Jenny Fransén

Jenny Fransén

Jenny Fransén är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Jenny Fransén har varit registrerad mäklare sedan 2013-01. Jenny Fransén har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-05 och har fått 181 omdömen med ett betyg på 4.9. Jenny Fransén har haft 11 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-09 - 2024-08

181 omdömen om Jenny Fransén

Sedan starten hos Reco 2024
Henrik C
Köpte sitt hus med hjälp av Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Västerlanda

Trevligt bemötande och väldigt kunnig, mötte våra behov väldigt snabbt även fast hon hade semester.

Filip E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Sylte

Bra bemött från början till slut Både köpare och säljare var måna om en snabb affär, och detta levererades över förväntan, från Visning till kontraktskrivning var under 72 timmar. Finns inte mycket att anmärka på, smidig och överlag trevlig affär

Agron D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Sylte

Jenny var en professionell mäklare som hjälpte oss att sälja vår lägenhet under en kort period. Allt gick snabbt och smidigt, och vi kan inte tacka henne nog!

John H
Centralt

Mycket bra bemötande. Behjälplig och god framåtanda. 5+ upplevelse.

Ingbritt H
Skogshöjden

Lugn o inlyssnande mäklare. Kan varmt rekommendera Jenny till den som går i säljtankar.

Christina L
Sålde sitt hus med hjälp av Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
Eslöv Väster

Vänlig, kunnig, rolig, engagerad. Vid flera tillfällen under processens gång har jag tackat henne för hennes arbete. Hon har ringt mig, sms:at mig och inte enbart min man. Vi har sålt hus förr, och mäklare från andra byråer har behandlat mig som luft. T o m svarat vänd mot min man, trots att jag ställt frågorna och ägt halva fastigheterna. Bodil , Jennys arbetskamrat som var vår mäklare när vi sålde förra huset, och nu Jenny , har behandlat oss jämbördigt. Ge henne löneförhöjning

Torgny L
Eslöv Väster

Jag blev verkligen förstklassig bemött under hela försäljningsprocessen Vi hade använt svensk fastighetsförmedling tidigare så vi hade höga förväntningar. Jenny levde verkligen upp till våra förväntningar. Jenny var verkligen dedikerad och följde upp varje önskan från spekulanter som ville ha visningar utanför schemat. Jenny uppdaterade oss hela tiden så vi upplevde oss som del i försäljnings processen

Sonja M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
Eslöv Centralt

Mycket trevligt person som verkligen har hjälpt med köpet, fick allt information jag behövde om bostaden och kontraktet. Jag är JÄTTENÖJD med Jennys jobb.

Rivan S
Eslöv Rönneberga

Fint bemötande Tydlig förklaring Bra kommunikation

Susanne H
Eslöv Sydost

Alla på Sv fastighetsförmedling Eslöv är suveräna, proffsiga och helt underbara mot sina kunder. Vi har sålt 4 fastigheter via dem och har varit lika nöjda varje gång.