Jonas Frykholm

Jonas Frykholm

Jonas Frykholm är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kumla

Jonas Frykholm har varit registrerad mäklare sedan 2024-06. Jonas Frykholm har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-08 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 4.8. Jonas Frykholm har haft 1 försäljningar sen 2024-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-08 - 2024-08

5 omdömen om Jonas Frykholm

Sedan starten hos Reco 2024
Johan U
Sålde sitt hus med hjälp av Jonas Frykholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
Kumla

Har bara gott att säga om Jonas. Han är precis så som man önskar att en mäklare ska vara. Var alltid tillgänglig och svarade på de frågor som jag hade.

Helene U
Kumla

Så närvarande, intresserad och passade oss perfekt vid försäljning av vårt hus vi haft i nästan 26 år. Trevlig och duktig!

Svar från Jonas Frykholm

Tack Helene för de fina orden det värmer!! Ha en trevlig helg så hörs vi framåt!

Oskar N
Köpte sitt hus med hjälp av Jonas Frykholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
Kumla

Jonas har från start varit oerhört professionell och hjälpsam. Han har svarat på alla frågor som man kan tänkas ha vid husköp. Han värnar om att allt ska bli rätt för alla parter och han får en att känna sig trygg.

Svar från Jonas Frykholm

Tack Oskar för det fina omdömet och välkommen till Kumla! Ha en trevlig helg, vi hörs!

Marita R
Kumla

Jonas är mycket bra att ha att göra med. Han är lättsam och personlig utan att vara oseriös. Det personliga sättet gör att det känns lätt att diskutera och ställa frågor om uppdraget hela tiden. Han verkar inte känna sig störd oavsett när man tar kontakt. Han är också en person som vågar säga att han inte kan eller vet allt om alla frågeställningar och tar hjälp av kollegor när det behövs. Vårt uppdrag har skötts på ett mycket snabbt, tillfredsställande och trevligt sätt. Nästan så att vi kommer att sakna kontakten med Jonas när allt är slutfört.

Svar från Jonas Frykholm

Tack för de fina orden Marita och Kalle, det värmer! Vi ses snart igen!

Sara T
Kumla

Jonas bemötte oss väldigt väl, och var mycket tillgänglig för frågor och funderingar som vi som köpare hade. Han svarade alltid och tog sig tiden att förklara och lyssna på våra frågor. Var väldigt trevlig och skötte allting väldigt snyggt! Vi är så nöjda med bemötandet och hur allting hanterades. Tusen tack Jonas! Mvh en mycket nöjd kund!

Svar från Jonas Frykholm

Tack så mycket Sara för ett fint omdöme och ett trevligt möte sist! Är övertygad om att erat nya boende kommer att bli toppen för er!