Andy Shabo

Andy Shabo

Andy Shabo är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

Andy Shabo har varit registrerad mäklare sedan 2020-10. Andy Shabo har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 351 omdömen med ett betyg på 4.9. Andy Shabo har haft 66 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

2023-09 - 2024-08

351 omdömen om Andy Shabo

Sedan starten hos Reco 2021
Lukasz Z
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andy Shabo en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
Östberga

Vi är otroligt nöjd med Andy. Han ordnade med en snabb, smidig försäljning och sålde till det pris vi önskade. Ambitiös och engagerad mäklare som gör otroligt bra jobb. Vi kan inte annat än rekommendera honom varmt!

Ásta H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andy Shabo en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
Ormkärr/Hagsätra

Vi kände oss trygga hela vägen genom vårt köp tack vare Andy.

Afram I
Hammarbyhöjden

Andy genomförde hela bostadsaffären med bravur, snabb återkoppling och alltid ödmjuk och trevlig. Rekommenderas!

Amalya A
Hammarbyhöjden

Han är en social och driven mäklare som fokuserar på kvalitet och noggrannhet.

Sara F
Sätra

Trevlig bemötande, hjälpsam, kunnig och tydlig i kommunikationen. Tar sig tid att förklara saker, vilket var tryggt för mig som förstagångsköpare. Lätt att nå och flexibel. Jag kände stort förtroende och är helt och hållet nöjd med hans insats som mäklare.

Jiacheng L
Älvsjö Centrum

Ansvarsfull, trevlig och proffesionell

Alejandro S
Älvsjö Centrum

Andy has been very professional through the entire process of getting my first apartment. He was very straightforward, fair, patient, clear, and responsive through all the stages of the process. He has responded to all my inquiries clearly. Communication through e-mail can improve, but he is always responsive through phone calls. Overall, I am quite satisfied and pleased as a customer!

Helena K
Långbro/Älvsjö

Mycket bra och förtroendefullt samarbete som pågick i drygt två år. Jag puffar Andy som drivande och pålitlig.

Ayub A
Långbro/Älvsjö

Professionell, tillmötesgående och flexibel.

Anna A
Hammarbyhöjden

Andy är kunnig och inkännande. Han anpassar sina tjänster efter kundens behov. Han jobbar hårt och ör alltid tillgänglig. Det har känts tryggt hela vägen att ha anlitat honom.

Svar från Andy Shabo

Hej Anna, Stort tack för ditt fina omdöme, har varit en ära att få hjälpa dig med försäljningen av Hasselquistvägen :) Vi ses på tillträdet!