Reco logotype För företag

Vad söker du?

Reco logotype

Ni verkar inte förstå. En stor del av anledningen till att jag som ensamföretagare ( sedan 40 år) skaffade BD är ju att mitt liv ska bli enklare. Jag vill inte störa behandlingar med att ta telefonbokningar utan vill få det där mejlet, eller SMS:et som visar att någon bokat. Det har funkat perfekt. Med det här nya systemet som gör att jag måste lusläsa varje faktura för att dubbelkolla att eventuella ” nykunder” i själva verket är ”Mona” (kund sedan stenåldern) som bytt mejladress och inte alls är NY. Jag måste då lägga tid och energi på att mejla er support för att eventuellt ställa saken tillrätta och därmed tappa den effektivitet som jag trodde att jag köpte när jag anlitade BD från första början. Nej tack. Min tid är dyrbar och admin är det sista jag vill använda den till.

Svar från Bokadirekt i Stockholm AB
Hej Liane, Tack för ditt omdöme. Det är självklart inte vår mening att skapa mer administration för dig, det gå helt emot vår vision. Vi förstår att prissättningen med nykunder känns nytt och att det inte är helt självklart hur det kommer fungera i vardagen. Vi bygger det så smart som möjligt för att felaktigt identifierade nykunder ska vara det minimala. Händer det behöver du bara meddela oss att det inte är en nykund direkt i systemet, så korrigerar vi det. Du kommer inte behöva kontakta support för det. Kontakta oss gärna via chatten eller telefon om du har fler funderingar kring detta 😊 Hälsningar, Teamet på Bokadirekt

Tipsa en vän om Bokadirekt i Stockholm AB

Skriv ett meddelande om du vill, annars visas standardtexten plus en länk till företaget.