Reventia AB

Reventia AB

www.reventia.se
  • Badge2024

Reventia har funnits sedan 2006 och erbjuder proaktiva tjänster inom områden såsom ekonomi, företagsjuridik, beskattningsrätt samt hållbarhet. Vår vision är att hjälpa människor att nå sina mål och visioner. Vi har en holistisk syn på ditt företag och gillar mer än bara siffror.

11 omdömen om Reventia AB

Sedan starten hos Reco 2024

Försäkringsteamet i Norrköping AB

Vi har en väldigt bra samarbete med Reventia, tät dialog, trevligt bemötande, bra uppföljning med ett kompetent gäng som jobbar där.

Svar från Reventia AB

Tack! Det personliga mötet är väldigt viktigt för oss och i det ingår såklart dialog och trevligt bemötande. :)

KS Bygg & Våtrum i Norrköping AB

Bra service och snabb återkoppling!

Svar från Reventia AB

Tack för ditt svar, vi strävar alltid efter en hög grad av service!

Mercatura AB
Skrev om Reventia AB

Bra och tillförlitlig redovisningsbyrå.

Svar från Reventia AB

Tack, att kunden känner trygghet är A och O för oss.

Joakim Appelqvist Glas AB

Proffsigt skött Dem hjälper mig löpande varje månad vilket gör att allt känns tryggt inför skatteverket med mera

Svar från Reventia AB

Vad kul att du är nöjd med vårt löpande arbete och att du känner dig trygg med oss!

Guldmakeriet AB
Skrev om Reventia AB

Alltid fin och snabb kontakt, hjälpsamma.

Johanna L
Skrev om Reventia AB

Är nöjd med Reventia och får alltid svar på mina frågor.

Napravit AB
Skrev om Reventia AB

Lyhörda, kunniga, roliga och enkla att ha att göra med. Starkt och seriöst intryck.

Flytt & Städ Sverige AB

Jag har blivit bemött på ett mycket professionellt och vänligt sätt av Reventia AB. Redan från första kontakten märkte jag att de var måna om att förstå mina behov, och deras lösningar har överträffat mina förväntningar. Jag hade höga förväntningar på kvalitet och pålitlighet, och Reventia har konsekvent levt upp till dessa genom vårt pågående samarbete. Jag anlitar fortfarande Reventia AB för bokföring, rådgivning och bokslut och deras service är alltid snabb, effektiv och pålitlig. Hela upplevelsen har känts trygg och...

Magnus L
Skrev om Reventia AB

Vi har ett långtgående samarbete med Reventia och antalet tjänster vi köper har stadigt ökat. Vi har nu all vår ekonomihantering utom fakturering, inscanning av kvitton samt betalning av leverantörsfakturor hos Reventia. Dvs: löner, bokföring, skatt, deklarationer för bolaget och dess ägare samt övergripande kontrolluppgift! Vi älskar den nära kontakt, snabba respons och trygghet med ett stort förtroende och ansvar som Reventia ger oss!!

Företagsmassage Roland Hedvall AB

Alltid vänligt bemött. Alltid raketsnabb hjälp

Kristian E
Skrev om Reventia AB

Bra och seriöst företag med god förmåga till service