Reco logotype För företag

Vad söker du?

Reco logotype
Johan L

0/5 Mellan klockan 9 och 10 ska man ringa för att få prata med sin handläggare, pratar man med någon annan förutom denna så kan dessa inte svara, policy. 12 veckor har nu gått sen alla mina papper korrekt skickades in, givetvis uppfyller jag alla former av krav för ersättning. Minst två gånger i veckan har jag ringt mellan dessa tider för att kunna komma i kontakt med handläggaren. Såhär gick dagens samtal och är ett perfekt exempel på hur bra Unionens a-kassa fungerar: 18/7 09:01.(samtal 1) Köplats 12, nådde köplats 6, blev bortkopplad och ombedd att ringa igen. 09:10 (samtal 2) Säger uttryckligen att jag står i kö till min handläggare. köplats 1. 09:16 blev bortkopplad från kön till min handläggare, hamnade i vanliga kön, köplats 10 09:21: köplats 4, bortkopplad från kön, ombedd att ringa igen 09:22 (Samtal 3) Säger uttryckligen att jag står i kö till min handläggare. köplats 3. 09:29 nådde köplats 1 till min handläggare, bortkopplad till vanliga kön, köplats 7 09:34 Nådde köplats 1, Kopplad till "a-kassan direkt" köplats18. 09:43 Kopplad till **** på a-kassan direkt. Det enda hon kan göra, eftersom hon inte är min handläggare, är att koppla mig till min handläggare. Nu i den kön istället, köplats 11. 09:52 köplats 1, bortkopplad och ombedd att ringa igen. 09:53 (Samtal 4) Köplats 10 09:59 framkopplad till ****, hon kunde inte svara på någonting eftersom hon inte är min handläggare.

Tipsa en vän om Unionens A-Kassa

Skriv ett meddelande om du vill, annars visas standardtexten plus en länk till företaget.