Reco logotype För företag

Vad söker du?

Reco logotype
Nathalie amanda josefin S
Skrev om Ellos

Otroligt dålig kundtjänst. Att ändra adress på mina sidor går inte att göra själv. Lade en beställning och upptäckte att adressen angiven var över 2 år gammal. Mallar kundtjänst och får till svar att paketet kommer till min nuvarande adress som jag är folkbokförd på. Efter det kommer sms från postnord att mitt paket är i en annan stad 2h bort. Mallar återigen kundtjänst och får som svar att de ändrat adressen men att det är mitt ansvar att kolla det till nästa gång. Ringer för att få hjälp, vi kommer överens om att det är lättast att låta paketet gå till retur för att sedan göra beställningen på nytt. Väl dags för det var varan slut. Otroligt förlegat att adressen antingen inte uppdateras automatiskt eller att man inte ens har möjlighet att ändra den själv. Svaret jag fick från kundtjänst var "det är för att du har varit inaktiv så länge". Skrattretande. Kommer beställa från nån annan sida där man kan ändra sin adress.

Tipsa en vän om Ellos

Skriv ett meddelande om du vill, annars visas standardtexten plus en länk till företaget.