Reco logotype För företag

Vad söker du?

Reco logotype

Beställde en leverans till "dagen efter". Låter bra MEN, dagen efter var en leverans schedulerad som jag kunde följa i appen. Dessvärre "hann" dom inte leverera utan ett meddelande kom klockan 22.14 att leveransen skulle ske senare. Nu är det tre dagar efter tänkt leverans (med ny schedulerad leverans) då Bring hör av sig (klockan 21.35) och meddelar att dom "inte hinner" leverera nu heller. Varför tar man ett uppdrag om man inte klarar av att leverera? Varför prioriterar man inte den kund som senast fick stå över leverans så att leveransen kommer fram bara tre dagar senare? Återstår att se om den kommer i morgon men är tveksam till det. Bara Schenker är sämre eftersom dom envisas med att leverera till ett ombud som ligger närmast fågelvägen, inte den väg vi måste åka vilket ökar sträckan med ca 6 mil. Tacka vet jag Postnord, dom levererar i tid och till rätt ställe. Aldrig mer Bring...... :-(

Tipsa en vän om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Skriv ett meddelande om du vill, annars visas standardtexten plus en länk till företaget.