Kunde jag ge 0 i betyg skulle jag det. Jag har varit trogen kund i 4 år, men nu är det slut med det. Min leverans för en månad sen var 4 timmar försenad. Jag försökte chatta men chatten stängdes ner efter en timme. Jag mailade 2 gånger och fick aldrig svar. Jag ringde flera gånger men dom ringde aldrig upp igen. Till slut när jag ringde härom dagen blev jag uppringd igen. Jag blev bemött med nonchalans, blev ifrågasatt och avbruten flera gånger och fick ingen ursäkt, men fick i alla fall 150 kr tillgodo. Jag gjorde en ny beställning för att använda min tillgodo och flera varor hade blivit skadade vid leveransen. Det har inte hänt mig en enda gång innan dom bytte till lådor. Är allmänt väldigt missnöjd över att dom gått över till lådor. Sämre för miljön eftersom till skillnad från kassar kan man inte återanvända dom. Och så tar dom betalt för lådor som man måste slänga på en gång. Dom liknar det med att betala för kassar i butik men det är en helt annan sak, för som sagt så kan man återanvända kassar så dom har man nytta av länge efteråt. Dom säger också att det är bättre för chaufförernas ryggar, men det stämmer inte heller för dom brukar leverera kassar i backar med vagn så det blir ingen skillnad där. Till råga på allt annat har utbudet blivit sämre, dom har tagit bort bonus och appen är mycket sämre efter uppdateringen. Tidigare tyckte jag att det var värt att använda Mathem trots de högre priserna pga att det är praktiskt och dom hade bra service och utbud då. Nu finns det inte längre en enda anledning till att använda dom. Kommer byta till en annan matleverantör.
Skrev om Mathem