Är det här ditt företag? Aktivera ditt konto
Tele2 AB

Tele2 AB

Omdömen totalt
208
Snittbetyg
1.3

Om företaget

Tele2 erbjuder produkter och tjänster inom fast- och mobiltelefoni, bredband, datanät, innehållstjänster och kabel-tv.

Skriv ett omdöme

208 omdömen om Tele2 AB

Visar 208 omdömen med 1.3 i snittbetyg
Jonas C
Skrev om Tele2 AB

Ni är sämst! Efter att ha suttit i telefon kö över tio timmar totalt och pratat med flera ”supporters” som inte kan något fick jag äntligen hjälp…trodde jag men nej. Efter ett par dagar stängde ni bara ärendet utan att höra av er. Urusla. Så jag byter leverantör nu.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Elisabeth W
Skrev om Tele2 AB

Har varit kund i nästan två decennier, tidigare Comhem, har aldrig missat en faktura. Senast gjorde Tele2, en kreditupplysning och sålde länk till min pc, jag har inte köpt någon ny tjänst. Men två dagar senare dyker det upp en bluffannons för McAfee, signerad "Telia Support" och mejlet innehåller några av mina privata bilder och privata dokument. Personen har tidigare förföljt mig, troligen köpt från Tele2, denna information. På hemsidan beskrivs hur viktigt det är, att skydda kundens identitet!!!!!!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Molly Gunhild Elisabeth O

Bara så trött på Tele2 Fungerar dåligt med både mobilt bredband och mobiltelefoni.Ibland utan i flera dygn.Sist lurade dom på mig mobilt bredband till "högsta teckning" vilket inte kan garanteras!Går inte att få tag i någon att prata med utan skickas runt.Kom äntligen till "supporten" som istället för att vara trevlig och bemötande,bara lade på?Vill avråda alla att inte befatta sig med Tele2

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Ingrid Helén S

Ledsen, men har haft "otur" med kundtjänsten ... lite för många gånger nu: 1) Flera samtal där de vill sälja på mig ngn tjänst eller att jag ska köpa upp mig - när de förstår att jag inte är intresserad slänger de på luren utan att säga hej då. 2) Köpte upp mitt abonnemang enbart för att kunna surfa i USA. Frågade om det var ngt speciellt jag skulle veta så att jag inte får en överraskning på min faktura - svaret var nej. 3) På fakturan står flera "samtal till Sverige" och "mottagna samtal" - alla tydligen på ca. 2-14 sekunder... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Warnakulasooriya F

Ingen bindningstid och inga dubbla fakturor sa de när jag skrev på avtalet men nu har jag blivit bunden och fått betalt 2 fakturor, och de hittar ingen information i systemet och om vem som tog emot mitt avtal och var otrevlig i luren och inte ville svara på mina frågor.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Baldev H
Skrev om Tele2 AB

Dem höjde min bredbands hastighet, och därmed fakturan utan att jag någonsin hade bett om det. Och, att kontakta dem ? Glöm det.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Stina Elin T

Tele2 anställd slängde precis på telefonen i örat på mig. Det ligger helt i linje med all annan service jag har fått av Tele2/ComHem genom åren. Kan ni undvika dem gör det! Dom erbjuder dålig service och väldigt luriga avtal!! Helt plötslig har man ökade kostnader, dolda extra abonnemang.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Per Anders J

Dom skickar faktura på ej återlämnad router fast den är tillbakaskickad. Sen får man sitta i telefonkö i 80 minuter, dom säger att dom ska skriva av kravet, får t.o.m ett sms om att det är avskrivet. Sen skickar dom en påminnelse igen, och nu ett sms om det snart går till inkasso. Nu har jag suttit i 85 minuter i kö. OCH dom svarar INTE på mail. Herregud vilka sopor......

