Finest German Kitchen... ett skämt!!! Jättetrevliga inför köp o tills man signat men sen när ngt är problem så är servicen under all kritik. Har efter ett år med köket behövt reklamera flertalet luckor pga att det spruckit samt svällt (ovanför fläkt). Kommer bli ersatt med nya luckor men kontakten har varit långdragen, oförskämt bemött, misstrodd. De tar knappt emot reklamation utan vill bara slå ifrån sig och påstå att vi inte skött om köket enligt instruktion, att jag slagit i dammsugaren så luckorna gått sönder... vårt...
Noblessa Sverige AB
Om företaget
Kök och köksutrustning, Noblessa kök din
6 omdömen om Noblessa Sverige AB
Duktig, pålitlig, och får jobbet gjort med bra kvalitet i tid! Fick Damian och team rekommenderad av en nära vän.Gjorde ett väldigt bra job
Vill varna för detta företag! Snyggt kök men när något går sönder inom garantitid gör de sig oanträffbara och man får ingen beställningsbekräftelse. Allt om garanti etc på hemsidan är rena lögner. Riktigt skurkföretag.
Ett fint kök… om det någonsin blir färdigt. Jag och min sambo hade en bra erfarenhet med köksdesigner, men detta vände snabbt när köket skulle på plats. Stenskivan är felmåttad och ingen tar på sig ansvar, trots att kylen knappt går att öppna pga detta. Det är nu 5 veckor efter att köket skulle stått färdigt, och många veckors arbete kvar. Butikschefen svarar inte vid försök till kontakt. Anmälning till allmänna reklamationsnämnden blir tyvärr nästa steg.
Oerhört noggrann och duktig på att tillsammans med kunden komma fram till lösningar. Rekommenderas varmt!
Jag köpte ett kök från Noblessa för flera år sedan. Nu efter ett tag gick ett av lysrörhållarna i skåpen sönder. Det är väl Ok att den går sönder men man förväntar sig att man ska byta ut den. Jag kontaktade Noblessa i Göteborg och efter att de tagit kontakt med deras "fabrik" kommer de tillbaka till mig att det skulle kosta 700:-! För ett lysröshållare som borde kostat runt hundringen??! De tyckte själva att det var väldigt dyrt och beklagade detta så jag sitter här och funderar vad jag ska göra, då grejerna är gjorda i...
Trevlig säljare ( som tyvärr slutat,,,,!) snyggt kök,,,, men när Noblessa fått sina pengar och det sedan blir strul med leveransen uppträder Noblessa under all kritik! Transportföretaget de anlitar skadade vår leverans vid TVÅ tillfällen, först originaldelar, sen nybeställningen,, vilket gör att vårt kök försenats 10 veckor! De erbjuder en ursäkt samt en skrattretande låg ersättning som kompensation för det omak vi haft under väntetiden samt att glädjen med ett nytt kök har försvunnit!m! Läs recensioner innan ni köper...
Lapital, ett företag med stenkoll. Lapital har gjort ett jobb som vi är fantastiskt nöjda med! Hela 8,20 meter köksbänkskivor i granit oc
Jag och min sambo skulle kolla på en bänkskiva till vårt nya kök. Butikschefen (som bemötte oss väldigt trevlig) var tyvärr upptagen men bad oss vänligt kolla runt i butiken. Ingen annan av de som jobbade i butiken kom fram till oss och ville hjälpa till. Vi kollade ut en bänkskiva som vi tyckte var snygg på egen hand. Dagen efter ringde min sambo för att få prisuppgift på skivan varpå säljaren svarar att det inte går till så, ni måste komma in i butiken. Jag ringde upp samma säljare senare samma dag med de exakta måtten...