MOHV Jönköping

MOHV Jönköping

En del av MOHV www.mohv.se
  • BadgeSevenYears

Välkommen till oss på MOHV och våra mäklartjänster i Jönköping! Vi hjälper dig att hitta ett nytt boende genom fokus på bostadsaffären – vår tjänst innehåller framåtanda, nytänkande och kreativitet - under hela processen. Vi erbjuder smidig och snabb hjälp vid alla sorters affärer, vare sig du vill sälja eller köpa, och vi...

519 omdömen om MOHV Jönköping

Sedan starten hos Reco 2017

Clara M
Kaxholmen

Jag tycker att hon bemötte oss bra och proffsigt. Gillade det sättet som hon bygger upp sina visningar på. Det ända jag har jag tyckte va lite sådär var att det kändes som att hon inte var dunder påläst men det kan också vara för att detta köpet gick så fort. Hon var super duktig och trevlig.

Jelena Gabriella N
Kaxholmen

Proffsig, rak och tydlig, mycket trevligt bemötande. Rekommenderas varmt!

Margareta D
Gräshagen

En bra och saklig mäklare. Lägger ner bra med tid att göra en så bra affär som möjligt. Bra information om vad som händer. Även till stor hjälp i efterarbetet. Trevlig glad o verkligen hjälpsam.

Markus R
Kaxholmen

Trevlig och bra bemött. Hade svar på alla frågor och var hon osäker kollade hon upp det direkt. Snabba svar och flexibel med tider osv så det var super smidigt

Max Erik M
Jönköping - Öster

Hon håller en uppdaterad kring marknaden och anpassar sig alltid efter vad du vill och tycker. Väldigt lätt att ha att göra med och dessutom har en näsa för affärer!

Joel H
Köpte sitt hus med hjälp av Josefin Eriksson  en del av MOHV Jönköping
Tenhult

Snabbt, smidigt och professionellt

Julia I
Norrahammar

Otroligt professionellt bemötande. Lyhörd och lösningsorienterad. Man kände att hon kände av personkemi och ansträngde sig för att det skulle klicka mellan oss som köpare och säljarna, vilket är långt över förväntan.

Gerd Annika B
Norrahammar

Mycke engagerad , återkopplade till oss hela tiden med den information hon fått från e v huskunder. Upplevde henne mycke trevlig o mycke lätt att kommunicera med. Vi hade inga svårighet att ställa våra frågor mm o vi blev bemötta efter våra förväntningar i vår första husförsäljning. Kan verkligen rekommendera Caroline som en professionell o positiv mäklare. /Annika

Ulf Karl Arvid B
Norrahammar

Angagerad.Hörde alltid av sig. Visste inget om mäklaren,men det var till stor belåtenhet med denna tjej/kvinna-alltid positiv. En mycket påläst och trevlig tjej/kvinna. Ulf

Camilla L
Bymarken

Omtänksam och kompetent. Trygg process från början till slut och alltid flexibel och lött att få kontakt med. Suernöjd

Torbjörn A
Ljungarum

Caroline hade ett mkt trevligt bemötande och god kunskap. Ingav förtroende. Det jag värdesatte högt var att hon hade en mkt bra återkoppling från start tills bostaden var såld. Jag är mkt nöjd med hur Caroline skött försäljningen av bostaden.

Eva S
Ljungarum

Bra bemötande! Hon har ringt mig eller skickat sms för att hålla mig uppdaterad om Baronvägen hela tiden! Jag har känt mig delaktig om läget då det är första gången jag tittat på lägenheter.Mycket bra mäklare 👍

Simon I
Fiskebäck

Professionell och trevlig, lätt att arbeta med.

Wilma M
Huskvarna - Centrum

Bara positivt! Snabb återkoppling och professionellt bemötande. Hon var intresserad av mig och mina önskemål. Känns tryggt att ha henne som mäklare!

Jasmin H
Huskvarna - Centrum

Jag kände mig trygg med min mäklare hela vägen. Snabb återkoppling, socialt kompetent, gott bemötande och ärlig.

Per Axel Niklas K
Öggestorp

Trevlig och professionell, snabb kontakt och återkoppling.

Kosha S
Bymarken

Trevlig. Hjälpsam. Alltid tillgänglig för frågor. Bryr sig.

