Katastrof och fel på så många sätt.
9 omdömen om Pamek AB
Säljaren hörde av sig trots att de hade julstängt för att meddela att han sett mitt intresse men bara ville meddela att de återkommer när de öppnat igen efter de haft stängt över jul och nyår.
Bedragaren Patrik Takkula , ägare till Gunnarssons kakel AB och Pamek AB lurar sina kunder , fångar upp ett förtroende och därefter utför fuskbygge av badrum som han sedan smiter ifrån. Vårt badrum blev inte godkänt av besiktningen i flera punkter och värsta är fallet. Kranen till tvättmaskin ej godkänt. Vi kommer få bekosta alla fel. Patrik svarar aldrig och tar inte ansvar. Han undviker och ljuger och skickar faktura under pågående renovering. Varnar er för detta bolag..
Pamek AB. Total fiasko. Betyg -1. På sin sidan skriver de om 10 + erfarenhet trots 2019+10=2029 kan inte stämma. Svårt att få kontakt med arbetsledare. Arbetet utförs långsamt. Toaletten väntade i 10 dagar på att installeras och fortfarande inte utfört. VVS killen kan inte sitt jobb så arbetsledare korrigerar hela tiden. Inte kundservis inriktat och konflikt skapare. Saknar yrkesstolthet. Bytte vatten stambyte hos oss och lyckades fläta rör. Frågor väcker irritation. Vi ångrade oss djupt. Kunden känner sig överkörd och inte hörd. Absolut oseriös företag. Rekommenderas inte.
Seriösa och proffsiga! De har alltid haft en bra dialog före och under alla projekt vi haft. De håller också vad de lovar och har aldrig smygt in några extra kostnader eller andra tveksamheter. Anlitat dem till och från under många år.
Vi kom snabbt överens om ett akut VVS-reparation och teknikern kom punktligt. priset visade sig vara lägre än förväntat. Jag vet inte var de dåliga recensionerna kommer ifrån, allas erfarenheter är olika, men jag är väldigt nöjd.
Enda detta företaget är bra på är att skapa jobb åt andra VVS firmor som får rätta till deras fel och fusk.
Anlitade Fasad & Interiör för renovering av badrum, väldigt glada över det beslutet! Enkel kommunikation och snabb återkoppling vid funderingar. Vi var hemma under hela projektet (ca 2 veckor - då var badrummet utrivet innan de startade) så träffade samtliga hantverkare som alla var trevliga och tillmötesgående. Särskilt tacksamma över proffsig kakelsättare som var noggrann och tänkte på detaljer. Deras samarbete med Lunds Kakelvaruhus även det klockrent!
Tyvärr har de installerat en ny köks blandare och det läckte i den efteråt. Nu har jag vattenskador på diskbänkshurtsen som de inte vill åtgärda. De svarar företrädesvis bara i telefon när jag ringer från dolt nummer. Jag är besviken minst sagt. Fredrik Lundberg
Bemöttande är bra, men ringer man 5 gånger så kanske dom svara 1. Ett företag som inte kan sin sak, dom kom hem till mig och killgissade lösningar som gjorde saken värre. Fick ta in ett annat företag för att verkligen lösa problem.
Exceptionell service! De var punktliga, kunniga, noggranna, prisvärda och extremt proffsiga och dessutom mycket trevligt bemötande. Jag fick hembesök med goda råd och en prisoffert redan samma dag som jag hörde av mig. Av alla hantverkare som jag anlitat genom åren är detta min hittills bästa upplevelse. Jag anlitade Pamek AB till att byta badkarsblandare, hämta och installera badkar, avlägsna duschväggar och montera krokar. Jag fick all hjälp jag önskade mig både billigare, snabbare och proffsigare än vad jag hade vågat...
Kan INTE rekommendera Pamek. Felinstallation, svarar inte när man försöker få tag i dem. Inte service-minded