Theodor Maric Wallenberg

Theodor Maric Wallenberg

Theodor Maric Wallenberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Theodor Maric Wallenberg har varit registrerad mäklare sedan 2021-02. Theodor Maric Wallenberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 142 omdömen med ett betyg på 4.9. Theodor Maric Wallenberg har haft 42 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-09 - 2024-08

142 omdömen om Theodor Maric Wallenberg

Sedan starten hos Reco 2021
Annika F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Theodor Maric Wallenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
Årsta

Några missar i processen, annars trevlig och kunnig!

Ola S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Theodor Maric Wallenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
Johanneshov

Theodor mäklade den lägenhet som jag köpte. Han var mycket tillmötesgående, förtroendeingivande och professionell. Framförallt uppskattar jag hur Theodor agerade i samtalen mellan säljaren och mig. Jag kan varmt rekommendera Theodor, oavsett om du ska sälja eller köpa.

Niklas B
Johanneshov

Trevlig och lätt att få kontakt med, men samtidigt fanns det flera brister i processen. Fick när jag skulle lägga bud veta att säljarna inte accepterade det satta utgångspriset. Fick inte heller ta del av någon budförteckning och det dök upp oväntade klausuler i köpekontraktet som vi inte hade diskuterat innan. Sammantaget helt okej upplevelse, men jag har haft att göra med klart bättre mäklare tidigare.

Emilie K
Johanneshov

Theodor var lyhörd, tillgänglig och tydlig. Rekommenderar honom varmt

Sybille Y
Årsta

Korrekt i sin yrkesroll. Förväntar mig inte mer. Vänlig. Ansträngde sig för att visa lght ännu en gång.

Anna L
Hammarbyhöjden

Professionell, driven och bra bemötande!

Karl V
Johanneshov

Tillmötesgående och trevlig. Inga problem och affären gick smidigt

Peter O
Årsta

Riktigt bra bemötande och trygg hantering! Theo skötte allt galant och kände att jag fick all information jag behövde under processen.

Linn H
Johanneshov

Theodor kändes som en trygg mäklare från första mötet! Förklarade saker jag inte själv hade koll på och var mycket tillgänglig genom hela processen med extra visningar eller på telefon om jag hade några frågor! Jättebra mäklare på det hela taget :)

Lisbeth E
Johanneshov

Mycket trevlig och kunnig, tog reda på svar rörande alla våra frågor, förtroendeingivande