Samsung Elektronics Nordic AB

Samsung Elektronics Nordic AB

Ring 08-555 057 00 www.samsung.se
Omdömen totalt
14
Snittbetyg
1.3
Skriv ett omdöme

14 omdömen om Samsung Elektronics Nordic AB

Visar 14 omdömen med 1.3 i snittbetyg
Jonas G
Skrev om Samsung Elektronics Nordic AB

Min tv har gått sönder 2 gånger på 3 år och nu tycker dem att jag ska betala lika mycket för en reparation som tvn kostade ny.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Reco tipsar!
Hot Help
4.8/5 i betyg av 712 omdömen 4.8 av 712 omdömen
BadgeSixYears

Snabb service och kunnig personal.

Zami Nizam Q
Skrev om Samsung Elektronics Nordic AB

Samsung erbjuder 15% rabatt vid nästa köp för förnärmande beteende till kunder Ringde kundtjänst för att framföra klagomål om en av deras reparationsagenter . Enligt killen jag pratade med så fick jag ta det med dem(service agenten ) och inte med Samsung "Samsung ansvara inte för deras service agenter "trots att på deras hemsida hittar man en av dem dessutom så slängde killen luren i örat på mig utan att återkomma . Efter en stund ringde jag igen och då pratade jag med en annan i deras kundtjänst och då bad jag den nya... 

Robert Karl-axel Anthony S
Skrev om Samsung Elektronics Nordic AB

3 år och 4 månader. Så länge håller en diskmaskin ifrån Samsung. Garantin är på 2 år. Läckage över hela golvet - gick inte att laga. Att konstatera att Samsung har levererat en skräpprodukt som inte kan repareras kostar 1250 kr. Lite grann som att bli blåst två gånger.

Markus Kristian H
Skrev om Samsung Elektronics Nordic AB

Riktig fars. Vill göra en affär för 100.000 kronor men får inte svar varken på mail eller chat om förfrågan på offert. Kundservice på telefon vet och kan ingenting och hittar ingen info eller någon som skulle veta svar på produkter eller garantivillkor. De var dock trevliga och höll själva med om att jag kanske ska välja en annan leverantör.

ANIEL B
Skrev om Samsung Elektronics Nordic AB

I bought a washing machine (WW94T756CBT_S4) via samsung.com/se, it leaked water from day one. I was sent on a goose chase. The chat support agent stops the chat three times in a row when you eventually ask for a return. You need to start a new conversation with a new agent again and again. After 2 minutes not responding, the chat is stopped due to inactivity. When you email, they will ask you to call a certain number. When you call the number, they will give you another number to call. When you call that number, they will... 

Maria W
Skrev om Samsung Elektronics Nordic AB

Jag hörde av mig till Samsung om att jag i samband med mitt köp av samsung galaxy watch 5 köpte av Samsung ett extra armband för ca 2 månaders. Detta armband gick sönder då textilarmbandet släppte från sitt fäste. Ringde för att reklamera armbandet men blev först skickad fram och tillbaka och blev erbjuden en rabattkupong på 50 kr för att köpa ett nytt?!. Det blev även ett par repor i min nya klocka men tänkte inte bråka om detta. De hänvisar mig till Mcare men säger i samma andetag att det nog inte funkar för de har inte... 

Peter N
Skrev om Samsung Elektronics Nordic AB

Beställde en tv på Samsung.com tv sprucken vid leverans. Noll ansvar och väldigt dålig hjälp att avhjälpa problemet

KRISTIAN L
Skrev om Samsung Elektronics Nordic AB

Reklamationshantering är usel i deras onlineshop. Kommer köpa ickeoriginal tillbehör i fortsättningen . Undvik deras onlineshop till varje pris!

Necati K
Skrev om Samsung Elektronics Nordic AB

Mardröms upplevelse! Beställde en Samsung S22 ultra samt ett slikonskal. Jag fick telefonen men inte skalet. Ringer och mailar och chattar med Samsung kundservice. De uppger att skalet kommer separat. Så långt inga problem. Men skalet dröjer flera veckor. Jag ringer och mailar och chattar med kundservice. De säger att det är på väg, då har det gått två veckor. Jag uppger att jag inte kan vänta längre och kan köpa ett i affären så jag vill avboka det. De säger att det går bra. MEN på första fakturan är skalet inkluderat... 

TORSTEN A
Skrev om Samsung Elektronics Nordic AB

Tog 2 månader att avbeställa en ej släppt produkt, höll över 4tusen av mina pengar i 2 månader. Akta er för upgrader + kunde inte byta efter ett år, systemet var trasigt sa dom. Varje vecka så skulle det vara lagat till nästa. Tröttnade på att få samma svar hela tiden efter 2.5månade. avbeställde, tog 2 månader innan man kunde skicka tillbaka den. sen ingen bekräftelse alls. tog över 2 månader innan dom behandlat den. höl även här pengarna hela tiden. sen nästan en månad för att reda ut allt som hänt. Sen skiter... 

ALEXANDER M
Skrev om Samsung Elektronics Nordic AB

Dåliga produkter samt urusel service. Rekommenderas EJ! Köpte deras senaste TV 2019 - Helt värdelös! Ej naturlig bild, kass ljud. Flera fel från början. Allt är utbytt, inkl. moderkortet vid 4 tillfällen. Nu är det "clouding"!, vita fläckar på en tredjedel av skärmen - helt OK enligt Samsung

Oddbjörn E
Skrev om Samsung Elektronics Nordic AB

Hej, har varit nöjd med en Samsung Tvättmaskin i fem år. Plötsligt totalhavererade maskinen då tvättrumman lossnade. Då jag tog isär maskinen visade det sig att fästet till trumman var i aluminium. Detta i kombination med syrafast trumma och huvudaxel gör att aluminiumet offras som en zinkanod på en båt. Allmänt känt bland konstruktörer. Dessutom utsätts kunder för aluminiumpartiklar i kläderna samt pump och slangar fylls med detta. Allt annat i maskinen såg nytt ut. Inga kommentarer kring detta från Samsung endast hänvisning... 

Fredrik L
Skrev om Samsung Elektronics Nordic AB

Överlag är Samsungs produkter medelgoda, men på deras support jobbar en god vän till mig. Han fick ett brev för någon månad sedan där Samsung skrev att hans avdelning ska flytta till Riga i Lettland. Om han vill följa med dit får han 6500sek i lön före skatt annars förväntar sig Samsung att han säger upp sig. Hur Samsung ska få tag i svensktalande Letter låter jag bli att tänka på.

Erica I
Skrev om Samsung Elektronics Nordic AB

tycker om samsung. har haft tvåtelefoner därifrån bland annat som jag är jättenöjd med. ville inte ens byta bort min gamla men den började bli sliten. efter tre och ett halvt år! funkar alltid bra utan problem och är väldigt lätt att använda och förstå även för någon så oteknisk som mig.

Filtrera omdömen