Köpte en mobil och den fungerade inte som den skulle.Skickade tillbaka den och efter en lång tid fick jag vetskap om att den returnerats. Efter en lång tids väntan sa dom att telefonen skulle lämnas till deras tekniska avdelning för undersökning so far so god Jag ombeds då att uppge koden till telefonen,vilket jag gör .Dom meddelar att koden inte fungerar???.Men det är den enda kod jag har.Jag skriver att om dom har en teknisk avdelning så bör dom kunna låsa upp den ändå,och ber i det läget att fakturan ska tas bort!!!...
My Trendy Phone AB
9 omdömen om My Trendy Phone AB
Fick ett trådlöst headset som inte höll laddningen, returnerade enligt direktiv på mail från företaget, sedan helt tyst. Skickat flertal mail och bett om återkoppling utan framgång. Tur i oturen att jag valt Klarna - Få Först Betala Sedan och därmed har kunnat stoppa betalningen men kostnaden för returen lär jag aldrig se röken av trots att det var fel på produkten.
They got my cellphone before new year and as of yet, I haven't gotten it back (I'll update this review if i ever receive it). I count to five broken promises of delivery dates, increased fee and I was even coerced into accepting the wrong color of replacement part at a much higher price than the right color because "it may take additional weeks to order otherwise" even though i paid in advance for the right color and they had the phone for several weeks before telling me they had to order my color (which was displayed as...
Beställde en bilhållare för mobiltelefon , fyllde i alla fält korrekt med alla kontaktuppgifter ,e-post mm. Betalade 278 kr via Swish i samband med beställningen, fick inget bekräftelsemail ,flera dagar gick utan ett knyst från dem Ringde deras snorkiga kundtjänst som sa att jag inte gjort någon beställning eller ens betalat något till dem, att det var problem med Swish den dagen jag betalade, kontaktade Nordea som bara kunde bekräfta att de fått mina pengar samma dag jag gjorde beställningen och swishade. De sa att...
Bluffbolag. Lämnade in sonens mobil för skärmbyte. Telefonen fortfarande inte tillbaka efter många veckor. Är nog förlorad för gott. Sonen extremt ledsen. Läst flera liknande omdömen. Undvik att handla av detta bolag.
Jag fick inte det skalet , som jag beställt , utan ett helt annat som inte ens kostar lika mycket utan mindre när man äntligen kom fram till kundtjänst på telefon , så la de på innan man han säga något. Jag har skickat tillbaka varan med spårbar frakt till den adressen som man får när man gör ett returärende . Så jag vet att de har fått varan i retur. När jag kontakta deras kundtjänst via chatten . så får jag som svar att de i sin tur ska skicka det vidare till reklamations avdelningen i Danmark, och att det tar...
Beställde skärmskydd som de påstod skulle passa till S10+ men när de kom så var de ca 0,5 cm för små runt om. Skickade då tillbaka detta i vändande post och nu påstår de att de inte fått returen och att jag skall betala för skydden. Dålig kundservice och taskig attityd!! Kommer aldrig handla hos dem mer och kommer varna alla för dem.
Skickade min telefon för att byta skärm till mytrendyphone. Skulle gå så snabbt. Pyttsan, tog över en vecka. Plus transporterna. Då jag fick tillbaka den hörde inte folk vad jag sa. Trodde jag packat micken med, men då det tog så lång tid hos mytrendyphone lämnade jag in den hos en lokal verkstad, x-boy. De konstaterade snabbt att mytrendyphone lämnat kvar skyddsplast och tejp på insidan av nya skärmen, därför hördes så klart inte vad jag sa. Kontaktade mytrendyphone som kallt konstaterade att min reklamationsrätt...
Ett av mitt livs sämsta köpupplevelser någonsin måste jag nog börja med. Fick vänta över 2 månader på my trendy phones reparationstjänst för mobiler som de erbjuder. Blev bollad fram och tillbaka via kundtjänst för att till slut få tillbaka mobilen. Mobilen som jag skickade in specifikt för att reparera/byta ut sim kortläsaren (alltså inte för att få en diagnos) kom tillbaka med samma fel som jag skickade in den för. Men då deras tekniker påpekar att det inte är något fel med den så fick jag därför betala för en feldiagnos....