Trädgårdshandel i Limhamn

Trädgårdshandel i Limhamn

Ring 040-51 05 00 www.tradgardshandel.se

Trädgårdshandel i Limhamn är ett traditionellt Garden-Center men med den nya generationens vidareutvecklade tjänster. Vi säljer inte bara trädgårdsväxter, krukor och allt som har med trädgård att göra utan skräddarsyr tjänster inom trädgårdsarkitektur, trädgårdsdesign, konsultation och balkongdesign. Vi har sinne för form och...

18 omdömen om Trädgårdshandel i Limhamn

Anna B
Skrev om Trädgårdshandel i Limhamn

Enkel att beställa av för sysslor i trädgård. Arbetar självständigt och lämnar inga spår efter sig. Vänliga i butiken.

Arbor Syd
4.8/5 i betyg av 896 omdömen 4.8 av 896 omdömen

Proffsiga och vänliga. Rekommenderar!

Birgitta K Birgitta K
Peter E
Skrev om Trädgårdshandel i Limhamn

Utmärkt bemötande och utmärkt utfört arbete

Annika W
Skrev om Trädgårdshandel i Limhamn

Högt engagemang, hög kompetens. Gott bemötande

Rut & Rot Hemservice
4.6/5 i betyg av 177 omdömen 4.6 av 177 omdömen

Pålitligt, grym service, alltid bra bemött och alltid samma städerska. Tack!

Dag Michael E
Skrev om Trädgårdshandel i Limhamn

Bra service, mycket bra kunskap

Gunilla J
Skrev om Trädgårdshandel i Limhamn

Jag köpte 1 timmes rådgivning. De kom hem och diskuterade och gav tips och idéer på vad vi kan göra med vår trädgård. Det var väldigt bra och inspirerande.

Kaj A
Skrev om Trädgårdshandel i Limhamn

Vi fick jättebra hjälp med att göra om plantering på gatisidan (c:a 70 m2) av vår tomt. Borttagning av gamla växter (40 år), val av nya samt plantering av dessa. Snabbt utfört och av kompetent och förtroendegivande personal.

Bodil B
Skrev om Trädgårdshandel i Limhamn

Perfekt att ha en trädgårdshandel så nära . Bra service och duktig personal. Bra sortiment av växter och duktiga på att beskära fruktträd.

Per O
Skrev om Trädgårdshandel i Limhamn

Kunniga inom sitt område, trädbeskärning hoppas på mycket frukt2018. Kommer med största sannolikhet att anlita firman igen

Karin D
Skrev om Trädgårdshandel i Limhamn

Limhamn handelsträdgård har klippt våra fruktträd. Bra gjort

Hans-erik L
Skrev om Trädgårdshandel i Limhamn

Trevlig och kunnig personal med ett härligt engagemang. Samt ett bra utbud i butiken.

Maria O
Skrev om Trädgårdshandel i Limhamn

Bad om råd kring julgrupp i stor kruka utomhus och fick utmärkta tips och hjälp.

Jan-olof / Christine B
Skrev om Trädgårdshandel i Limhamn

Alltid lika trevlig personal både i butik och vid hembesök. Vi har under flera år anlitat dessa för att beskära våra buskar företrädesvis under höst/vinter. Resultat mycket bra snyggt och städat efteråt inga löv och kvistar kvar allt borttransporterad och slängt.

Peter S
Skrev om Trädgårdshandel i Limhamn

Vi gillar verkligen att handla på Trädgårdshandeln i Limhamn. Alltid glad och kunnig personal och har spännande utbud som inspirerar.

Göran S
Skrev om Trädgårdshandel i Limhamn

Trevliga och duktiga. Gjorde ett bra jobb och hade bra idéer på förändringar i trädgården

Niclas B
Skrev om Trädgårdshandel i Limhamn

Har under flera år fått professionell hjälp med vår trädgård. Vi har köpt både tjänster ( ritning) och varor. Upplever att det är hög kvalitet på bägge delarna.

Agneta F
Skrev om Trädgårdshandel i Limhamn

Hej! Jag köpte en rådgivning i min trädgård under en timme. Det var trevligt och satte igång många tankar och idéer. Jag köpte bland annat en stor mängd buxbom hos er.

Anita H
Skrev om Trädgårdshandel i Limhamn

På vår gatusida av trädgården har vi haft hjälp av Trädgårdshandeln i Limhamn att göra en förnyning. Från starten med planering till färdigt resultat med växter och plantering har präglats av ett professionellt arbete och bemötande. Resultatet har överträffat våra funderingar och förväntningar de som vi hade då vi bestämde oss för att ta itu med den förväxta framsidan. Planteringen kompletterar huset bra. Växterna har etablerat sig bra. Markarbetena utfördes också till stor belåtenhet. Vi gläds åt vår framsida och vi får...

Ann-christine H
Skrev om Trädgårdshandel i Limhamn

Blev verkligen glad när ni öppnade trädgårdshandeln. Nu slapp vi att åka flera mil för att handla växter o dylikt. Har alltid blivit väl behandlad och på ett professionellt sätt. Har fått goda råd av Ingrid betr. min trädgård även äppleträdet har blivit klippt en gång per år. Jag handlar perenner, buskar och sommarblommor. Krukor, gödning, jord och jordförbättring. Sen är det trevligt att bara gå runt och titta på växterna. Det finns ett lugn över trädgårdshandeln. Anne-Christin Håkansson Wissing