Reco logotype För företag

Vad söker du?

Reco logotype

Bra

Kenzan Travels är din portal till världens mest spännande destinationer. Sedan 90-talet har vi strävat efter att skapa de mest minnesvärda reseupplevelserna till Afrika, Indiska Oceanen, Västindien och Central- och Sydamerika, samt Asien. Vi erbjuder inte bara traditionella utflykter, utan också unika och personliga reseupplevelser...

Det här säger kunderna

De senaste omdömena med betyg 4 eller högre

Kenzan Tours

Vi hade bokat en safari och badresa till Tanzania/Zanzibar. Fick snabbt svar när vi undrade över något samt gav förslag när vi önskade ändra i resplanen.

Helena E

Kenzan Tours

Professionellt och flexibelt bemötande när de satte ihop en familjeresa till Borneo.

Anders H

Bra engagemang och problemlösare

MARIANNE Q

MARIANNE Q

Kenzan Tours

De var tillmötesgående och satte ihop en bra resa utefter våra preferenser och önskemål. De var snabba i sin respons och allt flöt också på väldigt bra under själva resan.

Frida M

Kenzan Tours

Kenzan ordnade en mycket välplanerad resa till Tanzania med en veckas safari på fastlandet och en vecka på Zanzibar. Våra olika boenden var omsorgsfullt valda, i fantastiska och varierande miljöer. Våra lokala guider var otroligt kompetenta, service minded och trevliga.

Malin P

Helena E

Anders H

Det här säger kundrna

2 Byråer tillgängliga hos Reco

Afro-Caribbean Travel

Detta är Reco:

Oberoende omdömen från riktiga kunder

Vi jobbar hårt för att kontrollera att de som lämnar ett omdöme finns på riktigt och faktiskt har köpt den vara eller tjänst de skriver om. Det sker bland annat genom BankID och noggranna kontroller mot företagens kundregister.

Vi lever som vi lär

Vi tillåter inte att företag erbjuder någon slags betalning i utbyte mot omdömen, och på samma sätt tillåter vi inte oss själva att ta bort negativa omdömen för att ett företag vill eller erbjuder betalning för det. Hos oss går trovärdighet och din tillit alltid först.