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Karl Johan Åke W

Sämsta leverantören någonsin. Ny router fungerar inte, det ska ta tre dagar att felsöka och sedan ytterligare en vecka att få en tekniker som kan titta på problemet. Dessutom avbrott i nätverket när det väl fungerade med den gamla routern. Bryr sig inte om att företagskunder blöder pengar när bredbandet inte fungerar.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Göran Christopher Tomas G

Otydliga avtal, dolda avgifter och en kundtjänst som nu är svårare att nå. Kan inte rekommendera dessa till någon.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Thomas Gustav B

Jag har varit kund hos Tele2 i runt 10 år men när jag ville säga upp mitt bredband hade jag tydligen väntat två veckor för länge – och nu är jag då fast i 12 månader. Ingen förståelse, ingen hjälp, bara kalla regler utan flexibilitet. Det här är inte kundservice, det är ren och skär girighet. Jag hade tänkt fortsätta vara kund i framtiden, men efter detta blir det ALDRIG mer Tele2. Håller du på att välja operatör? Gå någon annanstans om du vill ha ett företag som bryr sig om sina kunder. 1 av 5 stjärnor – och det är generöst.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Haitham S
Skrev om Tele2 AB

Var nöjd tidigare men när en säljare 3 månader sedan ringde och bytt abonnemang till företag så allting blev sämre. Blev lurad helt enkelt. Han erbjud kostnads sänkning mot att jag fortsätter vara kund hos de i 3 år men det blev lur för att han räknade inte momsen. Dessvärre utlands internet debiteras väldigt högt nu (det var gratis i vissa länder förut). Mkt dåligt företag har blivit. Dålig internet långsam och den tar slut efter viss mängd data trots att du har avtal på obegränsad internet. Telefon fungerar inte. Många ringer mig och får prata med en annan människa. Undvik detta företag.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Lars-erik T
Skrev om Tele2 AB

Bedrövligt att inte kunna få hjälp med bredbandet, det funkar inte men får inte säga upp det.. Köp inte deras tjänster, titta inte på priset dom levererar inte trots nöjdhetsgaranti...

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Robert J
Skrev om Tele2 AB

Har köpt deras snabbaste hastighet. Varken mobiler eller router (har ny 5g) fungerar som de ska. Laggar och är segt. Vill inte ha kvar eländet. Har haft både tre och Telenor som fungerat mycket bra innan. Kundtjänst svarar Hej, Tack för ditt mejl! I enlighet med våra villkor för mobila tjänster så garanterar vi inte fullgod täckning på alla platser, inte heller garanteras någon specifik funktionalitet, bandbredd eller hastighet via det mobila nätet. Detta då det mobila nätet är en gemensam resurs som nyttjas av många... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Atequllah L
Skrev om Tele2 AB

I went to this store at vällingbygången 13. Thursday feb -13-2025. At 12-15 pm to get some help with my account I encountered by young Swedish guy. He was unprofessional mean and he was not nice and helpful at all when I asked him about his name. He didn’t gave his name. I say that’s fine I was about to get out of store. He shouted said that don’t come back. Haha customer service. I said to my self ok I am not coming back. I went cross the street and join Telia and closed my account with tele 2. Yeees. Shame

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Ulrika C
Skrev om Tele2 AB

Blåst på 5000 kronor! Tredje gången jag är kund hos detta oseriösa företag. Inlurad för sista gången. Samma extrema väntetid till kundtjänst, alltså 45-60 minuter. Inget har blivit bättre under 20 år. Ringde och ville ÄNDRA ett abonnemang. Jag berättade att jag behövde spara pengar och undrade om det gick att göra detta. "Visst, inga problem. Vi hjälper dig med detta". Sen får jag en avgift på fakturan på 4 800 kr. Alltså, nästan 5000 kr som de inte ens nämner när jag frågar om det går att göra en ÄNDRING av abonnemanget.... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Jazen S
Skrev om Tele2 AB

Sämsta service har jag varit med. Stöd kvar på linje cirka 55min o det var ett samtal förra, o aldrig fick komma fram . Det har oseriöst

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Azemina B
Skrev om Tele2 AB

Hemsk upplevelse, obehaglig man Johannes på kundtjänst. Jätte obehaglig upplevelse. Svåra att få kontakt med när man behöver support hjälp. GÅ ALDRIG MED DEM

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Rikard E
Skrev om Tele2 AB

Tjänsten som sådan är bra, mobiltäckning är bra och bredband verkar absolut fungera. Otroligt oseriösa och ohederliga säljmetoder. Säljare ljuger en rakt upp i ansiktet. Urusel återkoppling. När bindningstiden går ut tappar dom mig som kund både privat och som företagskund.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Oskar V
Skrev om Tele2 AB

