Jag hade kontakt med P&G på våren 2023 och fick mycket bra hjälp med problemet som uppstod med min ORAL B iO4. Ann-Chatrine
Procter & Gamble Sverige AB
3 omdömen om Procter & Gamble Sverige AB
Usel kundkänsla! En helt ny Oral-B tandborste som inte fungerar som den skall. Jag måste själv hantera problemet, kontakta serviceverkstad och skicka in tandborsten för reparation. Blir utan tandborste i 2 veckor. P&G ser inte detta som deras problem utan pekar bara på att man har kundovänliga och strikta rutiner. Jag har använt Oral-B i många år, men kommer aldrig mer att köpa det eller något annat från P&G och jag kommer inte att rekommendera någon av mina vänner att göra det heller. Det här hade de kunnat sköta mycket snyggare.
Oral B - tandborsten som kräver minst 15 tim laddning av batteriet. Har ställt frågan till P&G, inte en utan två ggr. Får samma idiotsvar, dvs att det bara tar 15 tim första ggn. Vilket det inte gör. Hädanefter köper jag eltandborstar av annan producent, skit samma vilken!