Reco logotype För företag

Vad söker du?

Reco logotype
Drasko K

I Maj 2022 ringde en säljare i sa att hon ringer mig angående abonnemang i Tele2. Jag var i Ica med barn och svarade bara för jag är snäll. Hon sa att det går att sänka kostnader i Tele2, etc etc. Sen jag har fått sms för att skriva under avtalet men jag såg att det stor not annat en Tele2, jag skrev under. Men sen jag fick flera sms för att skriva under och ingen av dom var från Tele2. Nästa dag jag har fått bekräftelse att jag tecknade två abonnemang (3 år) i SST net. Så klart att jag skrev tillbaka och ringde, men jag fick svar att jag tecknade som företagare och det går inte backa. Jag försökte prata med någon där, det går inte, jag vill prata med Vd. det absolut går inte. Nu betalar jag två abonnemang till SST net med 2 existerande abonnemang (Tele2 bunden 2 år i framtiden). Absolut den värsta företag som jag hade kontakt med, otrevligt personal, etc. Rekommenderar inte. Rena mafia.

Svar från SST NET i Sverige AB
Hej Drasko, Tack för ditt omdöme, SST NET med Partner/Återförsäljare har strikta regler om vad som gäller när man ringer och presenterar sig och av vilken anledning. Vår ambition är alltid att göra det bättre för kund genom att erbjuda attraktiva pris och innehåll efter kunden behov. När Kund och kollega är överens går man gemensamt igenom avtalets innehåll och vad som sker härnäst när man byter operatören till SST NET. Efter avslutat samtal skickas ett sms innehållande avtalsvillkor som man i lugn och ro kan läsa igenom för att sedan godkänna eller avböja. Som det verkar har det ingåtts ett nytt avtal med annan operatör samtidigt vilket såklart ställer till det när nummer ska flyttas. Självklart hjälper SST NET till att lösa så ni inte står med dubbla kostnader. Hör av dig på 0774- 159 100 så reder vi ut tillsammans. Väl mött, SST NET Kundservice.

Tipsa en vän om SST NET i Sverige AB

Skriv ett meddelande om du vill, annars visas standardtexten plus en länk till företaget.