Vad i helvete? Nya Sigro är ju nyöppnat efter ägarbyte? Jag beställde ett spabad och blev bemött som aldrig förr, SUPERNÖJD!! Att RECO däremot bara flyttar över gamla kommentarer till det nya företaget är hemskt och ger dålig reklam!!!
Nya Sigro AB
9 omdömen om Nya Sigro AB
Varning. Lockande priser men usel leverans och uselt bemötande på mail när jag inte fick varan jag uppfattat att jag beställt. De drog til och med till med att det inte alltid ser exakt ut som på bildens Fick själv betala retur för dyra pengar för att beställa rätt produkt av annan leverantör. Trots många dåliga omdömen tycks de inte bli bättre, ett dåligt tecken när man inte bryr sig om kundernas omdömen...
Väldigt bra bemötande och snabb respons med personlig service vid offertförfrågan. Vi handlade dock inte därifrån i slutändan (se textvägg nedan), så jag kan tyvärr inte betygsätta leveranser m.m Vi begärde in offert från ett flertal företag till två badrum, en tvättstuga och en gästtoa. Sigro svarade snabbt och vi fick hjälp av en personlig handläggare via mail och telefon att räta ut fel och frågetecken i vår förfrågan. Detta kan jämföras med ett flertal andra internetkedjor som inte svarade alls eller svarade väldigt...
Väldigt bra bemötande och snabb respons från kundservice vid offertförfrågan. Vi handlade dock inte därifrån i slutändan (se textvägg nedan), så jag kan tyvärr inte betygsätta leveranser m.m Vi begärde in offert från ett flertal företag till två badrum, en tvättstuga och en gästtoa. Sigro svarade snabbt och vi fick hjälp av en personlig handläggare via mail och telefon att räta ut fel och frågetecken i vår förfrågan. Detta kan jämföras med ett flertal andra internetkedjor som inte svarade alls eller svarade väldigt sent...
Otroligt dåligt bemötande vid köp av toalettsits. Vi lämnade tillbaka varan med hjälp av ångerrätten eftersom den inte passade vår toalettstol. Vi packade ner den hel och oanvänd i samma emballage som den låg i när vi fick hem den. Sedan har de mage att påstå att sitsen var trasig när de fick tillbaka den, trots att inte ens emballaget var skadat. Vi har inte fått tillbaka våra pengar, och har nu skickat in en anmälan till Allmänna Reklamationsnämnden. Skurkföretag som ingen borde handla av!!!
Mycket dåligt bemötande vid reklamation av transportskada. Fick 6 kolli var av 5 Var skadade/Kantstötta Blev beskyld för att ha haft sönder badrumsmöblerna själv. dom kunde inte heller Göra anmälan av transport skada,Fick göra detta själv trots att det står i konsumentköplagen att jag skall anmäla inom 7 dagar till sälgare (Sigro). Nu har badrumsmöbel tillverkaren (svenskt företag)Som inte är en ID i O t Varit suverena Och hjälpt till Med nya Möbler, Trots att detta skulle skötas av sigro. Transportföretaget...
Sjukt nöjd med butiken! Beställde hela vårt badrum hos Sigro. Allt kom mkt snabbt, tom innan vi hunnit betala. Kundservicen var mkt trevlig och personlig. Det var en oklarhet med vår beställning som berodde på att de varit otydliga med sin hemsida. Jag ringde Sigro och inom ngn timme var allt löst och jag fick en ny del utan kostnad. Mycket professionellt! Kan varmt rekommendera denna butik.
Jag har oxå dålig erfarenhet av Sigro och vill göra en varning. Lita inte på vad försäljarna lovar och packa upp och granska gods noga vid leverans. Vi köpte allt till våra två badrum för sammanlagt ca 65000 kronor i flera leveranser. Eftersom våran renovering blev försenad och vi visste att badrumsinredningarna skulle bli stående ett tag ville vi helst inte packa upp dessa för att kontrollera dem då de är lättare att förvara emballerade. Eftersom det står på fraktsedeln att gods ska packas upp inom 6 dagar frågade vi en...
Av erfarenhet kan jag tyvärr inte rekommendera Sigro. Levererar inte i tid och har en dålig kundtjänst.