Reco logotype För företag

Vad söker du?

Reco logotype
Mattias A
Skrev om NOX AB

Resultatet av "flyttstädningen": Stora ytor av klibbiga golv, spisen var väldigt smutsig på baksidan, båda sidorna samt golvet under. Vidare var toaletten full av kalk och smuts på väldigt många ytor. De hade två hela dagar på sig att städa och blev klara i sista minut på en fredag. Detta tog mig två timmar att åtgärda samt en färd från Stockholm till Uppsala och tillbaka. Plus att jag åter igen måste kvittera ut mina nycklar. Nox friskriver sig helt genom sin "garati", men efter att jag förklarat tydligt att jag pga av deras dåliga planering samt hantering av nycklar inte har gjort utrymme för att applicera denna. Som kompensation får jag 10% avdrag på fakturan, vilket jag svarar är oskäligt. De återkommer då med att lägga till en gratis biobiljett....I slutändan får jag 400 kr avdraget på totala beloppet 2500. Tack Nox. Nox förefaller vara seriösa, men detta var under all kritik.

Svar från NOX AB
Hej Mattias, vi ber om ursäkt för detta och vi vill självklart göra dig nöjd! Kontakta oss på info@noxab.se eller 018-60 48 00 så ska vi se vad vi kan göra. Gällande spisen så vill vi inte dra fram den om inte du som kund gjort det åt oss för vi vill inte riskera att skada golvet. Jag vet inte hur det var i det här fallet men om det är så att vi missat det trots att du dragit fram den så ber vi verkligen om ursäkt för det med. Vår garanti gäller att vi kommer tillbaka om kunden inte är nöjd och det gäller även om en ny person har flyttat in, vi har ingen tidsbegränsning på vår kvalitetsgaranti. Vi är en seriös städfirma och det är inte så här vi vill att våra kunder ska känna. Kontakta oss gärna så pratar vi om detta. Ha en fortsatt fin dag! Med vänlig hälsning, NOX

Tipsa en vän om NOX AB

Skriv ett meddelande om du vill, annars visas standardtexten plus en länk till företaget.