Reco logotype För företag

Vad söker du?

Reco logotype

Har använt boka direkt tidigare och tycker de är bra för att hitta behandlingar men efter min senaste upplevelse förstår jag att de är värdelösa om något går fel. Jag bokade en pedikyr via bokadirekt på ett ställe som enligt dem hade 4,5 av 5 i betyg. Det visade sig vara en hemsk behandling där jag dagen efter har så ont i tårna pga att de var så aggressiva med klippning och nagelband. Ringde till boka direkt för att reklamera, ville ha mina pengar tillbaka och att de slutar samarbeta med företaget som på google har jättedåligt betyg med flera som haft riktigt hemska upplevelser. De svarade mig att de inte kunde göra något för att de inte har något med salongens kunder att göra (hur kan de inte ha något att göra med sina kunder som bokar behandlingar hos företag de samarbetar med?!). De sa du får skriva en recension. Dvs deras kund har fått en riktigt dålig behandling och de bryr sig inte över huvud taget. Jag svarade deras kundservice att då kan jag inte använda mig av dem mer då de inte tar ansvar för företagen de samarbetar med och de svarade mig ”ja, så är det väl då”. Är oerhört besviken och lite chockad över den extremt nonchalanta och dåliga servicen. På hemsidan står det massa fina ord om att de bryr sig om sina kunder men så är det uppenbarligen inte.

Tipsa en vän om Bokadirekt i Stockholm AB

Skriv ett meddelande om du vill, annars visas standardtexten plus en länk till företaget.