Procter & Gamble Sverige AB

Procter & Gamble Sverige AB

Ring 020-25 11 11 www.procter.se
Omdömen totalt
3
Snittbetyg
2.3
Skriv ett omdöme

3 omdömen om Procter & Gamble Sverige AB

Visar 3 omdömen med 2.3 i snittbetyg
Eivi ann chatrine B
Skrev om Procter & Gamble Sverige AB

Jag hade kontakt med P&G på våren 2023 och fick mycket bra hjälp med problemet som uppstod med min ORAL B iO4. Ann-Chatrine

Johan R
Skrev om Procter & Gamble Sverige AB

Usel kundkänsla! En helt ny Oral-B tandborste som inte fungerar som den skall. Jag måste själv hantera problemet, kontakta serviceverkstad och skicka in tandborsten för reparation. Blir utan tandborste i 2 veckor. P&G ser inte detta som deras problem utan pekar bara på att man har kundovänliga och strikta rutiner. Jag har använt Oral-B i många år, men kommer aldrig mer att köpa det eller något annat från P&G och jag kommer inte att rekommendera någon av mina vänner att göra det heller. Det här hade de kunnat sköta mycket snyggare.

Marianne L
Skrev om Procter & Gamble Sverige AB

Oral B - tandborsten som kräver minst 15 tim laddning av batteriet. Har ställt frågan till P&G, inte en utan två ggr. Får samma idiotsvar, dvs att det bara tar 15 tim första ggn. Vilket det inte gör. Hädanefter köper jag eltandborstar av annan producent, skit samma vilken!

Filtrera omdömen