Bemötandet från början var bra och jag hade stora förhoppningar. Det gick bra under de första provmånaderna, förutom att man missade vid faktureringen och fakturerade fullt fast det skulle vara rabatt, men sen så missades datum och man ville inte längre vara flexibel och ville inte tillmötes mitt önskemål om städning 3:e onsdagen i månaden, vilket var ok under provperioden. jag har försökt på ett trevligt sätt förklara deras fel och försökt få dem att förstå att om de skärper till sig så stannar jag kvar som kund, men de ville inte lyssna där. Jag förstår inte att man som företag inte kan vara det minsta flexibel. för mig så är det enklare att hålla koll på när städning sker om man ex kör 3:e onsdagen i månaden. kör man var 4:e vecka så kan det innebära städning 2dagar en månad och det var jag inte intresserad av.
Skrev om Redita Service AB
Svar från Redita Service AB
Hej Tomas,
Tyvärr är vi beroende av vårt schemaläggningsprogram som inte tillåter oss att lägga in en bokning var 3:e onsdagen i månaden. De alternariv som finns att välja på om man vill ha städning en gång per månad är var fjärde vecka eller månasstädning (ett fast datum varje månad). Det andra alternativet kanske skulle kunna vara något för dig? Hör gärna av dig i så fall.
MVH
Helena