Emil Schütt

Emil Schütt

Emil Schütt är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

Emil Schütt har varit registrerad mäklare sedan 2022-06. Emil Schütt har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-07 och har fått 55 omdömen med ett betyg på 5.0. Emil Schütt har haft 12 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Hej,
Välkommen till mig och Svensk Fastighetsförmedling i Falkenberg!
Jag erbjuder dig en komplett mäklartjänst som är helt skräddarsydd efter er boendesituation.
Med högsta fokus på långsiktiga kundrelationer och tillgänglighet kommer jag att ge dig en upplevelse utöver det vanliga.
Jag får min drivkraft genom nya utmaningar och rekommendationer.
Varmt välkommen att läsa nedan hur mina kunder upplevt sin resa med mig som Fastighetsmäklare.

2023-09 - 2024-08

55 omdömen om Emil Schütt

Andreas S
Sålde sitt hus med hjälp av Emil Schütt en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Slöinge

Vi fick ett mycket bra bemötande av Emil. Våra förväntningar var att vi skulle genomföra en proffissionell försäljning allt ifrån bilder,annons,dokumentation,visning och försäljning.. Vi känner att vi fick in alla dem pusselbitarna. Allt gick väldigt fort, vi hade en bra dialog med Emil genom alla steg och han var lugn o gav oss chansen att vara med och bestäma. En superlycklig försäljning tack vare en supermäklare.

Jenny S
Slöinge

Emil lyckades överträffa våra höga förväntningar. Proffesionellt bemötande, kundorienterad (Emil är mycket mån om att göra sina kunder nöjda. Både mot säljare och köpare), kunnig, engagerad, hjälpte oss med en snabb försäljning av vår villa.

Johan J
Köpte sitt hus med hjälp av Emil Schütt en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Slöinge

Jätteduktig & behjälplig mäklare som var driven och engagerad i vårt ärende! Allt gick smidigt och de frågor & funderingar vi hade löstes snabbt och enkelt. Vi kunde inte varit nöjdare.

Sylve N
Sålde sin stuga med hjälp av Emil Schütt en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Olofsbo

Emil är väldigt professionell och tar sig tid att också vara anträffbar när som helst. Detta har vi uppskattat.

Svar från Emil Schütt

Tack så mycket, Sylve! Jag är verkligen glad att höra att ni uppskattade min tillgänglighet och det professionella bemötandet. Att vara där för mina kunder när de behöver mig är en av mina högsta prioriteringar. Det har varit en ära att få hjälpa er! Nu lägger vi fokus på att hitta nästa boende till er!

Lars-Olof S
Köpte sin stuga med hjälp av Emil Schütt en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Olofsbo

Emil har alltid varit lätt att få tag under hela processen från första kontakt till påskrivet kontrakt. Han har även lyckats svara på de frågor vi hade eller tagit reda på dessa med snabb feedback under hela köpet. Emil är en lugn och harmonisk person som är mycket lätt att ha att göra med.

Svar från Emil Schütt

Tack så mycket, Lars-Olof & Lisbeth! Dina ord betyder verkligen mycket för mig. Jag har alltid strävat efter att vara så tillgänglig som möjligt, så att ni ska känna er trygga och få svar på era frågor snabbt och enkelt. Det glädjer mig att ni uppskattade den delen av mitt arbete. Jag ser fram emot att höra hur ni trivs och om ni någonsin behöver något framöver, tveka inte att kontakta mig!

Anna C
Olofsbo

Vi är väldigt glada över att vi valde Emil till försäljningen av vår sommarstuga. Han är väldigt engagerad och är mån om att förmedla Svensk fastighetsförmedlings sätt att arbeta med fastighetsförsäljning och de alternativ som kan passa os säljare bäst. Emil är personlig och lätt att prata och få kontakt med.

Svar från Emil Schütt

Tack så mycket, Anna! Jag är verkligen glad att höra att ni är nöjda med försäljningen av er sommarstuga och att ni uppskattade mitt engagemang och arbetssätt. Det har varit ett sant nöje att få arbeta med er och hjälpa er genom denna resa. Att ni kände er trygga och väl omhändertagna betyder mycket för mig. Glöm inte att hälsa Peder!

Monica Katarina D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Schütt en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Falkenberg

Emil har gjort ett strålande arbete med försäljningen av min lägenhet. Han ingav ett lugn och jag kände mig trygg med Emil som mäklare.

Svar från Emil Schütt

Tack så mycket, Monica Katarina! Det gläder mig att höra att du kände dig lugn och trygg under försäljningen av din lägenhet. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig från dag ett.

Johanna L
Årstad

Emil har vart otroligt hjälpsam, serviceinriktad & proffesionell! Det har känts tryggt genom hela processen och han har återkopplat direkt om man haft funderingar eller frågor! Vi är 100% nöjda & kan varmt rekommendera Emil!

Svar från Emil Schütt

Tack så mycket, Johanna! Det har varit ett nöje att få hjälpa er. Jag är glad att ni känner er nöjda och trygga med min hjälp. Om ni har några fler frågor eller funderingar i framtiden, tveka inte att höra av er. Tack för rekommendationen och lycka till med ert nya hem!

Johannes K
Fajans

Toppen bemötande och väldigt kunnig. Engagerad och hjälpsam vid frågor eller funderingar

Svar från Emil Schütt

Tack så mycket för din reco, Johannes! Jag blir verkligen glad att höra att du är nöjd med mitt bemötande och mitt engagemang. Det har varit ett nöje att hjälpa dig genom hela köpprocessen. Roligt att höra diskussionen om hur ni redan planerar att "gröna upp" gräsmattan!

Joakim L
Fajans

Emil Schütt är Falkenbergs nya stjärnmäklare, utan tvekan. Han har alla de kvaliteter både en säljare och köpare vill ha. Emil är mycket trevlig, kommunikativ och väldigt driftig. Han är ung och hungrig och är inte rädd för något. Som säljare uppskattade jag Emils närvaro genom hela processen, från första möte hemma i köket, till fotografering och besiktning och kontraktsskrivning. Utan Emil hade försäljningen inte gått så här bra, och snabbt. Emil får mina starkaste rekommendationer!

Svar från Emil Schütt

Tack så mycket, Joakim, för dina fantastiska ord! Jag blir verkligen rörd av din feedback och är glad att jag kunde leva upp till dina förväntningar. Det har varit en ära att få hjälpa dig genom hela försäljningsprocessen, från vårt första möte till kontraktsskrivningen. Din positiva inställning och samarbetsvilja har också bidragit till att allt gick så smidigt och snabbt. Tack för ditt förtroende och för de starka rekommendationerna! STORT lycka till med nästa bostadsköp!