Reco logotype För företag

Reco logotype

Gigamex

2 399

Bra

Vi på Gigamex vet hur tråkigt det känns med trasiga teknikprylar. Behöver du laga din telefon eller surfplatta? Då är det definitivt hit du ska vända dig. Vi har massor av erfarenhet av mobilservice och tar hand om din smartphone eller smartpad säkert och effektivt - här blir den som skinande ny igen. De allra viktigaste aspekterna...

Det här säger kunderna

De senaste omdömena med betyg 4 eller högre

Gigamex Sickla

Det gick väldigt smidigt och snabb.

Ibrahim I

Gigamex Sickla

Väldigt bra upplevelse! Personalen var trevlig, tillmötesgående och lösningsfokuserad. Reparationen gick oerhört snabbt och höll hög kvalitet.

Jonas L

Gigamex Sickla

Trevligt, proffsigt och snabbt!

Carina C

Gigamex Sickla

Min mobil hade gått sönder . Googlade på ett service ställe nära mig Hittade gigamax i Sickla Rafi som jobbade i butiken var väldigt kunnig och hjälpsam Han påpekade att min mobil inte var värd att laga Jag köpte en annan mobil av honom Jag är mycket nöjd med besöket Kan verkligen rekommendera butiken !! //Jörgen

Jörgen S

Gigamex Sickla

Väldigt trevligt bemötande av Rafi. Kändes väldigt bra med nån som är Trevlig kunnig, hjälpsam,glad. Jag är mycket nöjd. Jill

Stig L

Gigamex Sickla

Det gick väldigt smidigt och snabb.

Ibrahim I

1 148

4.5

Gigamex Östermalmstorg

Detta är Reco:

Oberoende omdömen från riktiga kunder

Vi jobbar hårt för att kontrollera att de som lämnar ett omdöme finns på riktigt och faktiskt har köpt den vara eller tjänst de skriver om. Det sker bland annat genom BankID och noggranna kontroller mot företagens kundregister.

Vi lever som vi lär

Vi tillåter inte att företag erbjuder någon slags betalning i utbyte mot omdömen, och på samma sätt tillåter vi inte oss själva att ta bort negativa omdömen för att ett företag vill eller erbjuder betalning för det. Hos oss går trovärdighet och din tillit alltid först.