Undvik Tele2 till varje pris. Ett bolag som verkar ha som affärsidé att tänja på alla gränser för vad som är lagligt och moraliskt acceptabelt. Deras metoder känns nästan som en manual för att utnyttja kunder på alla möjliga sätt. Jag skulle hellre prova vilket annat alternativ som helst än att ge dem en enda krona.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Lena Ann-charlott B

Sämsta telefonibolag jag varit med om . Lade till min dotter på familje abonnemang. Den minut hennes gamla nummer blev överflyttat slutade mitt internet att fungera. Haft upprepad kontakt med supporten , som absolut gjort vad de kan för att lösa problemet men inte lyckats. Ett ärende öppnat av deras tekniker tidigt i kontakten - de hittade inget fel - stängde ärende … men mitt internet fungerade fortsatt inte. Upprepat varit i kontakt med supporten och då förstått det som att ärende öppnas igen. Självklart då jag fortsatt... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Vandad N
Skrev om Tele2 AB

Jag vill påstå att Tele2 är absolut sämsta telefonibolag i sverige som jag har provat hittills. Oproffsiga, oseriösa och de sämsta i att bemöta och fixa problematik som kunderna rapporterar. Jag ville skaffa en familjeabonnemang under black friday 2024. Sajten visade ett relativt bra pris men sajten ballade ur när jag ville lägga min beställning. Så jag behövde ringa kundtjänst. Detta bör ha varit en varningflagga för mig och något som gör att jag borde egentligen inte skaffat abbonemanget med de från absolut början. Men... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
John Patrik N

Sämsta kontakten vad det gäller fakturafrågor. Debiterades 820:- för 12 sekunder Internetuppkoppling. OMÖJLIGT! Telefon var avstängd. Byter leverantör direkt. Väntade ca 40 minuter i deras Chatfunktion. UNDER ALL KRITIK.... De tar inga fakturafrågor via telefon längre heller....Byter abonnemang till 3.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Armin T
Skrev om Tele2 AB

VARNING för deras telefonförsäljare. Helt skamlösa människor som jobbar här.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Niklas J
Skrev om Tele2 AB

Helt värdelösa . Är ni nattmänniskor, skaffa definitivt inte Tele2. Flera uppdateringar varje vecka , ligger nere hela nätterna. Hade aldrig några som helst problem med detta när jag Banhoff.

1
Niklas J gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Erik C
Skrev om Tele2 AB

Mitt mobilabonnemang har jag haft i många år och det fungerar väldigt bra. Tyvärr kommer nu för tiden det till priset av att bli uppringd av telefonförsäljare minst en gång av dagen. De säljer helt enkelt dina uppgifter till oseriösa företag som ska mersälja. Blir ohållbart och inte värt priset av ett fungerande telefonabonnemang. Har kontaktat Tele2 och bett att de plockar bort mig ifrån registren men det hjälper inte.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Rasmus B
Skrev om Tele2 AB

Värdelöst företag.. Trogen kund i över 15 år men får inte ens ordentliga svar från kundtjänst, extrakostnader o hela skiten

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Reza G
Skrev om Tele2 AB

Har blivit kontaktad av en säljare när jag var på ett möte, Jag hade obegränsad surf och betalade 380 ca kr i månad. Säljaren stressade mig och ville att jag skulle gå ner i surf och betala 319 kr i månad. När jag fick hem papperet du hade de skrivit att jag har 2 år bindningstid på abonnemanget. Jag ville inte ha bindningstid. Jag kan byta en till en annan operatör och få en bra mobil på köpet. Tele 2 svarar inte på samtalen när man vill komma till avdelningen där man ångrar ett köp. Jag ringer till de för att anteckna... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Viktor C
Skrev om Tele2 AB

Vi tecknade ett mobilabonnemang hos Tele2 och har haft allvarliga problem med täckning och uppkoppling sedan dag ett. Trots att vi har provat sex olika mobiltelefoner och fem olika SIM-kort, fungerar inget som det ska. Täcka nästan hela Lund är ett skämt, med katastrofal uppkoppling både i vårt hem och på våra arbetsplatser. Vi har varit i kontakt med Tele2 kundtjänst flera gånger, men de tar inte våra problem på allvar. De hävdar att deras tekniska tester visar att allt fungerar, men i verkligheten är tjänsten oanvändbar.... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Helena W
Skrev om Tele2 AB

