Fönster AB

Sedan starten hos Reco 2024

Gunborg F
Skrev om Moa'z Tvätt & Fönster AB

Mkt nöjda med Fönstertvätten. Noggranna och otroligt trevliga! Rekommenderas o det varmaste.

Boris
Skrev om Moa'z Tvätt & Fönster AB

Jättetrevliga och noggranna.. Gjorde på eget bevåg om vissa fönster som inte blev tillräckligt bra.

Anna K
Skrev om Moa'z Tvätt & Fönster AB

Super bra putsning! Hjälpsamma och väldigt gulliga killar ! Dom såg inga problem trotts att dom fick klättra på stegar för att nå vissa fönster. Proffsigt med betalning via Fortnox och Rut direkt på fakturan. Rekommenderar dom verkligen! Anna kruuse

Gunvor V
Skrev om Moa'z Tvätt & Fönster AB

Vi hade beställt fönster- och persienntvätt. Det blev väldigt bra gjort och det kändes också att de ville göra ett bra arbete. Kan verkligen rekommendera Moa`z tvätt & Fönster. Gunvor

Carina L
Skrev om Moa'z Tvätt & Fönster AB

Jag blev glatt överraskad över både arbetsviljan och resultatet av uppdragen, som var fönstertvätt och trädgårdsarbete. Bemötandet var också över förväntan. Kommer absolut att anlita dem igen.

Sussan B
Skrev om Moa'z Tvätt & Fönster AB

Jag fick fönstertvätt av två trevliga killar. Det var några småfel (lite fläckar kvar efter tvätt) men överlag mycket bra. Ett fönster glömdes bort men det åtgärdade de snabbt och kom tillbaka. Så helheten är mycket god. Jag kommer gärna anlita dem igen.

Richard F
Skrev om Moa'z Tvätt & Fönster AB

Otroligt trevliga grabbar som var väldigt noggranna och gjorde fönsterna med tillhörande karmar skinande rena! Rekommenderas starkt! /Richard

Ewa B
Skrev om Moa'z Tvätt & Fönster AB

Trevligt och väl utfört arbete som förväntat

Owe P
Skrev om Moa'z Tvätt & Fönster AB

Jag blev mycket bra bemött och trevligt behandlad av Moaz team, som gjorde ett utmärkt jobb med att tvätta samtliga fönster på vår villa utvändigt, invändigt och mellan glasen. De får mina varmaste rekommendationer!

Mona-Lisa T
Skrev om Moa'z Tvätt & Fönster AB

Mycket trevliga, duktiga och nogranna killar som putsade mina fötter ut och invändigt. Blev glatt överraskad av deras arbete. Vi kommer att anlita dem igen och jag rekommenderar dem varmt.

Christine L
Skrev om Moa'z Tvätt & Fönster AB

Mycket bra. Trevliga, effektiva och proffsiga

Rebecka S
Skrev om Moa'z Tvätt & Fönster AB

Vi blev erbjudna ett bra pris för fönsterputsning då killarna redan var i området, så vi hoppade på och är supernöjda! De var supertrevliga, lätta att ha och göra med, och gjorde ett fantastiskt jobb - det blev verkligen jättefint. Vi kommer höra av oss till dem när det är dags igen! Kan varmt rekommendera Moa'z!

Mikael B
Skrev om Moa'z Tvätt & Fönster AB

Supertrevliga killar som tvättade alla fönster till full belåtenhet. Vi kommer att anlita dem igen!

Lovisa L
Skrev om Moa'z Tvätt & Fönster AB

Mycket trevliga och superfint utfört jobb. Inte ett enda streck eller anmärkning på fönstren de tvättat. Rekommenderar de varmt.

Bengt K
Skrev om Moa'z Tvätt & Fönster AB

Trevligt bemötande. Bra resultat. Bra pris. Helt nöjd.

Helena N
Skrev om Moa'z Tvätt & Fönster AB

Superbra jobbat, snabbt och effektivt. Inget att anmärka på

Charlotta A
Skrev om Moa'z Tvätt & Fönster AB

Trevliga och pålitliga killar och väl utfört arbete. Vi förstod inte hur smutsiga fönstren var förrän de var rena.

Helene B
Skrev om Moa'z Tvätt & Fönster AB

Mycket trevligt bemötande. Förväntningar var att få rena fönster och det blev det Jag är nöjd

Amie M
Skrev om Moa'z Tvätt & Fönster AB

Fick fönstvätt inom 2 dgr! Trevligt bemötande på tel. Albin kom på exakt tid!! Artig, trevlig, positiv och försynt. Han utförde arbetet till full belåtenhet och jag rek honom t grannar./Amie

Tom K
Skrev om Moa'z Tvätt & Fönster AB

Trevliga och proffsiga killar som gjorde ett väldigt bra jobb för ett väldigt bra pris. Kommer använda igen och kan varmt rekommendera!

