Studio Luminous

Studio Luminous

studioluminous.nu
  • Badge2024

Vi stoltserar med ett team av erfarna frisörer och skönhetspecialister med sammanlagt många års erfarenhet inom branschen. Varje medlem i vårt team för med sig en unik uppsättning av färdigheter och expertis till bordet, vilket säkerställer att du alltid får en personlig och skräddarsydd upplevelse. Vi är tre frisörer som brinner...

43 omdömen om Studio Luminous

Sedan starten hos Reco 2024

Kara Xenia T
Skrev om Studio Luminous

My hairdresser Mia is always up to try something new when I come with my ideas and always does her best and understanding my vision and implementing it. I usually get full bleach or balayage and the styling, coloring and outcome is always top notch :)

Mathilda B
Skrev om Studio Luminous

Tack Jessica för att du lyssnar, tar in, tänker och vågar! Du är bra. Jag är så nöjd!

Kati N
Skrev om Studio Luminous

Hade bokat klippning för långt hår och blev frågad vid tvätt om jag ville ha en inpackning i samband med det. Det jag inte blev informerad om var att det kostade 189 kr extra. Klippningen blev jag ändå ganska nöjd med, men dock inte värt priset . 770 kr + 189 kr. Klippte mig 5/10 och såg att de har oktoberkampanj nu för 549 kr. Synd att jag missade det.

Birgit N
Skrev om Studio Luminous

Trevlig frisör som lyssnar ordentligt på hur jag vill ha min frisyr. Klippning

Maria A
Skrev om Studio Luminous

Är återkommande kund hos Mia. Mia är en bra frisör med ett gott bemötande.

Linda V
Skrev om Studio Luminous

Kändes väldigt stressigt, frisören tog också ett annat pris än vad som framgick i bokningen trots samma utförda behandling. Kommer nog inte gå dit igen, dyrt, stressigt och stel stämning.

Svar från Studio Luminous

Hej Linda, Tråkigt att du inte fick en bra upplevelse. Vet att det blev lite mer stressig för att den bokningen som ni hade bokat bara för en nyansering och ville ha ljusa slingor. Och då föreslog jag att vi skulle göra en övrehåret och gjorde så många packet som jag hann i den korta stunden som tyvärr blev lite tajt. Hade vi haft en rätt bokad tid så hade det nog varit en mer harmoniskt stämning. Så jag beklagar över att din upplevelse kändes stelt och stressigt. Men hoppas att resultatet känns ändå bra. Ha en fin fortsättning

Gun Elisabet H
Skrev om Studio Luminous

Trevliga, tillmötesgående. Nöjd med både klippning och slingor.

Arja T
Skrev om Studio Luminous

Tack Mia för en elegant frisyr och bra klippning🌻

Anne-Grete S
Skrev om Studio Luminous

Lugn och trevlig atmosfär. Trevlig och kunnig personal.

Tarja A
Skrev om Studio Luminous

Trevligt bemötande och lyssnade på våra önskemål.

Britt-Inger N
Skrev om Studio Luminous

Ojämn kvalitet på besöken. Klippning. Bra frisör men för kort klippt 2ggr. Ny frisör. Bra första gången. Andra gången stod ”ägaren” och lyssnade och stirrade in i datorn. Det störde oss båda två, tror jag.

Jouline R
Skrev om Studio Luminous

Trevligt bemötande och super duktiga på sitt jobb :)

Dina L
Skrev om Studio Luminous

Blev super nöjd med klippningen😊

Pelle J
Skrev om Studio Luminous

Duktiga och trevliga frisörer...

Thomas J
Skrev om Studio Luminous

Mycket trevligt och angenämt besök. Supertrevlig frisör som tog hand om mig.

Annika J
Skrev om Studio Luminous

Gjorde slingor och klipp hos Jessica blev jättenöjd.

Matilda R
Skrev om Studio Luminous

Mia är grym på att hitta rätt färg som passar en och bra på att klippa också, såklart!

Filippa O
Skrev om Studio Luminous

Jag är jättenöjd med utförandet, både tvättningen, klippningen och bemötande/pratandet. Dock har jag flertalet gånger behövt vänta, efter min tid börjat, då dem inte är klara med kunden innan. Dessutom tycker jag att det är lite dyrt.

Leena T
Skrev om Studio Luminous

Personalen är alltid oerhört trevlig på salongen. Jag klipper mig hos Mia och hon är väldigt duktig på det hon gör. Jag är alltid supernöjd.

Therese H
Skrev om Studio Luminous

Ett bra bemötande med lyhördhet för kundens önskemål. Jag rekommenderar ett besök på denna salong!

