Skrev om NOX AB
USELT från början till slut! Kontaktade dem då de inte dykt upp mellan 8.00-9.00 som utlovat och då var växeln stängd. Fick återkoppling om att de begått ett misstag och istället lovade att personal skulle vara på plats senast 13.30. Ingen kom, ringde igen och fick då redan på att personalen var försenad minst en halvtimme. Krävde att priset skulle sänkas rejält eller skippas helt då min dag och alla mina planer fått ställas in p.g.a.dem. De erbjöd att sänka priset med 25 %, MYCKET MISSNÖJD!!! Sitter fortfarande och väntar på dem, då jag tyvärr är i behov av storstädningen just idag, och på besked om ytterligare prisreducering. 🔊 REKOMMENDERAS ICKE!!!!! De valde till slut att stryka fakturan helt.
Svar från NOX AB
Hej Petra, jättetråkigt att höra och vi är ledsna för det. Vi vill gärna utreda vad som blev fel och därför ber vi ber dig kontakta oss på info@noxab.se eller 018 - 60 48 00 så att vi kan få utreda detta. Ha en fortsatt fin dag! Med vänlig hälsning, NOX