Lars Å
Skrev om Moa'z Tvätt & Fönster AB

Riktigt fina fönster. Bra att ni skänker pengar till barncancerfonden men sjönk gärna också till hjärtebarnsföreningen som värnar om barn med svåra medfödda hjärtfel

Daniel S
Skrev om Moa'z Tvätt & Fönster AB

Fick ett erbjudande med väldigt bra pris för samtliga fönster i hela huset. Blev otroligt fint! Hur nöjd som helst!

Pian K
Skrev om Moa'z Tvätt & Fönster AB

Trevliga och proffsiga killar som gjorde en utmärkt fönsterputsning av en hel villa inför försäljning. Vi är jättenöjda!

Helena T
Skrev om Moa'z Tvätt & Fönster AB

Duktiga, trevliga och bra resultat. Prisvärt!

Annika F
Skrev om Moa'z Tvätt & Fönster AB

Unga trevliga och duktiga killar. Anlitade dem för fönsterputs. Punktliga och tillmötesgående.

Jean E
Skrev om Moa'z Tvätt & Fönster AB

Trevlig bemötande och utfört ett bra arbete

Bo J
Skrev om Moa'z Tvätt & Fönster AB

Trevliga och duktiga killar. Kom när de skulle och gjorde ett mycket bra jobb.

Anna Ö
Skrev om Moa'z Tvätt & Fönster AB

Trevliga killar, bra pris och väl utfört jobb!

Andre M
Skrev om Moa'z Tvätt & Fönster AB

Hired them to clean my windows as I was going to rent out my apartment. They did a fantastic job, they are very flexible with when to start and have great attention to detail. Would and have recommended them to many others :) Thank you so much!

Jenny B
Skrev om Moa'z Tvätt & Fönster AB

Väldigt noggranna, trevliga och service inriktade.

Jenny H
Skrev om Moa'z Tvätt & Fönster AB

Trevliga att ha att göra med och professionellt utfört arbete. Noggranna och punktliga. Rekommenderas!

Brigita K
Skrev om Moa'z Tvätt & Fönster AB

Mycket trevliga pojkar. Åstadkom bra resultat.

Catharina T
Skrev om Moa'z Tvätt & Fönster AB

Blev vänligt bemött och fick saklig information vid första tillfället dvs inte en massa onödig information. Min beställning av ut och invändig tvätt av fönster samt emellan genomfördes på ett förträffligt sätt och eftersom de var flera så gick det även snabbt. Genomgående vänligt och förtroende givande bemötande och arbete. Kan varmt rekommendera dem!

Irene H
Skrev om Moa'z Tvätt & Fönster AB

Fina killar gav oss fina fönster: snabbt och smidigt.

Lena G
Skrev om Moa'z Tvätt & Fönster AB

Trevliga och bra resultat, rekommenderar ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Björn H
Skrev om Moa'z Tvätt & Fönster AB

Trevligt bemötande och väl utfört arbete.

Lennart D

Duktiga o trevliga killar . Mycket prisvärt

Anna-Lena J
Skrev om Moa'z Tvätt & Fönster AB

Trevligt bemötande. Förväntningarna infriades -> Rena fönster och till ett bra pris. Unga killar som kommer att gå långt! :-)

Louise R
Skrev om Moa'z Tvätt & Fönster AB

Trevliga killar. Fönster rena och snyggt och prydligt utfört arbete.Kom på utlovad tid. Vill gärna att de kommer tillbaka

Inger F

Trevliga. Snabba, Ordentliga. Toppen helt enkelt. Dessutom billiga👍

Bo L
Skrev om Moa'z Tvätt & Fönster AB

Utmärkt Visste ingenting förrän resultatet PRESENTERATS. Tvättning av fönster utvändigt. STRÅLANDE!!!!

Helena S
Skrev om Moa'z Tvätt & Fönster AB

Trevliga och seriösa killar. De kom i tid och utförde arbetet i enlighet med beställningen. Mycket fint resultat med skinande fönster. Lyhörda för kundens önskemål. Fakturering enligt överenskommelse. Pålitliga med hög kvalitet.

Fredrik A
Skrev om Moa'z Tvätt & Fönster AB

Trevliga grabbar som var noggranna, kan rekommenderas vidare