Reco logotype För företag

Reco logotype

Torvalla bil

2 574

Bra

Torvalla Bil har lång erfarenhet från bilbranschen med en stolt familjetradition som sträcker sig över fem årtionden. Vi har under åren etablerat oss som en framstående koncern med över 130 engagerade medarbetare och en närvaro på fyra strategiska platser i södra Stockholm: Albyberg, Haninge, Sätra och Värmdö. Vi säljer och...

Det här säger kunderna

De senaste omdömena med betyg 4 eller högre

Torvalla Bil Albyberg

Jag hade ett väldigt bra möte med personal på Torvalla bil i. albyberg. Kunnig, inlyssnande och hjälpsam. Det är andra leasingbilen vi har beställt där.

Torvalla Bil Sätra

Seriös aktör, snabba, schyssta. Lurar inte på en massa extra.

Johan David Emanuel T

Skrev om Torvalla Bil Sätra

Torvalla Bil Albyberg

Personal var väldigt tillmötesgående och hjälpsam. Extra plus att de tog sig tiden att köra ut bilen hem till oss så att vi fick provköra den och senare vid leverans. De hjälpte även till att förmedla en kontakt för försäljning av vår gamla bil.

Torvalla Bil Albyberg

Super trevliga och proffsiga. Jag är väldigt nöjd med besöket.

Torvalla Bil Albyberg

Bra och trevligt bemötande. Inget att klaga på

Torvalla Bil Sätra

Seriös aktör, snabba, schyssta. Lurar inte på en massa extra.

Johan David Emanuel T

Torvalla Bil Haninge

4.5

Torvalla Bil Sätra KIA

Detta är Reco:

Oberoende omdömen från riktiga kunder

Vi jobbar hårt för att kontrollera att de som lämnar ett omdöme finns på riktigt och faktiskt har köpt den vara eller tjänst de skriver om. Det sker bland annat genom BankID och noggranna kontroller mot företagens kundregister.

Vi lever som vi lär

Vi tillåter inte att företag erbjuder någon slags betalning i utbyte mot omdömen, och på samma sätt tillåter vi inte oss själva att ta bort negativa omdömen för att ett företag vill eller erbjuder betalning för det. Hos oss går trovärdighet och din tillit alltid först.