De är osannolikt oseriösa. Får man väl tag på deras kundtjänst får man intrycket av att man pratar med ägarens bortskämda dotter som sitter med mobilen och swypar samtidigt som hon tar samtal. Var inte förvånad om det kommer ett "ööh vad var det nu du ringde för?". Retroaktiv hyreshöjning med 10% utan att skador åtgärdats blev för mig verklighet. Röklukt från grannen, svinkallt, ingen ventilation och ruttet bemötande gör boendesituationen till något en tvingas tänka bort. Detta är ett företag baserat på rent bondfångeri. Jag flyttar så fort jag kan.
NordicLife Förvaltning
Omdömen totalt
2
Snittbetyg
2 omdömen om NordicLife Förvaltning
Visar 2 omdömen med 1.0 i snittbetyg
Skrev om
NordicLife Förvaltning
Skrev om
NordicLife Förvaltning
Vi har haft detta företag som förvaltare för vår bostadsrättsförening och det har varit alldeles för mycket problem från dag 1! T.ex. har de gjort missar vid årliga avgiftshöjningar av månadsavgiften så att icke alla lägenhetsinnehavare har fått höjda avgift och därav har föreningen idag förlorat mycket pengar. De har sjabblat med underskrifter och insändning av dokumentation till banken vid överlåtelse av lägenheter. De gör ingen budget för oss för 2019 då vi har valt att ej förlänga vårt avtal med dem vid avtalets utgång...