Bo J
Norrahammar

Helt ok. Lätt att prata med Bra info hela tiden hur läget ligger osv Så helt nöjd med hennes arbete

Isabelle P
Gräshagen

Caroline är trevlig och var snabb på att svara och hjälpa oss när vi ville komma igång med att sälja vår bostad. Hon är bra på att förklara, alltid flexibel och har lösningar på saker. Vi upplevde en väldigt bra kommunikation med Caroline och hon återkopplade tillbaka till oss väldigt snabbt.

Stina K
Gamla Råslätt

Josefin är en engagerad mäklare. Proffsigt bemötande och väldigt trevlig. Hennes tillgänglighet och effektivitet är ett stort plus. Vi hade en bra kontakt genom hela processen. Rekommenderas varmt! "

First-Name L
Jönköping - Öster

Stort tack till mäklare Caroline för hennes enastående arbete. Hennes engagemang och snabba respons på alla våra frågor ledde oss smidigt genom försäljningsprocessen. Caroline imponerade med sin transparenta, snabba kommunikation och gav oss klara alternativ för varje steg. Vi är mycket nöjda med hennes insats.

First-Name L
Skrev om MOHV Jönköping

Caroline kunnig och tillgänglig mäklare. Vägleder och sköter allt från ax till limpa. Som kunder kunde vi bara luta oss tillbaka och njuta av färden.

Alicia A
Torpa

Otroligt hjälpsam och engagerad mäklare med mycket god kommunikation och ett stort driv. Kunde inte önska mer av en mäklare, rekommenderas varmt.

Torun N
Torpa/Söder

Anledningen till att jag valde Caroline som mäklare var för att hon var ärlig och genuin och utstrålade trygghet och hög kompetens. Detta intryck förstärktes bara under processens och hon var både tillgänglig och hade full koll på allt som jag kände mig osäker på. Fick lägenheten såld för ett bra pris trots en tuff marknad.

Danny B
Sålde sin stuga med hjälp av Josefin Eriksson  en del av MOHV Jönköping
Järsnäs

Josefin har sedan första kontakten varit väldigt mån om att jag som säljare skulle känna mig trygg genom hela processen, dagliga uppdateringar och ett bra stöd

Karl Johan H
Köpte sin stuga med hjälp av
Rastad Fritidsby

Mäklaren var mycket trevlig och talade med oss direkt på första visningen. Sedan höll hon en god kontakt under hela affären och tillgodosåg våra önskemål så gott det gick. Hon återkopplade snabbt vid frågor och funderingar. Mycket bra mäklare!

Kurt Anders Mikael E
Sålde sin stuga med hjälp av
Rastad Fritidsby

Rak, ärlig och tillgänglig. Hon hade förmågan att identifiera vårt behov och vår ambition gällande försäljningen.

Veronica H
Torpa/Söder

Vi har känt oss trygga med Caroline genom hela processen då hon varit tydlig, noggrann, flexibel och där vi har haft en bra kommunikation. Vi kan varmt rekommendera Caroline.

Jörgen H
Dalvik

Vi har haft Caroline både när vi köpte och sålde lägenheten, hon har varit en trygg mäklare i båda fallen, som vi uppskattat. Vi har känt oss välinformerade om vad som gäller vid köp och försäljning. Hon har även varit prisvärd i jämförelse med andra mäklare.

Karl Anders Daniel K
Kaxholmen

Caroline är professionell, driven och engagerad i sitt jobb. Hon är trevlig och tillmötesgående. Man får lätt ett bra förtroende för henne. Vi har kännt oss trygga med Caroline genom hela försäljningen Vi kan verkligen rekommendera Caroline till att sälja er bostad.

Johanna S
Sveahäll

Blev väl bemött. Trevlig och hjälpsam mäklare.

Ulf Bernt M
Sveahäll

Ingen större erfarenhet av mäklare.Men jag tyckte Caroline skötte det bra

Joakim A
Huskvarna - Centrum

Malin är en mycket trevlig, engagerad, noggrann och kompetent mäklare som ger en stor trygghet genom hela affären. Hon är lyhörd, kunnig och genuin både mot köpare och säljare. Kommer definitivt rekommendera Malin till alla som ska sälja!