De kan iallafall be om ursäkt när de har skickat trasiga saker som inte fungerar. Istället ifrågasätter de om kompetensen hos de som kontaktar de. Dåligt!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Mafalda V
Skrev om Tele2 AB

They started preparing the equipment on the same the day the LAN subscription started. They also thoroughly disconnected the Coax connection on that same day. Now I have no internet at all and no idea when the new router will arrive. Absolutely useless to contact the customer service, no one can do anything. An absolute catastrophe.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Sven Ola Magnus J

Företaget ljög om slutfakturan över telefonen, dvs. de sade en sak på telefon och skickade en faktura med ett helt annat pris. Undvik dessa scammers!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Daniel Mattias Stefan P

Jag har köpt en ny iPhone 16 PRO som stänger av sig och låser sig av sig själv och massa andra fel på . Tele2 vägrar skicka en ny telefon till mig och vill att ja skickar in min först ! Då jag har företag kan jag ej vara utan telefon och begär att dem ska skicka en ny till mig så ja kan sedan skicka in den trasiga telefonen som är 2 dagar gammal till den ! Detta är sista gången företaget använder Tele2 vi kommer säga upp allt hos dem och byta till annan operatör! Detta är helt sjukt en telefon för 16k har man blivit lurad på

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Björn Mattias K

Aldrig varit med om en mer fräck säljare. De var två men bara en pratade. De lurade sig in genom att be om ett glas vatten och att de behövde låna toaletten. Trots att vi satt och åt tänkte hon ställa upp datorn på vårt middagsbord och sälja på oss nåt. Då fick vi nog och visade henne på dörren men hon försökte ändå sälja på vägen ut.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Linda J
Skrev om Tele2 AB

Skulle ge alla minus jag bara kan och här har dom nu förlorat en långvarig kund pga deras felhantering av återbetalning när jag som kund råkade göra en dubbelinbetalning av faktura. Dom råkade trycka fel så ist för att pengarna skulle gå tillbaks till mitt AG konto så har dom skickat en utbetalningsavi till en adress jag inte bott på i 2år!!! Dom kan inte göra något utan skickar otrevliga sms från kundtjänsten om att jag ’borde bytt adress i systemet’ och får nu ist vänta 4(!!!) månader för att se om avin inte blir inlöst... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Jonena Y
Skrev om Tele2 AB

Personaler är otrevliga och ljuger till kunder . Sista gång öppnar abonnemang från dem.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Jan Elov N
Skrev om Tele2 AB

Skulle ge minus fem om det gick! Totalt ointresserade att lösa problem som dom skapat själva! Vart lovad 5G, men det vart 4G med 29/3 i fart! Det enda som händer när man ringer är att man blir skickad mellan olika avdelningar som inte pratar med varandra och har ingen som helst koll! Totalt värdelöst företag som bara ska tjäna pengar! Rekommenderar detta företag bara om man älskar att ligga i konflikt med någon! 😡😡😡😡😡😡

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Sebastian B
Skrev om Tele2 AB

Dörrknackande försäljare som vägrar gå från altanen när man ber dem avlägsna sig. Oseriöst företag tyvärr.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Erik E
Skrev om Tele2 AB

Systematiskt visar ej startavgift via hemsidan när du tecknar tjänsten. Startar två abonnemang med två routers tillsammans adress och skapar fakturor för det. Ångerrätten löper systematiskt ut innan första fakturan kommer. Otroliga kötider vid support. Aldrig mer

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Mariana A
Skrev om Tele2 AB

Omförhandlade mina abonnemang i mitten av juni 2024 men ingen ändring gjordes. Vid ny kontakt i aug blir slutsumman 100kr dyrare än tidigare utlovad pga ”ingen kampanj just nu” Mycket dåligt att man ska hålla koll på era s.k. kampanjer och omförhandlingar för att hålla nere priset 😔 Mariana

