Caroline Biselius

Caroline Biselius

Caroline Biselius är mäklare på MOHV Jönköping

Caroline Biselius har varit registrerad mäklare sedan 2013-02. Caroline Biselius har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-04 och har fått 171 omdömen med ett betyg på 4.8. Caroline Biselius har haft 23 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Utmaningarna man ställs inför då varje förmedling är unik med olika förutsättningar.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag anpassar din försäljning efter din bostads behov, dina önskemål och under försäljningens gång så att du får en trygg affär och maximalt betalt. Jag kommer vara tillgänglig, hålla dig uppdaterad under hela processen och göra allt för att vi ska uppnå vårt gemensamma mål.

Hur ser din drömbostad ut?
En enplansvilla med karaktär. Öppet upp till nock i den sociala delen och ha stora fönsterpartier med utsikt mot ett hav eller sjö.

171 omdömen om Caroline Biselius

Sedan starten hos Reco 2018
Margareta D
Gräshagen

En bra och saklig mäklare. Lägger ner bra med tid att göra en så bra affär som möjligt. Bra information om vad som händer. Även till stor hjälp i efterarbetet. Trevlig glad o verkligen hjälpsam.

Markus R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
Kaxholmen

Trevlig och bra bemött. Hade svar på alla frågor och var hon osäker kollade hon upp det direkt. Snabba svar och flexibel med tider osv så det var super smidigt

Julia I
Köpte sitt hus med hjälp av Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
Norrahammar

Otroligt professionellt bemötande. Lyhörd och lösningsorienterad. Man kände att hon kände av personkemi och ansträngde sig för att det skulle klicka mellan oss som köpare och säljarna, vilket är långt över förväntan.

Gerd Annika B
Norrahammar

Mycke engagerad , återkopplade till oss hela tiden med den information hon fått från e v huskunder. Upplevde henne mycke trevlig o mycke lätt att kommunicera med. Vi hade inga svårighet att ställa våra frågor mm o vi blev bemötta efter våra förväntningar i vår första husförsäljning. Kan verkligen rekommendera Caroline som en professionell o positiv mäklare. /Annika

Ulf Karl Arvid B
Norrahammar

Angagerad.Hörde alltid av sig. Visste inget om mäklaren,men det var till stor belåtenhet med denna tjej/kvinna-alltid positiv. En mycket påläst och trevlig tjej/kvinna. Ulf

Torbjörn A
Ljungarum

Caroline hade ett mkt trevligt bemötande och god kunskap. Ingav förtroende. Det jag värdesatte högt var att hon hade en mkt bra återkoppling från start tills bostaden var såld. Jag är mkt nöjd med hur Caroline skött försäljningen av bostaden.

Eva S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
Ljungarum

Bra bemötande! Hon har ringt mig eller skickat sms för att hålla mig uppdaterad om Baronvägen hela tiden! Jag har känt mig delaktig om läget då det är första gången jag tittat på lägenheter.Mycket bra mäklare 👍

Simon I
Fiskebäck

Professionell och trevlig, lätt att arbeta med.

Per Axel Niklas K
Köpte sitt hus med hjälp av Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
Öggestorp

Trevlig och professionell, snabb kontakt och återkoppling.

Bo J
Norrahammar

Helt ok. Lätt att prata med Bra info hela tiden hur läget ligger osv Så helt nöjd med hennes arbete