Karolina O
Skrev om Studio Luminous

Vänligt och professionellt bemötande.

Margit F
Skrev om Studio Luminous

Vänligt och bra bemött. Trevligt småprat under klippningen. Resultat ungefär som väntat. Första besöket och det krävs nog flera för att få en komplett och omfattande uppfattning.

Ingrid S
Skrev om Studio Luminous

Allt var bra.jag blev nöjd med klippningen. Trevlig frisör.

Ann-Louise E
Skrev om Studio Luminous

Mia är en sådan duktig frisör lyssnar på mig vad jag vill och ger sedan sina förslag sedan kommer vi överens Har hittills varit nöjd när jag går därifrån Med vänlig hälsning, Ann-Louise Eriksson

Malin H
Skrev om Studio Luminous

Både jag och sonen blir bra bemötta när sonen har klipptid. Har träffat frisörer på andra salonger som inte riktigt kan matcha klippningen med önskemålet. Mia tar väl hand om sonen när han har tid hos henne och tog tacksamt emot en stylning som sonen erbjöd sist när han var klar med sitt hår. Önskade köpa hårprodukter (vax/styling) vid senaste besöket och blev inte påprackad det dyraste utan det jag faktiskt önskade.

Tobias G
Skrev om Studio Luminous

Klippte mig hos Jessica, super duktig frisör! Mycket nöjd, kan varmt rekommendera👍

Hasse Ö
Skrev om Studio Luminous

Bra bemötande och trevliga frisörer

Gunilla G
Skrev om Studio Luminous

Blev trevligt bemött samt att jag blev jättenöjd med min klippning🥳

Cecilia P
Skrev om Studio Luminous

Mia är en helt fantastiskt duktig frisör både på klipp och färg men även ögonbryn o fransar. Lyssnar in vad kunden vill ha och gör det bättre än man kunde föreställa sig. Går alltid därifrån supernöjd. Det kan man se på Instagramkontot dom har-massor med inspiration. Har gått här o flera år och går inte till någon annan.

Karolina L
Skrev om Studio Luminous

Fantastiskt! Proffsiga, kunniga och väldigt trevliga.

Frances M
Skrev om Studio Luminous

Omtänksamt och positivt bemötande. Proffsigt arbete som alltid blir snyggt. Är otroligt nöjd och kommer inte att anlita någon annan. Toppenstudio

Mette H
Skrev om Studio Luminous

Helt fantastiskt att komma till Studio Luminous! Alltid bra bemötande, spesielt från Mia som alltid är service inställd och hjälper till med allt möjligt. Jag färger och klipper mitt hår hos dom, och får alltid bra tips från Mia.

Maria M
Skrev om Studio Luminous

Det finns ett genuint intresse över att göra kunden nöjd. Noggrannhet och välkomnande.

Annica L
Skrev om Studio Luminous

Väldigt trevligt bemötande, en bra välkomnande som gjorde att man kände sig trygg som ny kund :) Min frisör ( Jessica ) gjorde ett fantastiskt jobb och gav mitt hemma blekta hår med slitna toppar till ett perfekt resultat och jag är super nöjd!

Margarita A
Skrev om Studio Luminous

Bra bemötande och trevlig miljö! Jag är nöjd med klippning och ny frisyr!

Vesna K
Skrev om Studio Luminous

Mia är otroligt lyhörd och kan sin sak! Man blir så väl omhändertagen och nöjd med slutresultatet! Rekommenderas varmt!

Jennifer F
Skrev om Studio Luminous

Fint bemötande,lyhörd frisör. som prövade ny teknik jag inte sett innan med fön för att få naturliga slingor, så jag fick naturliga slingor i just den kalla nyans jag ville ha.

Rosmarie B
Skrev om Studio Luminous

Personligt och lyhört med min önskan om min frisyr. Lugn och harmonisk miljö

Julie O
Skrev om Studio Luminous

Trevlig och kunniga , fint lokal.

Gunilla E
Skrev om Studio Luminous

Mia är jättebra lyhörd och noggrann, sen är det bra att dom har pensionärsrabatt så att man har råd att klippa sig

Louise Å
Skrev om Studio Luminous

Väldigt duktiga på att förstå vad kunden önskar. Suveräna mot barnen, pedagogiska och förklarar bra för barnen vad dom gör.

Lena J
Skrev om Studio Luminous

Alltid lika vänliga o trevliga

Carina T
Skrev om Studio Luminous

Alltid trevligt och glatt bemötande. Bryr sig om kunden.