Rafals Bygg i Sundsvall AB

Rafals Bygg i Sundsvall AB

www.rafalsbygg.se

Här på Rafals bygg har vi erfarenhet och yrkeskunskap som sträcker sig 20 år tillbaka och har under åren hjälpt många att uppnå sina byggdrömmar. Vi bygger allt från nya villor med betongplatta till nyckelfärdigt hus, utför alla typer renoveringar, fasadarbeten, takbyten, takrenoveringar, fönsterbyten, fönsterrenoveringar,...

9 omdömen om Rafals Bygg i Sundsvall AB

Sedan starten hos Reco 2024

Magnus D
Skrev om Rafals Bygg i Sundsvall AB

Först och främst återkopplade Rafał direkt och då hade jag haft kontakt med andra byggfirmor som inte ens svarat. Han var snabbt på plats och lämnade en offert kort tid efter det. Men viktigast är att arbetet är fantastiskt utfört. Otrolig professionalism och noggrannhet. Jag har bara gott att säga om de arbeten som utförts och kommer inte att tveka att använda honom igen om det behövs. Uppdraget var att lägga nytt golv från grunden i huset och bygga om ett gästrum till badrum. Jag är otroligt nöjd med hela processen och utförandet.

Norestate A

Har tidigare svarat!!! Rafals Bygg är en perfekt leverantör

Olivier J
Skrev om Rafals Bygg i Sundsvall AB

Mycket fint utfört arbete i vårat badrum. Rekommenderar Rafals Bygg.

Tobias J
Skrev om Rafals Bygg i Sundsvall AB

Såg deras namn i ett grannhus och hade även hört lite om dom på nätet. Valde att kontakta om att byta ut trapporna där hemma eftersom jag inte lyckats få till det med andra snickare. De var väldigt trevliga personer och proffsiga på Rafals bygg. Snabba svar fick jag angående ändringar även vilket jag gillade. Han lyckades få till trapporna exakt som jag ville ha dem. Super nöjd med arbetet!

Desislava C
Skrev om Rafals Bygg i Sundsvall AB

God kvalitét, bra kommunikation med kund, fantastisk helhetskänsla

Christer E
Skrev om Rafals Bygg i Sundsvall AB

Proffsigt och fint bemötande. Piotr är stjärna 🌟 och levererade ett snyggt, snabbt och välgjort hantverk! Otroligt nöjd!

Hellom A
Skrev om Rafals Bygg i Sundsvall AB

Ärliga, pålitliga och mkt kunniga hantverkare blir ofta bättre än man själv tänkt från början. Har anlitat dem i ca åtta års tid, nu frågar jag inte längre vad det kostar utan de har mitt fulla förtroende.

Joel P
Skrev om Rafals Bygg i Sundsvall AB

Allting flöt på galant, och ingenting var ett problem för Rafal när vi önskade ändra på något.

Shayan B
Skrev om Rafals Bygg i Sundsvall AB

Anlitat Rafals Bygg två gånger. Professionella och snabba hantverkare. Mycket nöjd.