Trygga rör skandinavisk rörinfodring AB

Trygga rör skandinavisk rörinfodring AB

tryggaror.se

Trygga Rör Skandinavisk Rörinfodring är specialiserade på att installera nya rör med hjälp av fodermetoden, även kallad strumpmetoden. Trots att vi är ett nystartat företag har vi många års erfarenhet inom relining i villor, fritidshus, radhus och samfälligheter. Vi är specialiserade inom relining vilket är en teknik som förnyar...

9 omdömen om Trygga rör skandinavisk rörinfodring AB

Sedan starten hos Reco 2024

Fredrik F
Skrev om Trygga rör skandinavisk rörinfodring AB

Olägligt ja det är det nog för alla för avloppet ska ju bara fungera tycker man. Men proffsigt hela vägen tummen upp! Rent och snyggt

Karl W
Skrev om Trygga rör skandinavisk rörinfodring AB

Det kändes väldigt tryggt att välja Trygga rör för vår relining. De var väldigt måna om att vi skulle förstå processen. Vilka åtgärder som var rimliga, och vilka som var onödiga. De löste arbetet utan att göra större ingrepp än nödvändigt vilket innebar en snabbare och smidigare lösning för vår del. Arbetet utfördess enligt den estimerade tiden, trots att vissa anpassningar behövdes göra under arbetets gång. Trygga rör var noga med att hålla oss informerade från start till slut. Vilket underlättade för oss att kunna bedöma...

Pia B
Skrev om Trygga rör skandinavisk rörinfodring AB

Trevliga hantverkare med mycket gott bemötande. De gjorde klart arbetet snabbare än planerat och lämnade allt i utmärkt skick. Jag kände mig verkligen trygg med dem.

Anders S
Skrev om Trygga rör skandinavisk rörinfodring AB

Fantastiskt trevliga killar som jobbade nonstop tills de blev färdiga. Effektiva och noggranna. Städade rent överallt där de hade varit. Vi kan varmt rekommendera Jonas och Per-Anders på Trygga Rör

Lasse B
Skrev om Trygga rör skandinavisk rörinfodring AB

Har bott i radhuset i ca 20 av kåkens 50 levnadsår och blev lite tveksam vid ett läckage tidigare. När därför Trygga rör droppade ett förslag till gratis granskning i brevlådan hoppade jag på. Mina kunskaper i ämnet kan betecknas som obefintliga, men man kunde svara på det mesta -- så vi blev överens om att det nog var hög tid för en insats. Denna blev dessutom mycket smidig -- man behövde inte riva någonting. Man hyvlade i ställer av samtliga rör innifrån och klädde dem sedan med ett "plastfodral", som förväntas hålla...

Per W
Skrev om Trygga rör skandinavisk rörinfodring AB

Det gick fort och verkar vara bra gjort. Trevligt bemötande.

Svar från Trygga rör skandinavisk rörinfodring AB

Tack för din feedback Per! Vi är glada att installationen gick snabbt och att du är nöjd med resultatet. Vi håller alltid en hög standard när vi relinar, så att både du och vi känner oss trygga med det avslutade arbetet. Med vänliga hälsningar Jonas

Sirous A
Skrev om Trygga rör skandinavisk rörinfodring AB

Mycket trevliga och mycket bra och kunniga och bra jobbat samt bra förklarning jag är mycket nöjd med dem

Svar från Trygga rör skandinavisk rörinfodring AB

Tack, Sirous, för ditt fina omdöme. Vi strävar alltid efter att effektivisera installationsprocessen på bästa sätt. Tack för förtroendet, och det är fantastiskt kul att höra att du är minst lika nöjd som vi är! Vänliga hälsningar Jonas

Sidki H
Skrev om Trygga rör skandinavisk rörinfodring AB

Jag tycker att hela jobbprocessen gick utmärkt bra

Svar från Trygga rör skandinavisk rörinfodring AB

Hej Sidki, Tack så mycket för att du delade din upplevelse. Vi strävar alltid att erbjuda våra kunder den bästa möjliga service, och det är otroligt kul att få veta att vi uppfyllt dina förväntningar. Vänliga hälsningar, Michael, Jonas och Anders Trygga rör skandinaviskt rörinfodring AB

Göran L
Skrev om Trygga rör skandinavisk rörinfodring AB

Vi fick en gratis kamerainspektion av husets avloppsrör - och sedan en offert med fast pris (med betalning efter projektets godkännande). Inkluderade rensning och infordring (relining). Arbetet utfördes inom utsatt tid och med en professionell dialog, där varje steg förklarades tydligt. (Flera aha-upplevelser som visade att projektet verkligen behövdes). Personalen kändes positiva och lättsamma samtidigt som deras gedigna erfarenhet av tidigare projekt gav det resultat vi önskade. Till sist en seriös överlämning med dokumentation och videofilmer av det färdiga resultatet.

Svar från Trygga rör skandinavisk rörinfodring AB

Hej Göran, Tack så mycket för för din fantastiska feedback! Vi är verkliga glada över att höra att ni är nöjda över vårt arbete samt att vi fick ha er som kund. Det betyder mycket att ni tog er tid att dela eran upplevelse. Om det är något något mer vi kan göra för er, tveka inte att höra av er. Vänliga hälsningar, Michael, Jonas och Anders Trygga rör skandinaviskt rörinfodring AB