Marie U
Dalvik

Enkelt o smidigt då vi hade Caroline när vi köpte lägenheten år 2015. Eftersom det är tufft på marknaden i nu läget blev allting bra efter de förutsättningar som var. Allting fungerade som man förväntar sig att det ska göra

Karin K
Torpa

Caroline har ett öppet bemötande. Fick snabbt känslan av att det här kan hon. De förväntningar som jag har på en mäklare uppfylldes helt. Trots att både jag och Caroline var på semester så höll hon kontakt och fixade visningar så att lägenheten till och med blev såld under semestern. Jag kan varmt rekommendera Caroline.

Anna M
Dalvik

Blev väldigt trevligt, vänligt och bra bemött på alla sätt! Mycket lätt att få kontakt med och var mån om en snabb och smidig handläggning. Allt kändes väldigt tryggt och proffsigt samtidigt som det var personligt. Kan varmt rekommendera Caroline!

Marcus G
Kaxholmen

Tog reda på alla frågor jag hade om huset. Tillmötesgående och varmt och förstående bemötande.

Maria N
Jönköping - Öster

En mäklare med hög kompetens och kännedom om den lokala marknaden. En trygg partner, ett bollplank och en vägledare under en av de större "affärerna" du gör som privatperson. Har god förmåga att skapa perspektiv och att framställa konkreta och sakliga argument i relation till varandra. Jag ger Malin de allra bästa rekommendationer om du vill samverka med en mäklare med rak kommunikation, tydlighet och driv. Tack!

Niklas W
Ekhagen

Hade en bra dialog med Caroline under försäljningsprocessen. Lätt och smidigt med kontakt och gav kontinuerlig uppdatering under försäljningens gång. Rekommenderas.

Klas H
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Jönköping - Öster

Okej . men jag har inte haft så mycket kontakt

Patrik N
Jönköping - Öster

När Malin dök upp hemma hos oss var det ett ledigt och trivsamt sätt gentemot oss. Vi hade mött flera mäklare innan men vi fatta tycke direkt för Malin. Väldigt proffesionellt agerande och hörsam över vad vi ville samt styrde in oss vad som var bra eller dåligt. Hon såg bara möjligheter i vår lägenhet. Självklart gick försäljningen galant och mycket folk dök upp. Vi kände att Malin var precis den mäklare vi hade trott och förlitat oss på. Kan varmt rekommendera henne som mäklare och vi kommer definitivt ta kontakt med henne om vi får fler affärer på gång i framtiden.

Therese A
Köpte sin stuga med hjälp av Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping

Fantastiskt, bra bemötande⭐️ ⭐️⭐️⭐️ Hjälpsam hela vägen ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Lars-Ingvar Arvid B
Våeryd

Aldrig sålt något hus tidigare så vi hade stor nytta av Carolines förmåga att lägga upp en bra strategi för hela processen. Vi var oerfarna men inte Caroline!

Sofie I
Tokarps Koloniförening

Caroline har varit både lyhörd och flexibel från inledande kontakt till färdig försäljning. Under tidens gång har hon gett goda råd och jag upplever att hon har arbetat aktivt för att skapa bästa möjliga förutsättningar både för mig som säljare och för eventuella köpare.

Thi H
Köpte sin lägenhet med hjälp av

Hon är så trevlig och mycket snäll. Hon är väldigt professionell. 10/10 <3

Lars-Inge Ronny T
PARADISET

Hon förklarade hur det skulle gå till med försäljningen så att man förstod.Det var ju första gången man sålde ett hus.

Sofie I
Torpa

Caroline har varit både tillmötesgående, flexibel och kunnig. Jag har upplevt att hon hela tiden varit aktiv och arbetat för att uppfylla mina förväntningar i samband med försäljningen av min lägenhet.

Pontus B
Kortebo - Strandängen

Trevlig, bra bemötande, lätt tillänglig

Ebba R
Torpa

Jättetrevlig mäklare som hjälpt oss massor. Hon ställde upp på förhandsvisning & är alltid snabb på att svara vid frågor eller funderingar. Vi är jättenöjda & kan varmt rekommendera Caroline!

Rasmus O
Kortebo - Strandängen

Otroligt smidigt att anlita Caroline och MOHV!!