Roslagsfönster AB

Roslagsfönster AB

roslagsfonster.se
Ring 0175-120 20 Dela

Roslagsfönster grundades 2019 och är ett familjeföretag som har sitt säte i hjärtat av Roslagen. Vi utför uppdrag i Norrtälje, Rimbo, Hallstavik, Älmsta, Väddö, Grisslehamn, Stockholm, Centrala Uppsala, Västerås, Enköping samt Gävle. Vi på Roslagsfönster utför alla vanliga byggarbeten kring ett fönstermontage med specialitet...

9 omdömen om Roslagsfönster AB

Sedan starten hos Reco 2024

Kerstin Inga-britt L
Skrev om Roslagsfönster AB

Trevligt och professionellt bemötande av både försäljare och snickare. Blev lite förseningar för montering, men det fungerade bra för oss. Vi köpte nya fönster med montering. Blev väldigt bra

Jacob S
Skrev om Roslagsfönster AB

Toppenservice och ett superbra jobb utfört. Snabbt och effektivt med proffsig kommunikation genom hela vårat fönsterbyte. Finns absolut ingenting att klaga på när det kommer till våran erfarenhet av Roslagsfönster!

Svar från Roslagsfönster AB

Hej Jacob Superkul att ni är nöjda med fönsterbytet. Vi tackar för ert fina omdöme, det stärker oss att jobba vidare i samma anda. Önskar dig/er en toppendag. Mvh / Jimmy

Håkan P
Skrev om Roslagsfönster AB

Fönsterbytet gick problemfritt, från början till slut. Mycket duktig och trevlig personal. Även en liten transportskada löstes på ett smidigt sätt. 🙂

Svar från Roslagsfönster AB

Hej Håkan Vad kul att höra att ni är nöjda med fönsterbytet, så fint det blev med spröjsen som ni valde till. Vi tackar ödmjukast för ert fina omdöme. Mvh / Amanda

Per L
Skrev om Roslagsfönster AB

Från första kontakt till att åtgärda en leveransskada så har det funkat bra.

Svar från Roslagsfönster AB

Hej Per Tack för ditt fina omdöme, önskar dig en fin dag. Mvh / Amanda.

Lennart A
Skrev om Roslagsfönster AB

Jättetrevlig och duktig personal!

Svar från Roslagsfönster AB

Hej Lennart Vi tackar och bockar. Stort tack för ditt fina omdöme. Mvh / Jimmy.

Jack I

Väldigt trevliga människor , kunniga

Svar från Roslagsfönster AB

Hej Jack Jätteroligt att höra, å tack för ditt fina omdöme. Mvh / Amanda.

Raza R
Skrev om Roslagsfönster AB

Jättebra på alla sätt och vis 😊.

Svar från Roslagsfönster AB

Tusen tack, vad kul att ni är nöjda. Trevlig helg. Mvh / Jimmy.

Christer A
Skrev om Roslagsfönster AB

Hur smidiga och 'reco' som helst, dvs som när hantverkare är som bäst.

Svar från Roslagsfönster AB

Hej Christer Super kul att höra, jag ska hälsa snickarna det. Tack för ditt fina omdöme. Trevlig helg. Mvh / Amanda.

Wallgren Mats B
Skrev om Roslagsfönster AB

Jimmi är mycket lätt att diskutera med. Smidig kille.

Svar från Roslagsfönster AB

Hej Mats Härligt att höra, de ska jag framföra. Tack för ditt fina omdöme. Önskar dig en fin helg. Mvh / Amanda.