Tele2 Sverige AB

Tele2 Sverige AB

Ring 4627-02 42 096
Omdömen totalt
3
Snittbetyg
1.0
Skriv ett omdöme

3 omdömen om Tele2 Sverige AB

Visar 3 omdömen med 1.0 i snittbetyg
Jan Elov N
Skrev om Tele2 Sverige AB

Tyvärr så är dom snabba på att sälja utan att kolla om det funkar! Jag vart lovad 5G men det går inte att få det på min adress. När jag påtalar problemet så får man till svars att vi levererar 4G/5G. Ingen går väl från 500/500 till 20/3 med vilja? Totalt ovilliga att häva mitt avtal, tyvärr så är kundtjänst ett gäng med ungdomar som inte vet och kan något och får ta allt skit från missnöjda kunder. Det ända svar man får är ” jag kan tyvärr inte göra något, det är en annan avdelning som bestämmer” Sen blir man skickad... 

Jenny S
Skrev om Tele2 Sverige AB

Försök till något annat abonnemang. Blir trakasserad av en oinbjuden Kille från Tele, 2,som tar kreditupplysning utan att informera, sen står och knackar o ringer, trots, att jag klart o tydligt bett han gå, då står han kvar i trapphuset. Mailar samma kväll Tele 2,det ärendet är nu raderat, ringer dan efter, det ärendet är ochså raderat. Jag som utsatt kund, som blivit hotad i mitt eget hem, vet om återkoppling så jag vet om det är en bedragare, det tycker inte Tele 2 är av betydelse och jag väntat i 1 vecka, med upprepade... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Mats jerker N
Skrev om Tele2 Sverige AB

Mycket dåligt bemötande på supporten, beställde tjänster till en faster, 96 år, den 13 mars i år och tjänsterna fungerar inte ännu. Diskriminering av äldre får nog åberopas och anmälan till KO. Snabba att sälja och sedan lite förståelse för problem. Verkar som det bara är standardsvar som lämnas!

Filtrera omdömen