Lämnar helst ingen stjärna alls men man är ju tvungen. Jag bara måste få klaga på den förskräckliga bemötandet, servicen och icke existerande kundbemötandet. Vi hade inbrott och skadegörelse av vår bil, rutorna skulle bytas först och karossarbetet mm utföras senare. Enligt "rådgivaren" hos Magno skulle fönstren åtgärdas inom tre arbetsdagar. Detta verkade ju lovande och detta garanterade han för mig och min kollega. Vi frågade och förtydligade väldigt noggrant att bilen var viktig för oss. Vi hörde ingen på en vecka och började ringa till Magno en vecka senare. Ringde varje dag i en vecka, satt i telefonkö som nr 1 i 18-20 minuter varje gång men inga svar. Exakt 2 veckor senare får jag tag i "rådgivaren" igen och han berättar då att de har beställt hem delar. När jag ryter till så lovar han att bilen ska vara klar imorgon. Vi får se imorgon... Hur kan detta företag överleva?
Skrev om Göteborgs Bilskadecenter AB