Reco logotype För företag

Vad söker du?

Reco logotype
Christoffer thomas H
Skrev om Tretti

Dem försöker lösa problemen efter haveriet som skedde lite besviken dock att man var tvungen att höra av sig samma dag som man skulle få varan för att då få reda på att den ej skulle komma när man tagit ledigt för att ta emot den. Sedan borde vissa i kundtjänsten gå på lite mer utbildning i bemötande. Var långt ifrån väl bemött senaste samtalet där jag bara ville veta vilken dag jag skulle få leveransen och undrade hurvida det önskemålet jag gav lm halvdags leverans istället för heldag pga första leverans missen det skulle dem kolla på fick jag till mig, men han som svarade sista samtalet tog förhivet att jag ville ha ersättning i pengar och gickvtill attack verbalt direkt innan han ens lyssnat färdigt vad jag hade att säga. Till tretti så finns alla samtal inspelat hos er så lyssna gärna på dem så förstår ni säkert vad jag menar. Annars är jag nöjd med hur bemötandet från första samtalet jag hade med dem och andra samtalet var, som sagt tredje samtalet var långt ifrån välbemötande.

Tipsa en vän om Tretti

Skriv ett meddelande om du vill, annars visas standardtexten plus en länk till företaget.