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Hans Dennis E

Inkompetenta, ljuger och vägrar lyssna. Anmälan till konsumentverket gjord. Bredband 250/50 ligger på 15/0.5 med 50% packet loss och de skickar nya routrar för att fixa problemet, inne på nummer 3 nu

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Erik J
Skrev om Tele2 AB

Gabriel Moberg är en lurendrejare och en svindlare och jag rekommenderar starkt att man köper från vem som helst förutom tele2 eftersom de försvarat honom vid varje möjlighet utan att försöka åtgärda situationen.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Klairung W
Skrev om Tele2 AB

Har haft tekniska problem en längre länge hos Tele2, och tele2 har inte lyckats lösa detta, de har skickat en hel del mail som jag svarat på och provat deras förslag till lösning men det har inte blivit bra, och det som är tråkigt att ingen ifrån dem har ringt upp mig, trots att jag begärt det, utan bara mail och sms ifrån deras sida, och sedan hänvisas jag att ringa deras så kallade kundservice som tar tid innan de svarar. Hade tidigare Comhems utrustning för TV och bredband, då hade jag inte dessa problem. För mig är... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Lars A
Skrev om Tele2 AB

Teknisk support Bredband Tele2 Vad har hänt med Tele2 teknisk support ??? Gjorde felanmälan på mitt bredband 4/7, kollade på Tele2 hemsida meddelande. Ärendet reg. vi kommer att uppdatera statusen löpande. Väntade, hände inget, ringde upp Teknisk support 8/7, dom håller på med ditt ärende, var det svar jag fick. Ingenting hände, ringde upp 10/7 samma svar. 11/7 fick jag ett mail: Vi arbetar med din felanmälan o vi kan inte felsöka modemet så länge ni startar om routern. Ringde in igen o frågade vad dom menade... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Johan Alexander U

Gabriel Moberg på Tele2 ljög från start till slut när vi talade om kontraktet som jag skulle signa på för mitt företag. Allt var möjligt, allt var hanterbart och han ringde upp när man mailade och bad honom om det. Sekunden efter det att vi signat avtalet så slutar han höra av sig och det visar sig att mycket få av de funktioner/utlovade specar som blivit utlovade fungerar. Vår käre säljare Gabriel Moberg hör inte av sig trots 3 (kan vara 4) mail som jag skickar till honom om att jag vill bli kontaktad. Summan av allt... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Ann Margaretha B

Oseriöst företag som inte upplyser klart och tydligt om bindningstider. Fyrkantiga i sina regler och kundfrånvända.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Lars Far K
Skrev om Tele2 AB

Gjorde en felanmälan till Tele2, ang att jag saknar tillgänglighet till merparten av mina tvkanaler. Efter två veckor, över huvudet taget ingen respons ifrån Tele2. Får enbart besked om att teknisk support har blivit informerad....

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Åsa Marie R

Bor i ett fd "Comhem-hus", numera Tele2, vilket gör att vi är bundna till Tele2 för bredband och TV. Drabbades igår av en driftstörning, vilket innebar att i varken hade bredband eller TV under nästan 2 dagar. "Kompensation" från Tele2: 40:-. Vilket skämt!!! De drar helt enkelt bara av vad vi betalar per dag. Ingenting extra för "sveda och värk".

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Deimante M
Skrev om Tele2 AB

En återkommande händelse har inträffat två gånger i rad. Installatören från Tele2 dök inte upp vid avtalad tid, vilket har resulterat i att vi har varit utan internet i en hel vecka. Trots upprepade kontakter med kundcenter har vi fått svaret att ingen hjälp kan ges, vilket är mycket otillfredsställande och underminerar vårt förtroende för er tjänst. Denna situation är oacceptabel och indikerar brister i både planering och kommunikation inom ert serviceutbud.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Milko M
Skrev om Tele2 AB

Det värsta Sveriges operatören är Tele 2, rönar pengar, alla fakturor stämmer inte från början till slut- enkelt Rön Rön Rön , du som kund har ingen rätt, ingen respekt från dem, den allt värst du förvänta från er sida. Inga rekommendationer, jag var idiot att bli kund hos tele 2. Men inte mer. Alla behöver vågar att säga sant. Betyg värsta värsta, värsta värsta

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela

Filtrera omdömen