Jag har haft en mycket negativ upplevelse med Nordbro AB. Det verkar som om deras främsta intresse är att ta betalt från sina kunder snarare än att leverera de tjänster man förväntar sig vid anlitandet. Jag känner mig djupt besviken och lurad av detta företag.
Nordbro AB
4 omdömen om Nordbro AB
Jag hade Nordbro AB via mitt företag i många år och det var bra att ringa och fråga dom saker. men efter några år då det blev en tvist och en kund blåste mitt företag. Då hade jag kontakt med Johan Joelsson som vi gick igenom allt grundligt med.. sen helt plötsligt kastades en tjej in i detta och ville veta allt på om igen och hade verkligen noll koll på vad vi ens snackat om. Detta är första skit dåliga betyg jag gett någon i hela mitt liv. Joel Jansson heter jag drivit Livstids Bygg AB som nu är i konkurs. Japp Johan sista gången jag anlitade er.
Mitt företag använde sig av nordbro vid en tvist med hyresvärden, det löste sig jättebra tack vara deras jurist Johan. Han är väldigt kunnig, trevlig samt håller tät kontakt, vi rekommenderar Nordbro starkt, speciellt Johan!
Om ni söker juridisk hjälp skall ni absolut akta er för detta företag. Vår tillit till detta företag slutade med en stor ekonomisk förlust för oss och vi är fruktansvärt missnöjda med Nordbro AB. Vi sökte upprättelse flera gånger utan att få några konkreta besked. Kompetens och drivkraft saknas, pengar skall betalas i förskott och något kvitto på depositionen fick vi inte heller. Vi fick alltså inget underlag alls. Telefontjänsten som företaget säljer och som skall innebära hjälp över telefon är egentligen bara ett lockbete...